Demis στα Φιλανδικά

Πριν από ένα μήνα περίπου, φίλος τραγουδιστής, ηθοποιός και γενικά ‘καλλιτέχνης’ (τα εισαγωγικά επιβάλλονται) και Φιλανδός, ήρθε στο σπίτι μου και μου ζήτησε συγκεκριμένο τραγούδι ...ελληνικό! Kαλά, μπάσταρδο ελληνικό. Ντέμης Ρούσος και το τραγούδι “Forever and ever.” Τώρα ένιωσε όλη τη σιγουριά ότι αυτό είναι ελληνικό σπίτι ή τουλάχιστον κατά το μισό άρα Demis υπάρχει σίγουρα.

Το ελληνικό κομμάτι της δισκοθήκης μου, για το οποίο και είμαι πολύ περήφανος, συμπεριλαμβάνει από Σκαλκώτα και Χατζηδάκη μέχρι Μάλαμα, και από Σιδηρόπουλο, Τρύπες και Λευκή Συμφωνία μέχρι τους Active Μember και τα άλλα τα παιδιά από το Πέραμα. Για τους Έλληνες μουσικολάγνεις, λυπάμαι Βίσση δεν υπάρχει! Όσο για το Demis, ένιωσα χαμένος. Κάτι μου θύμιζε αλλά δεν ήμουνα και σίγουρος.

Λοιπόν όταν πρωτοήρθα στη Φιλανδία σε ένα αντίστοιχα του Μοναστηρακίου flee market είχα βρει ένα κουτί με παλιούς δίσκους βινυλίου σε εξευτελιστική τιμή στους οποίους συμπεριλαμβανόντουσαν αρκετοί με την Μαρία Κάλας κι ένας του Demis. Παρ΄επιπτόντως ο Demis είναι πολύ γνωστός στη Φιλανδία και σύγχρονοί του Φιλανδοί τραγουδιστές έχουν τραγουδήσει σε ανάλογο στιλ και λαρυγγισμούς τραγούδια του μεταφρασμένα στα Φιλανδικά!

Έτσι ακούσαμε το δίσκο, και τα 13 τραγούδια, εγώ είχα φρικάρει και χρειάσθηκαν τρεις δίσκοι του Γράψα για να συνέλθω μετά, αλλά ο φίλος μου ήταν στον παράδεισο. Για την ακρίβεια έγραψε σε MD όλα τα τραγούδια και το “Forever and ever” δύο φορές, μια στην αρχή και μια στο τέλος. Ύστερα βρήκαμε και τους στίχους στο internet και έφυγε ευτυχισμένος.

Ο φίλος μου ο Jouko είναι μέλος ενός συγκροτήματος που γνωρίζει επιτυχία στη Φιλανδία και λέγοντα Virtuoso, ο πρώτος τους δίσκος έγινε χρυσός σε 15 μέρες. Επειδή όπως έχω αναφέρει και παλαιότερα, η Φιλανδία είναι η χώρα του απόλυτου copycat, (Θυμήσου Ovi Magazine) οι Virtuoso είναι copycat των Ιταλών Il Divo που κάνουν παγκόσμια επιτυχία.

Έτσι σήμερα το πρωί παρέλαβα από τη δισκογραφική τους εταιρία το δίσκο/single για να το παίξω στη ραδιοφωνική μου εκπομπή!!! Και την Κυριακή που μας έρχεται οι Φιλανδοί θα ακούσουν Vain sinusta et?n του Demis (και να πάψουν οι ΑΕΚτζήδες να κρυφογελάνε, πρόκειται για άλλον Demis) από τους Virtuoso, κι εγώ θα πρέπει να πω περήφανα ότι το τραγούδι είναι Ελληνικό! Άτιμη κενονία!

Σχόλια

Ο χρήστης Paulo Gama είπε…
HI FROM PORTUGAL
NICE BLOG
VISIT ME IN MY BLOG TOO
:)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
cheers man, saw you blog and it was ...blody ipresive!!! thanks again!!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος