Any ’special’ questions?

Αυτό το κείμενο δεν έχει άμεση σχέση με το προηγούμενο και η συνέχεια και Episode II έρχεται αύριο. Σήμερα θα σας μιλήσω για μια μικρή περιπέτεια που έζησα τις προηγούμενες μέρες.

Έχω αναφέρει και σε προηγούμενα κείμενα ότι έχω μια μικρή κόρη, τη Δάφνη που είναι δυόμισι χρονών. Η λέξη χαζομπαμπάς δεν εκφράζει ακριβώς τη κατάσταση μου, μάλλον αδικεί τη λέξη. Θα έχετε ακούσει την έκφραση, αυτή βαράει το ντέφι κι εγώ χορεύω, στη δικιά μας περίπτωση τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα, εγώ χορεύω πριν καν εκείνη σκεφτεί τη λέξη ντέφι. Σαφώς και υπάρχουν πολλές εξηγήσεις για τη κατάσταση μου και πρώτα απ’ όλα ότι κόρη ήρθε σε ηλικία πάνω από σαράντα και αυτό με κάνει μια φορά θύμα, τώρα αν προσθέσουμε και το ότι είναι κόρη που για μένα ήταν σαν κρυφό όνειρο να έχω μια κόρη αυτό με κάνει δέκα φορές θύμα αν προσθέσετε ότι κατάλαβε από ηλικίας 3 μηνών τι θύμα είναι ο μπαμπάς της αυτό με κάνει 100 φορές θύμα.

Ξέρω ότι η πρώτη σκέψη είναι ότι την κακομαθαίνω. Λοιπόν αυτό δεν το κατάλαβα ποτέ μου, τι πάει να πει την κακομαθαίνω; Το περίεργο είναι ότι εγώ που την κακομαθαίνω είμαι και ο μοναδικός που ακούει χωρίς κουβέντα, όταν πω για κάτι μη, μπαίνω στο κόπο να το εξηγήσω και να μην έχω την απαίτηση να ακούσει σε ένα μη και αν και είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνει περίπου το ένα στα δέκα που λέω, γιατί και από αρχή αποφεύγω όλα τα μωρουδίστικα, τελικά κάνει αυτό που της λέω και ακόμα και όταν έρχεται η ώρα του ύπνου φτάνει να της πω ότι ώρα για ύπνο και είναι στο κρεβάτι περιμένοντας βραδινή ιστορία.

Μιλάει φιλανδικά, έχει αρχίσει να μιλάει αγγλικά, καταλαβαίνει ελληνικά και ξέρει τις λέξεις ‘θέλω’ και ‘παγωτό’ σε κάθε πιθανή γλώσσα που υπάρχει. Έχει μεγάλη αγάπη στα βιβλία και επειδή θεωρεί πολλά βιβλία του μπαμπά της βαρετά έχει χρωματίσει αρκετές σελίδες προς μεγάλη χαρά του Νίτσε που τον έκανε και πολύχρωμο. Αγαπά ιδιαίτερα τη μουσική και από μωρό της άρεσε να γλείφει τα CD του μπαμπά και τώρα όταν ηχογραφούμε μουσική για το ραδιόφωνο χορεύουμε παρέα. Όταν με ακούει στο ραδιόφωνο μου μιλάει και είναι σίγουρη ότι της απαντάω και γενικά αν και πηγαίνει σε παιδικό σταθμό θεωρεί το δικό μου κόσμο μια τεραστία παιδική χαρά και έτσι με συντροφεύει συχνά. Παράλληλα έχω βάλει κάμερα και στο laptop και έτσι όταν χρειάζεται να λείψω έχουμε πάντα επικοινωνία οπτική προς μεγάλη απόλαυση όλων όσων με παρακολουθούν!!!

Γενικά είναι ένα παιδί υπερκινητικό, μάλλον στο μπαμπά της μοιάζει, και θέλω να πιστεύω έξυπνο. Έχουμε ένα μικρό πρόβλημα, δεν αντέχει τον πυρετό. Όταν ο πυρετός φτάνει πάνω από 38 τρώμε όλο το πακέτο γιατί πέφτει σε στιγμιαίο κώμα με όλα τα συνεπακόλουθα. Έτσι αυτό το Σαββατοκύριακο το περάσαμε στο νοσοκομείο.

Προσοχή δεν έχω κανένα σκοπό να συγκρίνω τα νοσοκομεία της Ελλάδας με αυτά της Φιλανδίας, λείπω πολλά χρόνια, η τελευταία μου προσωπική εμπειρία είναι μάλλον μελανή και θέλω να πιστεύω ότι πολλά πράγματα έχουν αλλάξει.

Αν και δεν ζούμε στο κέντρο, το ασθενοφόρο ήρθε σε δυο λεπτά ακριβώς, της δοθήκαν οι πρώτες βοήθειες και με ταχύτητα βρεθήκαμε στο νοσοκομείο όπου έτοιμο δωμάτιο μας περίμενε και βρέθηκε αμέσως νοσοκόμα που να μιλάει αγγλικά για να μην νιώσω άβολα μιας και είχαν ήδη ενημερωθεί από το ασθενοφόρο. Άρχισαν αμέσως οι εξετάσεις και ακόμα και με άκουσαν σε κάποιες παρατηρήσεις που έκανα αν και δεν έχω καμιά σχέση με το ιατρικό χώρο.

Φαντάζομαι κάποιοι έχετε παιδιά και πιθανώς να καταλαβαίνετε γιατί μιλάω απλά το ζούμε στη πιο ακραία του μορφή. Και φυσικά κάθε φορά γίνονται όλες οι εξετάσεις από την αρχή παρ΄ όλο ότι έχουν ένα αρχείο τέτοιο που μας είπαν και πράγματα που εμείς είχαμε ξεχάσει. Η μικρή είναι ακόμα στο νοσοκομείο και αναρρώνει και εγώ ήρθα σπίτι μετά από τρεις μέρες να δω σε τι κατάσταση είναι τα πάντα έτσι που φύγαμε συμπεριλαμβανομένης και της ανοιχτής πόρτας!!!

Χτες το μεσημέρι κάποια στιγμή πέρασε από το δωμάτιο ένας νεαρός γιατρός ο οποίος για του x λόγους που δεν κατάλαβα μας είπε από την αρχή το ιστορικό και ενώ περιμέναμε κάποια απάντηση μας κοίταξε και είπε: Any special questions?

Τώρα εγώ είμαι αυτό που λένε οι εγγλέζοι ‘big mouth’ κάτι που μου έχει βγει σε κακό αρκετές φορές αλλά και τις φορές που συγκρατήθηκα αποδείχτηκε χειρότερα οπότε ...αφήνω τον εαυτό μου ελεύθερο! Γι’ αυτό του απάντησα, αν εξαιρέσουμε ότι είμαστε ήδη τρεις μέρες στο νοσοκομείο με ένα μωρό που τρώει από ορό και την έχουνε ρουφήξει σαν βαμπίρ από παντού τι άλλη special ερώτηση θα μπορούσα να έχω έκτος από το τι συμβαίνει; Άλλωστε ούτε εγώ ούτε η Δάφνη είχαμε κάτι καλύτερο να κάνουμε αυτό το Σαββατοκύριακο εκτός από το να ζήσουμε.

Η νοσοκόμα που τον συνόδευε έφυγε αμέσως από το δωμάτιο και ο νεαρός γιατρός κατακόκκινος είπε κάτι στα φιλανδικά που βέβαια δεν κατάλαβα και εξαφανίστηκε. Πριν καν ηρεμίσω και περάσουν πέντε λεπτά η πόρτα άνοιξε και μπήκε ένας κύριος ο οποίος συστήθηκε σαν ο διευθυντής του νοσοκομείου, μου ζήτησε ειλικρινά συγνώμη για την άστοχη ερώτηση χωρίς να κάνει την παραμικρή υπόνοια για τον νεαρό γιατρό κάτι το οποίο εκτίμησα ιδιαίτερα. Και απο εκείνη τη στιγμή ανέλαβε ο ίδιος την Δάφνη σε σημείο που ήρθε στο νοσοκομείο γύρω στις 2 τα ξημερώματα να ελέγξει αν όλα πάνε καλά!!!

Τώρα τρέχω να την πάρω από το νοσοκομείο.

Ευχαριστώ για τα e-mails ανησυχίας!!! Πολύ!!!

Και χρόνια πολλά σε όλες τις Μαρίες.

Σχόλια

Ο χρήστης phivos είπε…
Ο,τι άλλο σκέφτηκα εκτός απ'αυτό. Εύχομαι να ξαναγίνει γρήγορα το διαολάκι υπηρεσίας. Και θα τής δώσω και μερικές παραγγελιές για kiusa στον μπαμπά!

Πολλά φιλιά και η σκέψη μου πάντα σε σας!

Υ.Γ. Δεν με εξέπληξε καθόλου η περιγραφή σου για το sairaala! Μόνο να, κάτι ζουμιά απρόβλεπτα..., πόσο κάνει μια ζωή, στη δύση, στην ανατολή και τέτοια...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Just found out. Take care and call.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγαπητέ Ovi

Ανακάλυψα το ιστολόγιο σας εδώ και δυο-τρεις μέρες και ομολογώ ότι έχω ρουφήξει κάθε λέξη σας. Νιώθω πολλές φορές πως οι Έλληνες του εξωτερικού - αυτούς που έχουν και μπλογκ ειδικά - είναι αυτοί που έχουν υγιέστερη σχέση με την πατρίδα τους παρά αυτοί που την κατοικούν. Δεν ξέρω αν θα σχολιάζω τακτικά ή όχι, θα γράφω μόνο όταν έχω κάτι να πω, μα σίγουρα αποκτήσατε έναν ακόμη καθημερινό επισκέπτη σας.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Another, όχι Anotheer, το φιλανδοποίησα το νικ μου :-)
Ο χρήστης Καπετάνισσα είπε…
Ovi μου, καλέ μου.
Να'ναι γερό το αγγελούδι σου, γρήγορα καλά τούτη η νεραϊδούλα που'ναι γεμάτη χάρες κι ομορφιές!

Μέσα από την καρδιά μου τα καλύτερα τρυφερέ χαζομπαμπά και πόσο τυχερέ να'χεις ένα τέτοιο πλάσμα!

Όλα καλά θα πάνε, θα δείς.
Κι η κατάσταση στα εκεί νοσοκομεία ζηλευτή, μην το συζητάς.
Εδώ... χμ, οι ρυθμοί βελτίωσης είναι τόσο αργοί, μέχρι απογοήτευσης...
Ο χρήστης ovi είπε…
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας μέσα από τη καρδιά μου. Είμαστε στο σπίτι και βέβαια μετά από όλη αυτή τη περιπέτεια είναι πολύ αδύνατη και αδύναμη, για την ηλικία της είναι πολύ ψηλό παιδί φτάνει το ένα πέντε κι έτσι τώρα έχουμε ένα αγώνα να την ...παχύνουμε λιγάκι!!! Ο γιατρός, ναι ο ίδιος ο διευθυντής πρόκειται να έρθει κατά τις 10 το βράδυ να δει πως πάμε και λυπάμαι που το λέω αυτό είναι το φιλανδικό ...ΙΚΑ!!!
Η πρώτη της δήλωση ήταν ότι αν ξαναπάμε σε αυτό το ‘σπίτι’ θέλει να πάρουμε το κρεβάτι της μαζί γιατί το άλλο κρεβάτι είναι ...μπλιαχ!!! τον αρκούδο φυσικά τον κουβαλάμε παντού μαζί μας!!!

@ Φοίβο

Τι να πω βρε φίλε, σε ευχαριστώ κι όσο κι αν ακούγεται περίεργο το ξέρω ότι είσαι ...κοντά μας!!!

Δυστυχώς κάποια στιγμή σκέφτηκα κι εγώ όλα αυτά τα περί sairaala και ξέρεις ότι είχα την ‘μελανή’ προσωπική ανάμνηση!!!

Σ’ ευχαριστώ φίλε μου!

@ Tony

Thanks, I will call you when things calm down a bit. She’s home now just weak but recovering.

@ Γιώργο, Γιώργο, Νίκο, Ηρώ, Δ., Α., Νίκο, Μαίρη

Ευχαριστώ πολύ για τα mails παιδιά, θα απαντήσω όσο συντομότερα γίνεται!

@ Γιώργο

Ευχαριστώ για το mail θα τα πούμε σύντομα.

@ JustAnotheerGoneOff

Με τιμάς ιδιαίτερα, ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Το πιο αστείο, ξέρεις πόσους φίλους γνώρισα από την Ελλάδα μέσω blogs που με κάνανε να λυπάμαι ειλικρινά που δεν είχα τη χαρά και την τιμή να τους γνωρίσω και όταν ήμουν στην Ελλάδα; Και που βέβαια έχω σκοπό να τους γνωρίσω με την πρώτη ευκαιρία που θα βρω!

Και είδες έπιασες ήδη το τρικ με τα φιλανδικά, βαλε διπλά φωνήεντα και είσαι μέσα!!! ;)

@ καπετάνισσα

Γλυκιά καπετάνισσα, σε ευχαριστώ πολύ, με συγκινείς και λυπάμαι που δεν μπορώ να το εκφράσω διαφορετικά παρά με ένα απλό ...ευχαριστώ πολύ!

@ Derek

Μόλις μπορέσω θα σε πάρω τηλέφωνο, και ευχαριστώ φίλε μου!!!
Ο χρήστης oistros είπε…
Μόλις γύρισα και είδα τα μαντάτα. Εύχομαι απόψε να κοιμηθείτε όλοι ήσυχοι στο σπίτι σας. Και η Δαφνούλα να αναρρώσει πλήρως. Δεν είναι ώρα αλλά να θυμάσαι ότι είσαι τυχερός που βρίσκεσαι σε τόσο "πολιτισμένα" ιατρικά και νοσηλευτικά περιβάλλοντα. Περιμένουμε νέα.
Ο χρήστης Yannis H είπε…
Είσαι εξαιρετικά τρυφερός κι αυτό είναι προς (μεγάλη) τιμή σου.

Το χαίρομαι!!

Σόρι αν στο προηγούμενο ποστ δεν τα πήγαμε τ'όσο ... επικοινωνιακά - ο καιρός δύσκολος εδώ λόγω διακοπών, εσύ με άλλου είδους δυσκολίες.

Τα περαστικά μου και θα τα ξαναπούμε - μακάρι να βρούμε έναν τρόπο τα παλιά σου ποστ να μη θεωρούνται "παλιά".

Γιάννης
Ο χρήστης ovi είπε…
Όλα φαίνονται ότι πάνε προς το καλύτερο, τώρα κοιμάται αγκαλιά με ένα τεράστιο αρκούδο, πιο μεγάλο από την ίδια και ευτυχώς δεν έχει πια πυρετό.

@ oistros

Σ’ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!! Το ξέρω αυτό που λες ή μάλλον αυτό που ήξερα και ναι είναι μεγάλη ανακούφιση.

@ Γιάννη

Σε ευχαριστώ Γιάννη, κοίταξε να απολαύσεις τις διακοπές σου και έχουμε όλο το χρόνο μπροστά μας.


Και κάτι τελευταίο, επειδή μόλις ξαναδιάβασα τι έγραψα, ελπίζω να με συγχωρέσετε όλοι γιατί όταν ταράζομαι χάνω τη σχέση μου με την γλώσσα μου και πολύ φοβάμαι ότι σε μερικά σημεία μόνο εγώ καταλαβαίνω τι θέλω να πω. Ειλικρινά συγνώμη!!!
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Eyxaristo gia ton Elvis..

:)

Με αυτα και με αυτα και
σε τοσο δυσκολο κλιμα
και με το ταμπεραμεντο
του Μπαμπα
θα αποκτησει κραση
σαν την Kati Kovalainen!Θηρίο θα γινει!
Ο χρήστης ovi είπε…
@ D.

I know!!! Thanks!!!

@ Ergortelinen

Ευχαριστώ γλυκιά μου, και να σκεφτείς οτι το ...μπαστούνι το έχει ήδη έτοιμο!!! :)
Ο χρήστης trol είπε…
περαστικά στην μικρούλα!! βρίσκομαι σε εκείνο το περίεργο στάδιο όπου η πιθανότητα να γίνω μητέρα είναι υπαρκτή, αλλά μου φαίνεται τόσο δύσκολο που θέλω τον μπαμπά μου ... ολόκληρη γαιδούρα... τι να πεις
Ο χρήστης dodo είπε…
Μόλις το διάβασα.
Να είναι περαστικά- οριστικά και γρήγορα. Και να συνεχίσεις να την...κακομαθαίνεις, τής αξίζει.

Ευτυχώς, το Δαφνουλάκι έχει μπαμπά βράχο γιά να ακουμπά όταν χρειάζεται!
Ο χρήστης ovi είπε…
Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ. Εχουμε περάσει ενα ήρεμο βράδυ και ένα πρωινό όλο αγκαλιά γιατί είναι πολύ αδύναμη ακόμα και δεν θέλει να περπατήσει (καλά μπορεί να είναι και λίγο ...χαιδεμα, αλλά είπαμε ...)

@ trol

Αχ, εσείς τα κορίτσια!!!

@ Dodos

ευχαριστώ dodos :)
Ο χρήστης trol είπε…
και για να μην κουράζεσαι έκανα εγώ το δικό μου ερασιτεχνικό Episode για την Φινλανδία :), φυσικά μέχρι να γράψεις το ΙΙ εσύ, no claim to fame on Fin episodes by me
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
man, περαστικα!!!
και γω που νομιζα πως την εχεις κανει για καμια βαρκαδα...ολα καλα να πανε για τη μικρη! φιλια και προσοχη στη μοναχοκορη!!!
:-)
Ο χρήστης hopkins είπε…
Δεν έχουν αλλάξει και πολλά στα νοσοκομεία φιλαράκι. Ελπίζω να είναι πολύ καλά η κόρη σου.
Ο χρήστης Asa B είπε…
Thanos has asked me to say thank you very much for all the emails you have sent him over the past few days.

However, the sad adventure with his daughter continues and he will not be able to reply to them soon.

He knows all your thoughts are with him and he is very grateful for all of your concerns.

Asa
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Mα τώρα καλοκαιρι@τικο να συμβεί.....

:(
Ο χρήστης Derek είπε…
ψυχραιμία μόνο, τίποτα άλλο...
Ο χρήστης George Sou είπε…
Περαστικά στη κουκλίτσα σας, πέρασε κιόλας ε;
Όσο για το χαζομπαμπάς, γίνεται αλλιώς;
Ο χρήστης ovi είπε…
Εχουμε επιστρέψει σπίτι, ευχαριστώ για τα μηνυματα. Το στομάχι της δεν κρατούσε τίποτα και αρχισε πάλι να κάνει πυρετό αλλά τώρα έχει συνέρθει και ο πυρετός έπεσε.

Ευχαριστώ πολύ όλους!
Ο χρήστης dodo είπε…
Με είχε ανησυχήσει το μήνυμα από τον συνεργάτη σου, ευτυχώς που μάς δίνεις καλά νέα...
Και πάλι, εγκάρδιες ευχές!
Ο χρήστης mortaki είπε…
Μεχρι να τελειώσω το post σου και να το διαβάσω ολόκληρo πήγα και ήρθα...
Στέλνω αμέτρητες αγκαλιές και φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ο χρήστης Stavros Katsaris είπε…
Πρώτη φορά έρχομαι εδώ.
Θα ξανάρθω. Πολλές ευχές για τη κορούλα να γίνει γρήγορα καλά!

Είμαι λίγο πικραμένος γιατί από την τελευταία φορά που χρησιμοποίησες το Ελληνικό νοσοκομείο μέχρι σήμερα τίποτα δυστυχώς δεν έχει αλλάξει και με τα ίδια μελανά χρώματα φεύγουμε όποτε το χρησιμοποιούμε.
Δεν ξέρω αν ποτέ θα αλλάξει τίποτα.
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Εμεις εδω ειμαστε
και περιμένουμε
να ξαναχαμογελάσεις...

:)
Ο χρήστης ovi είπε…
Καλησπέρα σε όλους και σας ευχαριστώ πολύ.
Είμαστε σπίτι και επιτέλους έχει φάει και έχει χωνέψει που ήταν και όλος ο αγώνας. Οχι μόνο αυτό αλλά ζήτησε και παγωτό στο τέλος ίσα για να τρελάνει τη νοσοκόμα που ζούσε όλο τον αγώνα μαζί μας.
Τώρα κοιμάται αφού αποφασίσαμε πιά θα είναι η συνέχεια του κυρίου Flatfoot, ένα παραμύθι που φτιάχνουμε παρέα μερικούς μήνες τώρα.
Μάλλον είμαι ανακουφισμένος αφού μετά απο τόσες μέρες εννιωσα κι εγώ πείνα! Συμπέρασμα, οταν αρωσταίνει η κόρη σου χάνεις και μερικά απο αυτά τα κιλά!!! :)
Φαντάζομαι οτι το επόμενο αρθρο μου θα είναι για να ευχαριστήσω όλους αυτούς και το νοσοκομείο που έχουν βοηθείσει τόσο πολύ!!!
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας, δεν ξέρω πως να εκφράσω αυτό που με κανατε και αισθάνθηκα τις τελευταίες μέρες και μακάρι να μπορούσα να σας αγκαλιάσω!
Από αύριο επιστρέφω ... το δριμύτερος παίζεται αλλά πάντως ο ίδιος ο ευατός μου σίγουρα!!! :)
Ευχαριστώ πολύ!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλως ηρθες στις αγκαλες μας και στα ξενυχτια μας, φιλε!
πολλα φιλια!
:-))
Ο χρήστης dodo είπε…
ΟΥΦ!!!
Επιτέλους...
Ο χρήστης Ecumene είπε…
:) (:
Ο χρήστης Yannis H είπε…
Ξέρεις… δεν παρεξηγώ το γιατρό. Ίσως έχει το πιο δύσκολο επάγγελμα για Φινλανδό. Σκέψου τα στερεότυπα των Φινλανδών για τον εαυτό τους (‘τι σκέφτεται ο ελέφαντας για μένα’, ‘εξωστρεφής Φινλανδός’) και από την άλλη, ότι το πρώτο που μαθαίνει ένας γιατρός, είναι πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη και αυτοπεποίθηση. Εμπιστοσύνη και αυτοπεποίθηση! Πιο εύκολα μετακινούνται βουνά.

“Any special questions?” Ο γιατρός δηλώνει καταρτισμένος (σου το έκανε γνωστό, έμαθε όλο το ιστορικό της κόρης σου απ’ έξω) και τη διαθεσιμότητά του. Αλλά δεν ήταν προετοιμασμένος για την ανθρώπινη, μη επιστημονική αντιμετώπισή του. Στην ουσία του είπες ‘τι λες ρε μαλάκα;’ Και ένας ξένος μπορεί να εκφραστεί ‘ανθρώπινα’ και ‘μη επιστημονικά’ (κοινώς ‘γαλλικά’) καλύτερα από ένα Φινλανδό.

Αλλά και ο διευθυντής… άψογος! Ανέλαβε απόλυτα την ευθύνη για το ίδρυμα που διευθύνει (και για τους υφισταμένους του), χωρίς να τους κακολογήσει στο ελάχιστο. Και υπερέβαλλε εαυτόν στην παρακολούθηση της κόρης σου από κει και πέρα.

«Γειράσκω αεί διδασκόμενος», είμαι σίγουρος ότι θα είπε στο νέο γιατρό – κι αυτός θα το έμαθε πλέον καλά.

Κάποτε, μια φίλη Φινλανδέζα θα πήγαινε μετά από τα 10-12 χρόνια σπουδών στην ιατρική, να δουλέψει σε ένα νοσοκομείο. Ήταν, για να το πω ευγενικά, ΧΕΣΜΕΝΗ! Είχα μόλις γυρίσει από την Ελλάδα, απ’ όπου είχα πάρει ένα μίγμα τσαγιού, φλαμουριού, και άλλων αρωματικών φυτών. Το είχα πάρει για τη μυρωδιά, αλλά ο πωλητής, είχε σκεφτεί να βάλει στην ετικέτα όλες τις αρρώστιες που σύμφωνα με την πρακτική ιατρική, θεραπεύουν τα βότανα που υπήρχαν μέσα. Ε, δεκαπέντε βότανα, στην ετικέτα υπήρχε σχεδόν η μισή ιατρική εγκυκλοπαίδεια. «Αν πάει κάτι στραβά, μου δίνεις λίγο από το βοτάνι σου;» είπε, γελώντας και τρέμοντας, το απόγευμα πριν πιάσει δουλειά.

Από δω και πέρα… σιδερένια η κόρη! Και αν ποτέ ξαναχάσεις κιλά, να είναι μόνο από γυμναστήριο :))
Ο χρήστης Yannis H είπε…
ΥΓ. Στον αντίποδα υπάρχει η ελληνική αντιμετώπιση στα νοσοκομεία. Είχα τον ανιψιό μου βαριά άρρωστο (τελικά δεν επέζησε). Η αδελφή μου, μέσα στην αγωνία της – καταλαβαίνεις – πάει να ρωτήσει ένα γιατρό. Ο οποίος της απαντάει σαν να μιλάει σε σκουλήκι «όταν μιλούν γιατροί κυρία μου δεν τους διακόπτουν». Και δεν της ξαναέδωσε σημασία.

Και σου δίνω ένα μόνο παράδειγμα. Το σκέφτομαι και μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι, η μόνη λύση εκεί θα ήταν να του ανοίξω το κεφάλι στο μάρμαρο – και να πάω φυλακή.

Άστα… Υγεία πάνω απ’ όλα λέμε. Ε, να το έχουμε υπόψη μας ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Περαστικά στο κορίτσι σου, ελπίζω όλα να πάνε καλά.
Ο χρήστης ovi είπε…
@ siegmund

Υπομονή, έρχομαι!!! :)

@ dodos

Σ'ευχαριστώ πολύ!!! :)

@ ergotelinen

Λίγο έλειψα και κοντεύεις να αρχίσεις τον πόλεμο των πολιτισμών χωρίς παρέα!!! :)

@ g help me

:)

@ Yannis

Είπαμαι είμαι και λίγο big mouth!!! Οσο για τον Διευθυντή ...έχω μείνει κι εγώ άφωνος απο τη στάση του. Ακόμα και σήμερα με έχει πάρει δυο φορές τηλέφωνο.
Οσο για την περίπτωση του ανηψιού σου, φίλε μου δεν μπορείς να φανταστείς πόσο λυπάμαι! Δεν ξέρω αν καν θα μπορούσα να αντιμετωπίσω μια τέτοια κατάσταση.

@ Σοφάκι

:)
Ο χρήστης ovi είπε…
@ trol

Να ΄ξερες πόσες φορές έχω κάνει ακριβώς το ίδιο!!! Ετσι να μείνω κοιτάζοντας τον ουρανό δίπλα σε μιά λίμνη.

@ hopkins

φίλε μου καλως ήρθες και ...δεν ξέρω τι να πώ. Θά έπρεπε ρε γμτ. Είναι όπως ειπε και ο Φοίβος, πόσο κοστίζει μιά ανθρώπινη ζωή!!!

@ mortaki

Γλυκό μορτάκι ... :)

@ Stavros Katsaris

Καλώς ήρθες φίλε μου. Ως πότε όμως θα πάει έτσι; Αυτό δεν καταλαβαίνω.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος