Διάλειμμα πριν από τη ....τρίτη ιστορία!


Αυτό το καιρό το σκοτάδι έρχεται πιο γρήγορα όσο πιο βόρεια πας. Η φωτογραφία είναι περσινή και είναι τέλος Σεπτέμβρη στη Λαπωνία κοντά σε ένα χωριό που εγώ έχω λατρέψει, το Karesuando και που έχει γίνει θέμα σε πολλές φωτογραφίσεις μου.

Η τρίτη ιστορία και που είναι για ...λίγο μεγαλύτερα παιδιά ακολουθεί μέσα στις επόμενες μέρες ή ...ώρες!!! Αυτή την ιστορία την έγραψα πριν από μερικά χρόνια και ξεκίνησε σαν ...στοίχημα! Με κάποιους φίλους παίζαμε σκάκι μέσω mail όπου εκείνοι έκαναν μια κίνηση το πρωί και μέχρι το τέλος της ημέρας ή καλύτερα της εργασίας τους, έπρεπε να απαντήσω. Εγώ είχα τα μαύρα, οι υπόλοιποι τα λευκά και η παρτίδα κράτησε δυο μήνες παίζοντας κάθε εργάσιμη μέρα.

Από καθαρή σύμπτωση η παρτίδα τέλειωνε και ήδη συζητούσαμε πως θα την συνεχίσουμε όταν ήρθαν τα γενέθλια γιου ενός από αυτούς τους φίλους και για δώρο του έγραψα μια μικρή ιστορία που αφού έκανα και τα απαραίτητα σκίτσα την έκανα βιβλίο Τώρα επειδή όλοι μου οι φίλοι έχουν παιδιά ...με προκαλέσανε!!! Το σχολικό έτος τέλειωνε σε κάτι περισσότερο από μήνα, έπρεπε λοιπόν να γράψω μια ιστορία που θα την διαβάζανε τα ίδια τα παιδιά με τον ίδιο ήρωα που τελικά άρεσε σε όλους μιας και από ότι καταλαβαίνετε το PDF έγινε bestreader!!!

Υπήρχε όμως και catch! Έπρεπε να στέλνω ένα κεφάλαιο κάθε πρωί πριν ξεκινήσουν τη δουλειά τους, το κεφάλαιο έπρεπε να είναι μικρό και εύκολο-διάβαστο ώστε να το διαβάζουν οι γονείς την ώρα που πίναν τον πρωινό τους καφέ και τα παιδιά το βράδυ πριν πάνε για ύπνο μόνα τους. Έπρεπε οι χαρακτήρες να είναι τα παιδιά τους και να χρησιμοποιήσω ιστορίες που είτε είχα ζήσει μαζί τους ή τις είχα ακούσει και βέβαια όλες να είναι πραγματικές. Έπρεπε να κρατάω το ενδιαφέρον συνεχές και η ιστορία να τελειώσει ακριβώς την τελευταία ημέρα του σχολείου! Τέλος ο τίτλος της ιστορίας βγήκε με προτάσεις και ψηφοφορία!!!

************************************

Σήμερα το πρωί με πήρε τηλέφωνο ο ...Κωνσταντής, μόλις είχε επιστρέψει στην Ελλάδα και μου λέει, ‘είμαι πάρα πολύ στενοχωρημένος και πρέπει να μιλήσουμε επειγόντως, από κοντά!!!' Οπότε η πρώτη μου σκέψη ήταν ...ωχ κάποιος με κάρφωσε!!! Η εισαγωγή ήταν χειρότερη ... τι κάνει η Δάφνη; Με καλοπιάνει σκέφτηκα ...και με τη λέξη καλά είναι ...και πριν συνεχίσω μου λέει ότι πρέπει να γράψουμε μια ανακοίνωση που θα δηλώνουμε ότι δεν θα συμμετάσχει στις εκλογές αλλά θα είναι διαθέσιμος όποτε η Φιλανδία τον χρειαστεί να αναλάβει όποια θέση απαιτείται!!! ...Κάποιος στην Ελλάδα μου κάνει ζημιά!!!

************************************

Και μην ξεχνάμε, όσοι θέλετε να μου στείλετε κείμενα για το αφιέρωμα στα blogs του Ovi magazine, μέχρι την Πέμπτη!!!


, , , &

Σχόλια

Ο χρήστης dodo είπε…
Ωραία, έχομε σε τι να προσβλέπομε σήμερα!
Και προτιμώ την φινλανδική φύση στην σημερινή φωτό από τον σοσιαλιστικό ρεαλισμό τού μνημείου στο προηγούμενο άρθρο...
Ο χρήστης ovi είπε…
Η Φιλανδία προσφέρεται για φωτογράφιση!!! Ο σοσιαλιστικός ρεαλισμός του προηγούμενου πηγαινε με το θέμα!!! ;D
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Bρε τον Κωσταντή....κάποιος

σε κάρφωσε...

Μα Κωσταντη τον λένε
πραγματικά;...

:)
Ο χρήστης SALOME είπε…
Υπέροχη foto! και παρά την σκοτεινιά...αισιόδοξη.
Ο χρήστης trol είπε…
τέλεια η φώτο...νερό και ουρανός..ε και λίγο δάσος ανάμεσα...θα έχουν οι φινλανδοί εκεί τις μικρές τους ξύλινες καμπίνες...θα κάνουν και σάουνα παραδοσιακή...και θα βγαίνουν και για μανιτάρια...ένα σωρό είδη υπάρχουν...και κάνουν ένα σωρό σούπες...

όλα το post σου για το φαγητό είναι, τί θα γίνει? :P
Ο χρήστης Кроткая είπε…
έτσι, έτσι! να μάθεις να εκθέτεις τους ανθρώπους στο δίκτυο! Υπάρχει θεία δίκη λοιπόν! :)

αναμένουμε την καινουρια ιστορία λοιπόν! :)
Ο χρήστης ovi είπε…
ergotelinen

Μπα, που να με καρφώσουν... θα τους βγάλω τα δικά τους μετά!!!

Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος, από τα δυο πρότυπα του!!! ;)

Salome

Αυτά λέω κι εγώ και δεν με πιστεύουν!!! Η φωτο είναι τραβηγμένη στις 3 το απόγευμα!!! :)

troll

Εκεί Λαπωνία, δεν είναι τόσο πολλές οι καμπίνες, φαντάσου ότι πολλές φορές σπίτι από σπίτι απέχουν 40 χιλιόμετρα.

Μου φαίνεται ότι πεινάς πάλι; Βάζω σολομό, βάζεις σουβλάκι; ;D

krotkaya

Έπονται κι άλλοι ....χαρακτήρες!!! :D
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
περασα να πω μια καλησπερα και να δηλωσω πως ολα ειναι υπο ελεγχο :-)
φιλακια!
Ο χρήστης ovi είπε…
siegmund

Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλημέρα από τη συννεφιασμένη Αθήνα.
Ο χρήστης trol είπε…
αχ δεν είναι πείνα αυτό, είναι λατρεία για το φαγητό και ναναι καλά και τα γονίδια που μου έδωσαν καλό μεταβολισμό και δεν με πιάνουν και ενοχές να τρώω τον αγλέουρα (αγλαίουρα? λολ)

λοιπόν, μέσα για την ανταλλαγή

για να μην μπερδευτούμε, εσείς από τα νότια, σουβλάκι λέτε αυτό που εμείς λέμε γύρο, και το δικό μας σουβλάκι είναι καλαμάκι για εσάς και κάτι παίζει με τυρί και κασέρι, νομίζω λέτε και το κασέρι τυρί

..για να ξέρω τι θα στείλω...αν και οκ, στέλνω μια ποικιλία να κατευχαριστηθείς

το στέλνω και με courier, μια χαρά θα φτάσει
Ο χρήστης trol είπε…
..γύρο όμως τί λέτε?
Ο χρήστης ovi είπε…
Καλημέρα, 10 βαθμούς και μπουφανάκι αλλά έχουμε ...ήλιο!!! :D

Είσαι καλά Μαράκι;
Ο χρήστης ovi είπε…
trol

Μου θύμησες πολύ αγαπημένο φίλο που μου έλεγε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Μετά απο τόσα χρόνια τρώω τα πάντα και με πιττα και χωρίς πιττα!!! :D

Με το κασέρι με μπέρδεψες λιγάκι, μαλλον έχασα επεισόδια!!!

Λοιπόν μόλις εχω φάει τεράστιο κομμάτι μηλόπιττα με μπόλικη κρέμα και πίνω βαρυ καφέ με άρωμα ...καρύδια!!! lol
Ο χρήστης ovi είπε…
Και όποιος δεν έχει φαει 'τηγανιτό' τυρι με άγρια μούρα δεν ξέρει από τυρί!!!
Ο χρήστης George Sou είπε…
Ζηλεύω...
Ο χρήστης trol είπε…
άντε είπα την μηλόπιτα να μην την σχολιάσω...αλλά συνεχίζεις χαχα

τι τυρί είναι πάλι αυτο με τα μούρα? ένα οποιοδήποτε τυρί ή κασέρι?

(to illustrate the difference)
Ο χρήστης ovi είπε…
Τελικά πρέπει να στρώσω ... φιλανδικό ττραπέζι καποια στιγμή!!!

Και μη ζηλεύεις g_help_me οταν έρθεις θα δεις οτι όπως και στην Ελλάδα καθε καταπληκτικό για φωτογράφιση τοπίο συνοδεύεται και από την τοπική ...κουζίνα!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
trol

Ημουν σίγουρος οτι θα είχες δοκιμάσει. Είναι τοπικό φιλανδικό τυρί φτιαγμένο απο αγελαδινό γάλα και το τηγάνισμα ειναι μέρος της επεξεργασίας του. Πολύ απαλή γεύση και εχει μια αισθηση ...τσιχλας αλλά πολυ αισθησιακή. Οι φιλανδοί το τρώνε και σαν γλυκό με αγρια μούρα.
Ο χρήστης ovi είπε…
Εγω τουλάχιστον τρελαινομαι γι αυτο το τυρι, βρηκα εικονα στο google αλλα το ...αδικεί. Δες εδω
Ο χρήστης trol είπε…
αχ κι όμως δεν το δοκίμασα...συνέχεια το λέω, τώρα έπρεπε να πάω φινλανδία, που έχω και πλήρη ενημέρωση

να μην κακολογήσω όμως την μαγείρισσα που είχαμε στο νησάκι, 5 euros each μας έπαιρνε και έκανε καταπληκτικό φαγητό, ολόκληρος μπουφές ήταν, και καθόμασταν τρώγαμε όλοι μαζί..και τα παιδιά της και ο άντρας της καμιά φορά...καταπληκτικές σκηνές ντερλικόματος

και έχω να λέω, η γυναίκα ούτε στην ποσότητα τσιγγουνεύτηκε, ούτε στην ποιότητα και όντως παραδόξως ούτε στα χαμόγελα

α ρε, ελληνική φιλοξενία
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εχω δώσει το p/C για service και δεν δεν μπορώ να επικοινωνήσω από το σπίτι. Την Παρασκευή που θα το έχω θα ήθελα να σου στείλω mail. ΟΚ?

Επειδή για μερικούς από εμάς είναι δύσκολο να ρθούμε Φινλανδία να δοκιμάσουμε όλα αυτά τα φαγητά και μεζεδάκια, όταν έλθεις Ελλάδα διαθέτω το σπίτι και τις κατσαρόλες για ένα φινλανδικό συμπόσιο. Τρέχουν τα σάλια μας με όλα αυτά τα υπέροχα που γράφετε όλοι σας.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ovi μαλλον δε σε επεισα με το χτεσινο μου σχολιακι... μα γιατι????
λοιπον, εχετε ξεφυγει τελειως με αυτες τις κουζινες, ετσι? μολις σηκωθηκα και ερχομαι face to face με γυρους και μηλοπιτες... δε με λυπαται κανενας σε αυτην τη ζωη!!!
τα κλεινω ολα και παω για καφε στην παραλια, ως γνησια σαλλλονικια :-P
Ο χρήστης ovi είπε…
trol

Έχει έρθει η πεθερά μου αυτή τη βδομάδα και το τι μαγειρεύει η γυναίκα ...δεν λέγεται!!! Το τι πίτα σολομό (που ξέρει ότι τρελαίνομαι) έχει κάνει, άσε το πόσο τάρανδο έφερε!!! Μην σου λέω τίποτα!!!

Όπως το είπες ...ελληνική φιλοξενία!!! lol ;D

mary

Τώρα αυτό είναι λίγο δύσκολο γιατί το makara (λουκάνικο) τρώγεται με μυρωδιά από sauna και ξύλο που καίγεται κι αυτά δίπλα σε λίμνη. Το δε τυρί με τα μούρα η απόλαυση είναι αρχή της άνοιξης που φαίνεται ο ήλιος με -20 τυλιγμένος σε κουβέρτα σε caf? στο Ελσίνκι την ώρα που φεύγουν τα πλοία για Σουηδία ή χειμώνα με πολύ χιόνι και -30, μέσα στο σπίτι με φωτιά και αχνιστή μανιταρόσουπα!!!

Περιμένω ... :D
Ο χρήστης ovi είπε…
siegmund

Να έρθω κι εγώ; ;D
Ο χρήστης Debby είπε…
Εγώ πάντως δεν σε πρόδωσα!!! Να το ξέρεις!

Ασε που τα σχόλια του σγκεκριμένου post έκαναν να τρέχουν τα σάλια και δεν μπορώ να βάλω μπουκιά στο στόμα μου! :-(
Ο χρήστης ovi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
θελεις τάρανδο με βραστές πατάτες και μπόλικο βούτυρο;
Ο χρήστης Debby είπε…
Καλά!!! Με την μία στα δύσκολα!
Οταν είμαι σε θέση να φάω θέλω την μηλόπιτα!
Ο χρήστης ovi είπε…
Και με φιλανδικά πράσινα μήλα ....μμμμμ! Πεντανόστιμη!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος