Είμαι καλά, αυτό επιθυμώ και για σας!

Σήμερα ήταν μια πολύ παράξενη μέρα για μένα. Τη συνέχεια του Episode ΙV την έχω ήδη γράψει περιληπτικά σε ένα μπλοκ που πάντα χρησιμοποιώ για να κάνω το προσχέδια των άρθρων μου και από κάποια προσωπική παραξενιά πρέπει να είναι σπιράλ, κίτρινο και πάντα γράφω με μαλακό μολύβι για να μπορώ να κάνω και σκίτσα δίπλα στα γραπτά μου. Όταν δεν το βρίσκω ...παραπονιέμαι μόνιμα!

Αυτό ήταν το σχέδιο, αλλά σήμερα ήταν μια σημαντική μέρα. Μετά από ένα μήνα αγωνίας και σειράς εξετάσεων για τη Δάφνη, πολλές φορές επίπονων σε σημείο να θέλω να την πάρω αγκαλιά και να φύγουμε από όλους αυτούς τους ιεροεξεταστές επιτέλους έχουμε τις απαντήσεις.

Για ένα μήνα δεν ξέρω κι εγώ πως συγκρατιέμαι και τηρώ τουλάχιστον τις υποχρεώσεις μου. Ένα μήνα τώρα κάθε δέκα λεπτά ελέγχω αν αναπνέει, αν είναι ζέστη, αν είναι κρύα. Εγώ ο ίδιος άθελα μου έχω γίνει βασανιστής της. Ο γιατρός πριν ξεκινήσει με ρώτησε αν είμαι καλά γιατί φαίνομαι πολύ ...κουρασμένος. Ήθελα να ουρλιάξω. Για ένα μήνα έχω ακούσει λέξεις που είτε δεν τις κατάλαβα είτε δεν ήθελα να τις καταλάβω.

Για ένα μήνα μας στάθηκαν πολλοί γνωστοί και άγνωστοι που γνωρίζουμε χρόνια και άλλοι που γνώρισα στο δίκτυο και ευχαριστώ πολύ για αυτό από τα βάθη της ψυχής μου. Μας σταθήκαν πολλοί σιωπηλά και αυτούς τους ευχαριστώ πιο πολύ, μ’ ακούς τρυφερέ;

Για ένα μήνα υπήρξαν κι άλλοι που μου λέγαν ‘όλα θα πάνε καλά, μήπως έχει αυτό;’ Και ‘αυτό’ ήταν ακριβώς το ίδιο που δεν ήθελα να ακούσω αλλά που μόνιμα ούρλιαζε στα βάθη του μυαλού μου. Ήταν το ίδιο που στην απογευματινή μας βόλτα το άκουγα καθώς την παρατηρούσα να τρέχει μπροστά μου, ήταν ‘αυτό’ που με ξύπναγε κάθε δέκα λεπτά τις λίγες ώρες που κοιμόμουνα. Για ένα μήνα αναρωτιέμαι πως θα πάνε όλα καλά αν είναι ‘αυτό’; Υπάρχει άραγε το ‘καλά’ αν συμβαίνει ‘αυτό’; Και το ‘αυτό’ με ρυθμό εφιαλτικό άλλαζε συνέχεια, καθημερινά!

Για ένα μήνα αναρωτιέμαι τι έκανα λάθος, τι δεν έκανα, τι παρά πάνω έπρεπε να κάνω και για ένα μήνα αναρωτιέμαι ελληνικότατα μήπως θα έπρεπε να ζητήσω και ‘δεύτερη’ γνώμη και τρίτη και τέταρτη. Για ένα μήνα η λέξη ‘μπαμπάς’ έχει γίνει σαν εφιάλτης που διψάω να την ακούω κάθε λεπτό και ταυτόχρονα κάθε φορά που την ακούω τρέμω. Για ένα μήνα δεν τολμάω να λείψω περισσότερο από μια ώρα από το σπίτι και το τηλέφωνο μου όταν λείπω έχει γίνει ο απόλυτος φόβος μου, το κοιτάω και τρέμω μη χτυπήσει. Ότι δουλειά θα απαιτούσε την παρουσία μου για περισσότερο από μια ώρα έχει αναβληθεί για ...το μέλλον.

Ο γιατρός, ο ίδιος ο διευθυντής της κλινικής είχε τώρα μπροστά του όλες τις εξετάσεις. Ευγενικότητα δεν μου έδειξε τίποτα, δεν μου ανέλυσε τίποτα απλά μου είπε και το παραθέτω όπως ακριβώς μου το είπε: δεν υπάρχει καμιά υποψία καρκίνου η κάτι ανάλογου, καμιά υποψία προβλήματος με το αίμα ή αδένα. Δεν υπάρχει περίπτωση επιληψίας ή οποιοιδήποτε άλλου νευρικού προβλήματος, απλά έχει κάτι που αντιμετωπίζουν τα περισσότερα παιδιά, μόνο που εσάς η τύχη το έφερε στο maximum. Δεν αντέχει τον πυρετό, αυτό απλά! Δεν πρέπει να φτάνει πάνω από 38 βαθμούς! Είναι σπάνιο αλλά τυχαίνει και θα πρέπει να κάνετε κουράγιο το πολύ για δυο χρόνια!

Τώρα έχει πια κοιμηθεί αλλά είμαι σίγουρος ότι ακόμα απορεί γιατί ο μπαμπάς σήμερα τράβηξε ...λίγο παραπάνω το παραμύθι την ώρα για ύπνο και γιατί τόσες φορές σταμάταγα και απλά την κοίταζα.

Έξω βρέχει όλη τη μέρα, η θερμοκρασία έχει πέσει στους 14 βαθμούς και η νύχτα έχει μεγαλώσει αρκετά, τώρα ξεκινάει πριν τις οχτώ και συνέχεια μεγαλώνει. Εδώ και πολύ ώρα, δεν ξέρω γιατί, στο μυαλό μου έχει καρφωθεί ένα τραγούδι του Θεοδωράκη, ‘είμαι καλά και αυτό επιθυμώ και για σας’ ίσως και να μην το λέω σωστά αλλά ...είμαι καλά και πραγματικά αυτό επιθυμώ και για σας!

Σε λίγο θα πάω μια βόλτα στο δάσος, θέλω να μιλήσω με τα δέντρα, να ακούσω τα νυχτοπούλια ίσως και να κλάψω με τη βροχή... καληνύχτα σε όλους σας και σας ευχαριστώ από τη ψυχή μου για την παρέα!

***********************************

Ίσως αύριο που όλα θα είναι καλύτερα να σας βάλω ένα απόσπασμα από το παραμύθι που φτιάχνουμε με τη Δάφνη κάθε βράδυ παρέα. Μάλλον το ένα από τα τρία γιατί το πάμε εναλλάξ να μην χάνουμε και το ενδιαφέρον!!!!

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Περαστικά (καλά ρε παιδάκι πώς άντεξες, εγώ κατατρόμαξα).
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σ'ευχαριστώ μικρέ που μού έδειξες ότι τα προβλήματά μου αγγίζουν τη σφαίρα της γελοιότητας. Που μ'έκανες ν'ακούσω τις αφόρητες στριγγλιές που έρχονται απ'το παραμέσα δωμάτιο, σαν μικρά τιτιβίσματα. Που μού θύμισες το που έλεγε ο μπαρμπα-Εντζο: για να φτάσεις πρώτος, πρέπει πρώτα να φτάσεις!

Μ'έβαλες στη θέση μου και σού χρωστάω χάρη. Σε σένα και στο Δαφνί. Που άθελά του μούγινε, δάσκαλος τρανός.

Τις πιο θερμές ευχές μου, για μακριές σουομέζικες, χειμωνιάτικες αγκαλίτσες!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Όλα να πάνε όπως στα παραμύθια "και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα"
Kαι να γράψετε μαζί πολλά πολλά δικά σας παραμύθια
:)
Ο χρήστης dodo είπε…
Το κλάμα στην βροχή, λυτρωτικό.
Ένας περίπατος στο δάσος, χαλαρωτικός.
Γιά να φύγει η ένταση.
Επιτέλους...
Ο χρήστης Μαύρος Γάτος είπε…
Την καλησπέρα μου και τις καλύτερες ευχές μου. Όλα θα πάνε καλά, δεν τιο λέω σαν κλισέ, αλλά γιατί είμαι σίγουρος γι αυτό (με βάση τα στοιχεία που δίνεις, που είναι υπεραρκετά.)

Σ:)
Ο χρήστης Καπετάνισσα είπε…
Καληνύχτα σπουδαίε μπαμπά.

Καληνύχτα.
Ν' ανταμώσεις νεράϊδες και ξωτικά εκεί στο δάσος, να εμπνευστείς για τα παραμύθια σου.

Όλα θα πάνε καλά.
Η αγάπη αναπνέει γερά εκεί μέσα.
Αυτό δεν χάνεται.
Ο χρήστης pwlina είπε…
Ήταν που ήταν η διάθεσή μου λίγο πεσμένη ήρθες και με τελείωσες...γράφω όμως αυτό το σχόλιο γλυκέ μου Θάνο για να σου πω το εξής καθυσηχαστικό...είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα όταν ήμουν μικρούλα.Θυμάμαι μια φορά πρέπει να πήγαινα δευτέρα δημοτικού που είχα ανεβάσει 39 πυρεττό και λόγω αυτής της ανωμαλίας είχα γίνει μπλε...δεν μπορούσα να μιλήσω σε κανέναν δε μπορούσα να σηκωθώ είχα ατονίσει τελείως...θυμάμαι ότι με βάλαν οι δικοί μου,μετά από προτροπή του γιατρού,σε κρύο νερό στη μπανιέρα και δεν το κατάλαβα καν...φυσικά μετά από λίγο συνήλθα...και εκτοτε δεν είχα ποτέ ξανά πρόβλημα στη ζωή μου...και πιο μεγάλη είχα βαρέσει πυρεττό και 39,5!Μην ανησυχείς λοιπόν για το αγγελάκι "μας" περαστικά είναι αυτά ...παιδικά παιχνίδια του οργανισμού μέχρι να δημιουργήσει τα κατάλληλα αντισώματα...λίγο προσοχή για τα δύο χρόνια που σας είπε ο γιατρός...να είστε όλοι καλά....Την άλλη Κυριακή μετακομίζω Ιταλία και είμαι στο τρέξιμο και έχω χαθεί...θα επανέλθω όμως!Επιφυλάσσομαι!

;D
Ο χρήστης pwlina είπε…
*καθησυχαστικό...
Ο χρήστης ci είπε…
Kαλό ξημέρωμα και ύπνο ήρεμο πια, μετά την ανηφόρα.
Ο χρήστης mario είπε…
Να είστε καλά όλοι σας.
Ο χρήστης SALOME είπε…
Μπορώ να σε λέω με τ' όνομά σου; ...Θάνο δεν είπαμε;
Εδώ Ελένη-σε φιλώ
Ο χρήστης oistros είπε…
Όταν γράφεις μέσα απ' την ψυχή σου, χωρίς το σπιράλ σημειωματάριο και τα μολύβια του "επαγγελματία" λατρεύω κάθε λέξη σου. Μερικά πράγματα είναι πιο μεγάλα από μας. Ξεκουράσου και γίνε πιο σπλαχνικός με τον εαυτό σου. "Θα περάσει κι αυτό".
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Is? ja Tyt?r lempi? joka toinen....

:)
Ο χρήστης Derek είπε…
άντε και την Κυριακή κερνάω καφε!
Ο χρήστης Derek είπε…
και παγωτο!!! :P
Ο χρήστης ovi είπε…
Καλημέρα σε όλους σας, μόλις γύρισα από τη πρωινή μου βόλτα. Η θερμοκρασία έχει πέσει στους 14 βαθμούς, φυσάει και σαν να είδα τα πρώτα πορτοκαλιά φύλλα. Είπα καλημέρα σε όλους τους αγχωμένους που ξεκίναγαν για τη δουλειά τους και είμαι σίγουρος ότι άκουγα πουλιά να κελαηδάνε. Κονσέρτο για φλάουτο του Mozart άκουγα αλλά είμαι τόσο κάλα που ...ότι θέλω ακούω!!! Ηyvaa Ηuomenta
Ο χρήστης ovi είπε…
@ Trol

Σ'ευχαριστώ, ευχαριστώ και για την ...θύμηση!!!

@ xpsilikatzoy

Σε ευχαριστώ, αλλά ετσι σαν απορία, εσύ μιλάς; Μόλις πέρασα απο το blog σου και ...ανατρίχιασα. Μην τους αφλησετε, γι' αυτό συνεχίζουν να κάνουν οτι κάνουν!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
@ Φοίβο

Ξέρεις ... ξέρεις και τι σκέφτομαι και τι θέλω να σου πω...
Ο χρήστης ovi είπε…
@ Panic Room

Σε ευχαριστώ, καλή σου μέρα

@ dodos

Από το πρωί για κάποιο παράξενο λόγο είχε κολλήσει στο μυαλό μου, χρειάζομαι να περπατήσω στο δάσος. Σε ευχαριστώ!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
@ Μαύρος Γάτος

Το ξέρω φίλε μου αλλά παραδέχομαι οτι πριν απο τρείς μέρες ουτε που ξέρω πως τη γλύτωσες την ερώτηση μόλις ...είπες οτι εισαι γιατρός. Σε ευχαριστώ πολύ.
Ο χρήστης ovi είπε…
@ Καπετάνισσα

Δεν νομίζω οτι ειμαστε κατι ιδιαιτερο. Νομίζω οτι ολοι οι πατεράδες ίδιοι ημαστε, απλά μερικές φορές η ίδια η ζωή σε τυφλώνει και χάνεις τις προτεραιότητες σου.
Ο χρήστης ovi είπε…
@ καπετάνισσα

Σ' ευχαριστώ ποιητρια μου!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
Πωλινάκι, το ξερω τώρα οτι δεν είναι τίποτα, ισως και να το ήξερα και πριν, καλύτερα το ηθελα και πριν νβα ειναι τίποτα ... αλλά ...ξέρεις!!!

Ιταλία; Εχεις πολλά να μου πεις και περιμένω με αγωνία για το αν πας εκει που υποθέτω!!! ;D
Ο χρήστης ovi είπε…
@ Citronella

Tervetuloa! Σε ευχαριστώ, the force is ...probably with ...us!!! ;D

@ mario

Tervetuloa και σε σενα και σε ευχαριστώ πολύ!
Ο χρήστης ovi είπε…
@ SALOME

Λένα καλημέρα, σε ευχαριστώ για το φιλί!!!

@ Oistros

Εσύ το λές που με ξέρεις ...λίγο περισσότερο; :D Σε ευχαριστώ πολύ!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
@ Ergotelinen

Πρέπει να έρθεις εδώ!!!

Σήμερα μπαίνει αρθρο στο Ovi που απαιτει απαντήσεις απο Ελλάδα, χτύπα ...αλύπητα!!! ;D

@ Derek

Μετά απο αρκετό καιρό αυτή τη κυριακή μεχρι ...ραδιόφωνο θα κάνω!!! Σε ευχαριστώ φίλε μου, εσυ το έζησες και από κοντά!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
Ευχαριστώ για όλα τα mail και τα μηνυματα, θα απαντησω οσο πιο συντομα μπορώ ...
Ο χρήστης Εαρινή Συμφωνία είπε…
Εύχομαι το καλύτερο. Το καλύτερο. Το καλύτερο. Δένεται η γλώσσα μου, δεν ξέρω τι άλλο να πω.
Ο χρήστης advocatus diaboli είπε…
Μεγάλη δοκιμασία. Εύχομαι να είναι η τελευταία. Καλή δύναμη, καλό κουράγιο, καλή τύχη. Η Δάφνη 8α ψηλώνει και θα θεριεύει και θα ανθίζει σαν δάφνη, να το ξέρεις
Ο χρήστης ovi είπε…
@ Εαρινή Συμφωνία

Tervetuloa! Σε ευχαριστώ και ...ειναι ευτυχώς περαστικά!!!

@ advocatus diaboli

Eμαθα και κάτι ...καλό, είναι αριστερόχειρας σαν κι εμένα και επειδή πάντα αισθανόμουνα λίγο ...μειωνοτητα με τις μικρες δυσκολίες που αντιμετωπίζω στην καθημερινότητα μου, τουλάχιστον τώρα θα έχω σύμμαχο μέσα στο ίδιο μου το σπίτι!!! ;D
Ο χρήστης ovi είπε…
Για κοιτάξτε εδώ και ...λύστε του όλες τις απορείες που έχει σχετικά με την Ελλάδα... ακούς Ergotelinen; ;D
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τι στενοχωριέσαι, η Fiskars έχει ενα σωρό ψαλίδια για αριστερόχειρες, ακόμα και παιδικά! Και είσαι στην πηγή!
Ο χρήστης maika είπε…
Να είναι πάντα γερό το μικρούλη σου και μακάρι όλα τα μικράκια του κόσμου να έχουν δίπλα τους γονείς με τόση αγάπη...!!
Ο χρήστης Derek είπε…
ε καλά μωρέ, αν δεν σε βολεύει η Κυριακή βρες εσύ μια μέρα, σιγά την λεπτομέρεια! :D

(και ο συγκάτοικος αριστερόχειρας είναι... άσχετο!)
Ο χρήστης ralou είπε…
Πως άντεξες;

Ηταν τόσο επώδυνο να διαβάζω την μια παράγραφο μετα την αλλη μέχρι να έρθει αυτή που εξηγούσε και εγω διάβαζα μόνο 5 λεπτα.

Πως άντεξες τόσο;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Οvi, ένοιωσα το δραμα σου, την αγωνία και τη σύγχυσή σου. ΄Εχω ζήσει ανάλογες περιπετειώδεις εμπειρίες με τα παιδιά. Ηρέμησε τώρα πια, μέσα από το γαλάζιο των ματιών της, από το γλυκό της χαμόγελο, το άρωμα των μαλλιών της. Είναι ευτυχής που είσαι μπαμπάς της!
Ο χρήστης oistros είπε…
Άσχετο. Ξεφύλλισα το περιοδικό και ενθουσιάστηκα. Άντε να το δείτε όλοι. Φρέσκο. Μυρίζει "τυπογραφείο". Και με πολύ προσεγμένα θέματα. Μπράβο Ovi. Εξαιρετική δουλειά.
Ο χρήστης George Sou είπε…
Πάντα καλά όπως τώρα...
Ο χρήστης ovi είπε…
@ Φοίβο

Τι να στεναχωριέμαι ... η γυναίκα μου έχει πρόβλημα τώρα γιατί εγώ βρήκα ευκαιρία να αλλάξουμε ακόμα και τη πόρτα του ψυγείου!!! ;)

@ maika

Πάλι για καινούργιο post με πας και η λίστα με θέματα έχει γίνει ...τεράστια!!! στο τέλος θα χρειαστεί να γράψω βιβλίο!!! Σε ευχαριστώ πολύ.

@ Derek

Α βρε Derek παραπονιάρη!!! Και επειδή το έμαθα ... βρε ελληνικές ερωτήσεις και δεν απάντησες σε ΟΛΕΣ; ;)

@ ralou

Δεν σκέφτηκα στιγμή πως άντεξα, μάλλον τώρα και κάθε ώρα συνειδητοποιώ που πήγα και ήρθα. Έχω περάσει ατέλειωτες ώρες στο δάσος σήμερα και μου έχει κάνει πραγματικά καλό.
Ο χρήστης ovi είπε…
@ ο γλάρος

Ξέρεις καλά τι εννοώ, τίποτα δεν μου έχει δώσει τόση ευτυχία όσο ένα χαμόγελο της αλλά και τίποτα δεν με έχει κάνει να τρομάξω τόσο πολύ! Σε ευχαριστώ!!!

@ oistors

Σε ευχαριστώ πολύ, είναι ένας αγώνας δρόμου και τα νέα ώρα με την ώρα είναι όλο και πιο καλά. Ήδη ξεκίνησαν να έρχονται τα πρώτα mails και πέρασα αρκετή ώρα με τους συνεργάτες μου που είχαν κρατηθεί μακριά αυτό το καιρό και φαίνονται όλοι ικανοποιημένοι από την ανταπόκριση. Σε ευχαριστώ.

@ g_help_me

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου


Kiitos, kiitos paljon!!!
Ο χρήστης Rodia είπε…
ΚΟΥΡΑΓΙΟ Ovi!:-)))
Εύχομαι να θυμάστε αυτή την περιπέτεια σαν μικρό ανέκδοτο ζωής στο μέλλον.
Οπως θυμόμαστε εμείς π.χ. πως τη γλίτωσε ο αδελφός μου και δεν χάθηκε από σκωληκοειδίτιδα.. Ενώ πονούσε στην αριστερή πλευρά, ο γιατρός δεν είχε λάβει υπόψει το ενδεχόμενο να υπάρχει αυτή η απόληξη εκεί πέρα.. βάσει του γενικου κανόνα που τη θέλει στα δεξιά του σώματος.. και έψαχνε άλλες αιτίες πόνου..
Ο χρήστης Derek είπε…
ήταν trick questions!

νόμιζα ότι η υπογεγραμμένη μετράει για γράμμα...
Ο χρήστης ovi είπε…
@ Rodia

Σε ευχαριστώ πολύ!!! :)

@ Derek

εντάξει βρε, ήταν σαν το δικό μου με τον Σωκράτη!!! ;D
Ο χρήστης ovi είπε…
@ Playmobil

Ολα είναι καλά!!! ;)
Ο χρήστης advocatus diaboli είπε…
Μέχρι και κέρσορες για αριστερόχειρες υπάρχουν, πλέον. Επί τη ευκαιρία, αφού τέλος καλό όλα καλά, σου λέω και το «ανέκδοτο»: όταν τους είδα, ο τίτλος στην κατηγορία ήταν lefties κι εγώ που πίσω από όλα βλέπω την Αριστερά, νόμιζα ότι θα έχει συνθήματα, επανάσταση, σύμβολα και τέτοια!
Ο χρήστης ovi είπε…
@ advocatus diaboli

:D

Τι να πώ εγώ που πήγαινα σχολείο τη περίοδο της δικτατορίας. τους άρεσε δεν τους άρεσε, μου άρεσε δεν μου άρεσε ήμουνα αριστερός ...από χέρι!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Συγχώρεσέ μου την εισβολή...
Κατά λάθος έφτασα εδώ.
Δέξου τις θερμότερες ευχές μου για το ζουζούνι... και πραγματικά να τη δεις όπως επιθυμείς!
Ο χρήστης ovi είπε…
@ Natalia

καλώς ήλθες και σε ευχαριστώ ακόμα και ...κατά λάθος!!! :)
Ο χρήστης Τυπος Νυχτερινος είπε…
Μια μεγάλη αγκαλιά.
Να είναι η τελευταία φορά που περνάς/περνάτε τέτοια άγχη και σκασίλες.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
hey hey ovi! πολυ χαρηκα για τη μικρη σου! να 'ναι γερη και χαρουμενη παντα! φιλια και μια αγκαλια και για τους δυο :-)
Ο χρήστης ovi είπε…
τυπος νυχτερινός

Σε ευχαριστώ πολύ!!!

siegmund

Αυτό θέλουμε κι εμείς. Φιλιά!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος