Ραδιοφωνικά

Κάθε φορά που μου λείπει η Ελλάδα το μόνο που πρέπει να κάνω είναι να ακούσω για λίγο τον Άλφα, τον ραδιοφωνικό σταθμό για να θυμηθώ όλους τους λόγους που με κάνουν να μην θέλω να γυρίσω πίσω. Άλλα το σημερινό ήταν από τα χειρότερα.

Συνδέθηκα με το ίντερνετ γύρω στις 8.30 το πρωί και έπεσα πάνω στους αντίθετους με τον ένα αντίθετο να λείπει και τον άλλο να δίνει ρεσιτάλ ηλιθιότητας. Στην δεκαετία του 80 είχα την τιμή να συνεργαστώ με την Αυγή και να γνωρίσω μορφές όπως ο Γιάνναρος, ο Πάικος και πάνω από όλα ο πολύ αγαπημένος μου Χρυσοστομίδης ακα ο Αντίνωρ. Υπήρχαν και οι νεότεροι, όπως ο Σπυρόπουλος και άλλοι που αυτή τη στιγμή δεν θυμάμαι.

Εγώ έκανα γελοιογραφίες αλλά περνούσα ώρες αμέτρητες μέσα στα κιτρινισμένα και γεμάτα καπνό γραφεία της ‘Αυγής’ ακούγοντας όλους αυτούς να συζητάνε ή να κάνουν πλάκα. Λοιπόν τι έγινε μετά; Η κληρονομιά που άφησε πίσω του ο Χρυσοστομίδης είναι ανθρωπάκια όπως αυτό το ανέκδοτο ‘Σταυρόπουλος’ νομίζω ότι είναι το όνομα του;

Ο άνθρωπος δίνει πρόσωπο και φωνή στο φασισμό. Πιο ντεμέκ χαρακτήρα δεν έχω ξανακούσει, αυτός ανταγωνίζεται και μάλλον κερδίζει και τον Τριανταφυλλόπουλο. Και αφού έβριζε τους πάντες μετά τους έπαιρνε τηλέφωνο και τους έριχνε ένα γλείψιμο που τα σάλια τρέχαν μέσα από το ίντερνετ.

Λοιπόν κ. Σταυρόπουλε, σας ευχαριστώ πολύ γιατί μου θυμίσατε ότι κάτι τύποι σαν κε σας κρατάνε τις εξουσίες στην Ελλάδα, ότι αριθμό κι αν έχουν αυτές οι εξουσίες και γιατί έχω τόσα χρόνια να έρθω και ποιος ξέρει πόσα χρόνια ακόμα θα κάνω! Μακριά μου ντεμέκ εκδιδόμενα ανέκδοτα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος