Επειδή δεν ξέρω τι ...τίτλο να βάλω!!!

Για να γράψω αυτό το post πραγματικά δυσκολεύτηκα, αλλά θα πρέπει να σας θυμίσω ότι αυτό το blog το διαβάζουν και πολλοί προσωπικοί μου φίλοι που βέβαια προτιμούν να παίρνουν τηλέφωνο αντί να βάλλουν comments αλλά δεν παύει να είναι ένα μέσο επικοινωνίας μαζί τους.

Παράλληλα και μέσα σε αυτόν το χρόνο ζωής του απέκτησα και πολλούς νέους φίλους που είμαι πραγματικά ευγνώμων γι αυτό – και γι αυτό εχω μεταμορφωθεί και σε υπέρμαχος των blogs – και με κάποιους από αυτούς έχουμε ήδη μια πολύ πιο προσωπική σχέση και πολύ περισσότερο κάποιοι με έχουν ήδη επισκεφτεί στη Φιλανδία κάνοντας μου την τιμή να τους γνωρίσω τη χώρα που αγαπώ και με φιλοξενεί τα τελευταία δέκα χρόνια και κάποιους, τους περισσότερους ελπίζω, τους περιμένω να έρθουν.

Μάλλον θα ήταν καλύτερα να αφήσω τον μακρύ πρόλογο. Εδώ και ένα χρόνο αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα αλλά έχοντας μπροστά μου το μεγαλύτερο πρόβλημα με την υγεία της Δάφνης το άφηνα συνέχεια στην άκρη απλά σφίγγοντας τα δόντια και σκεπτόμενος ότι όταν η Δάφνη θα είναι καλά θα το εξετάσω καλύτερα. Δυστυχώς πριν από δέκα μέρες χρειάστηκε ασθενοφόρο για να με πάει στο νοσοκομείο μιας και οι πόνοι στο στομάχι είχαν γίνει αφόρητοι όπου μετά από τρεις μέρες εξετάσεις οι γιατροί ανακάλυψαν ότι εχω πρόβλημα. Βρήκαν ότι ένα προηγούμενο καρκίνωμα έχει κάνει μετάσταση σε τρία σημεία, στο συκώτι, στο στομάχι και στους πνεύμονες στο σημείο που είναι κοντά στο συκώτι.

Οι λόγοι είναι πολλοί και δεν είμαι γιατρός για να τους αναλύσω, το ότι είμαι διαβητικός σαφώς έχει παίξει το ρόλο του καθώς και η περίεργη ζωή που έζησα μέχρι να έρθουμε στη Φιλανδία. σας παρακαλώ μην νομίσετε ότι εχω μετανιώσει για όσα εχω κάνει και οι στενοί μου φίλοι ξέρουν καλά ότι η ίδια η τρελή ζωή μου είναι και ήταν κομμάτι αυτού που είμαι. Άλλωστε η συλλογή εμπειριών και γνώσεων με έκανε αυτό που είμαι σήμερα.

Η πορεία που θα ακολουθήσουμε είναι απλή, αυτή τη στιγμή είμαστε ακόμα στην έρευνα του πόση ζημιά έχει γίνει, έτσι πηγαινοέρχομαι στο νοσοκομείο περιμένοντας και την απαραίτητη επέμβαση βιοψίας (έτσι νομίζω ότι λέγεται) ώστε μετά να ορίσουν συγκεκριμένη θεραπεία που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι χημειοθεραπεία. Για τα φιλανδικά νοσοκομεία δεν χρειάζεται να σας πω και ελπίζω να μη τα χρειαστείτε ποτέ σας, έχουν βρει ακόμα και αγγλόφωνες νοσοκόμες για να είναι όλοι σίγουροι ότι, ότι χρειαστώ θα το εχω άμεσα. Βέβαια και συγνώμη για όσους από εσάς ασχολούνται με το ιατρικό επάγγελμα υπάρχουν στιγμές που νιώθω ότι ένα στράτευμα βρικόλακες έχει παρελάσει από το σώμα μου αλλά το χαμόγελο τους και το ότι συνέχεια μου εξηγούν τι κάνουν με κάνει να τους συγχωρώ! Και βέβαια ότι στις μέρες που εχω μείνει στο νοσοκομείο εχω δει τα χειρότερα με παρηγορεί κι ας ακούγεται εγωιστικό.

Αλλά επιστρέφοντας στους γιατρούς και στις νοσοκόμες νομίζω ότι με τον καταπληκτικό τρόπο τους αυτό που καταφέρνουν πάνω από όλα είναι να σε γεμίζουν σιγουριά ότι μαζί θα νικήσετε τα πάντα. Αυτή τη στιγμή είμαι στο σπίτι, με έχουν γεμίσει με χάπια για τους πόνους αλλά με το που θα χειροτερέψουν οι πόνοι θα επιστρέψω στο δωμάτιο μου!

Τα πράγματα στο σπίτι είναι λίγο περίεργα. Καταλαβαίνετε ότι υπάρχουν στιγμές που νομίζουμε ότι απλά ζούμε ένα κακό όνειρο και που θα ξυπνήσουμε και τίποτα δεν συμβαίνει και υπάρχουν και κάποιες άλλες στιγμές που απλά στηρίζουμε ο ένας τον άλλον. Η Δάφνη καταλαβαίνει ότι κάτι συμβαίνει παρ’ όλο το καινούργιο ποδήλατο που κάνει βόλτες ακόμη και πάνω στο κρεβάτι. Όταν επέστρεψα από το νοσοκομείο δεν ήθελε να με πλησιάσει αλλά μετά από μισή ώρα δεν ξεκόλλαγε από την αγκαλιά μου. Μετά έφερε ένα μικρό βαλιτσάκι γιατρού με το στηθοσκόπιο κλπ. και αφού με εξέτασε πολύ προσεκτικά γέμισε την κοιλιά μου με τσιρότα που έχουν σχέδια από τα mummies πράγμα που έγινε επίπονο όταν έπρεπε να τα αφαιρέσουμε. Το Σάββατο που χρειάστηκε να πάω στο νοσοκομείο δεν ήθελε να με αφήσει γιατί έλεγε ότι το νοσοκομείο κάνει την μαμά να κλαίει.

Έχουμε ζήσει και τραγελαφικές στιγμές. Φίλη που την ξέρουμε χρόνια ήρθε το πρωί και μας εξέπληξε λέγοντας ότι ο καρκίνος είναι η φωνή της ψυχής που μας προειδοποιεί ότι έχουμε φύγει από το δρόμο του θεού, έχοντας μαζί της και μερικά βιβλία για απόδειξη. Το έκπληξη στο ότι όσα χρόνια την ξέρουμε δεν είχε δείξει ποτέ κάτι τέτοιο. Τέλος πάντων της εξήγησα ότι αν είχε διαβάσει τα άρθρα μου θα ήξερε καλά ότι είμαι δηλωμένος άθεος και βέβαια θα το θεωρούσα τουλάχιστον υποκρισία να εύρισκα την ‘αλήθεια’ τώρα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μου πετάξει το βιβλίο και να μου φωνάξει ότι τέτοιος που είμαι καλά να πάθω. Νομίζω ότι όλη η γειτονιά άκουσε τα γέλια μας! Τελικά αυτός ο καρκίνος έχει και τα καλά του.

Την πιο περίεργη στιγμή την έζησα την παρασκευή με τον Κωνσταντή που ήρθε στο νοσοκομείο παρατώντας την γυναίκα του και την προεκλογική της μάχη και έμεινε όλες τις ώρες του επισκεπτηρίου αρνούμενος να φύγει παρά τις πιέσεις της νοσοκόμας, δακρυσμένος και μονολογώντας συνέχεια ότι δεν είναι αλήθεια.

Νομίζω ότι το πιο περίεργο από όσα ζούμε τις τελευταίες μέρες είναι ότι χρειάζεται να είμαστε εμείς δυνατοί και δίπλα σε άλλους που σπάνε με τα νέα. Είναι μια περίεργη κατάσταση που δεν ξέρω πως να την αντιμετωπίσω ακόμα μιας και όπως είπα και παρά πάνω ακόμα κι εγώ υπάρχουν στιγμές που νομίζω ότι ζω ένα περίεργο όνειρο.

Τα καλά νέα είναι ότι είμαι πολύ δυνατός κατά τους γιατρούς και παρ’ όλο το ιατρικό μου ιστορικό και τα διάφορα σημάδια που εχω μαζέψει στην πορεία μου είμαι σε καταπληκτική φυσική κατάσταση. παράλληλα η διάγνωση ήταν σαν να έδωσε απαντήσεις ακόμα και στο ότι τα δυο τελευταία χρόνια εχω πάρει αρκετά κιλά χωρίς να αλλάξει ιδιαίτερα η ζωή μου. Από ότι μου είπαν ότι κι αυτό ακόμα ήταν κομμάτι της ιστορίας και μου δείξαν και ένα πίνακα που παραδέχομαι ότι δεν κατάλαβα τίποτα. Αλλά όπως είπα μου δείχνουν το κάθε βήμα που κάνουν, το γιατί και το πως.

Αν αναρωτιέστε φυσικά φοβάμαι και μαζί με την γυναίκα μου έχουμε περάσει ώρες πάνω από το κρεβάτι της Δάφνης ρωτώντας γιατί τώρα και γιατί σε μας, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχουν απαντήσεις και κάποια στιγμή σύντομα θα ξεπεράσουμε αυτή τη πρώτη φάση και θα ετοιμαστούμε για να δώσουμε την απαραίτητη μάχη.

Φυσικά δεν εχω κανένα σκοπό να κλείσω αυτό το blog, απλά θα το ενημερώνω όποτε μπορώ και εχω να σας πω πολλές ιστορίες για μια χώρα που αξίζει να την επισκεφτείτε και φυσικά θα περιμένω να σας ξεναγήσω, απλά θα γράφω όποτε μπορώ. Αν υπάρχουν μεγάλα διαστήματα θα γράφει ο Asa, ο μικρός έχει γίνει κομμάτια από τη στιγμή που το έμαθε.

Φυσικά δεν εχω σκοπό να σταματήσω τίποτα από όσα έκανα. Άλλωστε σαν Ovi magazine και Ovi project έχουμε ανοίξει πολλά μέτωπα που δεν εχω σκοπό να σταματήσω να παλεύω. Και ο γνωστός σκηνοθέτης-έκδοτης συνεχίζει να με ενοχλεί, αυτή τη φορά έστειλε την αστυνομία σε συνεργάτη και φίλο του Ovi πάντα με ψέματα κάνοντας ακόμα και τον αστυνομικό έξαλλο και φυσικά στο νοσοκομείο γνώρισα μια κοπέλα από την Σομαλία, νοσοκόμα που με ευχαρίστησε για όσα έχουμε κάνει τα τελευταία χρόνια, πράγμα που μου δίνει δύναμη ότι κάτι καλό κάνουμε σε αυτή τη χώρα.

Μπέσυ, Στέλιο, Βαγγέλη, Γιάννη, Νίκη, Γιάννη, Αλέκα, Εύη, Γιώργο, Ματίνα, Σταύρο, Γιώργο, Λένα, Γιώργο, Γιάννη, Ιωάννα, Σωτήρη, λυπάμαι που το μαθαίνετε με αυτόν τον τρόπο αλλά μου ήταν πολύ δύσκολο να το πω και σε αυτούς που χρειάσθηκε να το πω από το τηλέφωνο.

Ρωξάνη, το δώρο σου το πήρα όταν ήμουν στο νοσοκομείο και με τιμάς ιδιαίτερα και σε ευχαριστώ πολύ από τη ψυχή μου, οχι αυτή της φίλης αλλά την δίκια μου την πραγματική.

Κάποια στιγμή σύντομα θα σας πω για το δώρο που μου έκανε η Ρωξάνη γιατί χρειάζεται την άμεση βοήθεια από όλους μας σε αυτό που κάνει.

Βικτωρία και Μιχάλη σας ευχαριστώ πολύ για τις στιγμές που περάσαμε παρέα στο Ελσίνκι πριν από μερικές βδομάδες, της εχω φυλαγμένες στην καρδιά μου.

Ελένη συγνώμη, ελπίζω τώρα να κατάλαβες γιατί χάθηκα. Έχω πολλά να σου πω γιατί έκανα την έρευνα που μου ζήτησες και εχω βγάλει τα συμπεράσματα που χρειάζεσαι, δώσε μου λίγο χρόνο μόνο.

Μαρίνα, τα είπαμε, το πρόγραμμα δεν αλλάζει!!!

Σας ευχαριστώ όλους σας!

Σύντομα θα επανέλθω με περισσότερα πολιτικά νέα, άλλωστε μέχρι να φτιάξουν κυβέρνηση θα περάσουν δυο τρεις βδομάδες οπότε θα έχουμε τον χρόνο για όλα τα κόμματα.

***********************

Από μικρός είχα ένα όνειρο, να ταξιδέψω στο φεγγάρι και αυτό είναι το φεγγάρι όπως το είδαμε στο Ελσίνκι πριν από μερικές μέρες.

***********************

Συγνώμη που δεν εχω απαντήσει στα προηγούμενα comments, θα απαντήσω στο επόμενο post!


Σχόλια

Ο χρήστης dodo είπε…
Έχω παγώσει...
Όμως, γνωρίζοντάς σε τους τελευταίους μήνες μέσα από όσα γράφεις, έχω διαπιστώσει πόσο είσαι ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ- με αντοχή και μαχητικότητα. Από αυτούς που δεν το βάζουν κάτω.
Ο χρήστης phivos είπε…
Συνέχισε. Συνέχισε να είσαι εδώ! Να γράφεις και να σε διαβάζουμε. Γιατί κι εμείς, έστω κι αν δεν μάς βλέπεις, είμαστε εδώ. Κάθε μέρα. Και σε χρειαζόμαστε.

Απ'το Παρίσι μέχρι την Κρήτη, απ'την Αμέρικα ως την Αστράλια, Θάνο είμαστε όλοι εδώ! Εμπρός!
Ο χρήστης spiretos72 είπε…
τι να πω... κουράγιο και καλή τύχή! και πρόσεξε μη σε πάρει απο κάτω
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Οvi,
σε παρακολουθώ περίπου ένα χρόνο. ΠΟΝΕΣΑ και ΠΟΝΑΩ με αυτά που μαθαίνω. Είμαι όμως σίγουρη, το διαισθάνομαι, πως θα περάσει σαν ένας εφιάλτης. Think positive!
Για τη Δάφνη, ρε γαμώτο!.....
Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Να κρατήσουμε κρυφό ότι με δυσκολία συγκρατούμε τα δάκρυά μας θα ήταν μεγάλο ψέμα. Αυτή είναι η ανθρώπινη φύση δυστυχώς.

Θάνο όμως μην ξεχνάς εκείνα τα υπέροχα θετικά λόγια που μας έλεγες σε εκείνο το ζεστό στέκι των «μεταναστών», πως τα έχεις περάσει όλα και δεν φοβάσαι τίποτα!

Συνέχισε. Ξέρεις εσύ πόσο μεγάλη δύναμη έχεις μέσα σου. Μάλιστα κανένας δεν θα σου επιτρέψει να μην πραγματοποιήσεις τις υποσχέσεις σου. Έχεις πολλές ξεναγήσεις, φιλοξενίες, σάουνες, βόλτες, άρθρα, μηνύματα και άλλα πολλά να κάνεις ακόμα!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγαπημένε μου Θάνο, σε έχω γνωρίσει από τρία θαυμαστικά.
Από τότε χιλιάδες θαυμαστικά με έχουνε συνοδέψει κάθε φορά που διάβαζα κάτι από σένα. Αυτά όμως σήμερα δεν αντέχονται!!! Κλαίω πικρά κι ας είσαι χαρά θεού εσύ και όλο δίνεις και δίνεις και σε αυτό το ποστ πάλι αυτό κάνεις.


.......Παιδεύω αυτό το σχόλιο πόση ώρα.
Θάνο χτες ένα όνειρο με προειδοποίησε γι'αυτά που θα διάβαζα. Ήρθα εδώ μετά από αρκετό καιρό.
Θα τη διώξεις την αρρώστεια θα τη σβήσεις θα την κάνεις να λουφάξει στην τρύπα της μια για πάντα.

Όμορφε άνθρωπε, σε αγαπώ με όλη μου την αγάπη.

Ρωξάνη
Ο χρήστης ovi είπε…
Σας ευχαριστώ πολύ. Έλειψα για λίγο γιατί χρειάστηκα πιο ισχυρά παυσίπονα μιας και το προηγούμενο βράδυ αποδείχτηκε δύσκολο. Είναι παράξενο πως από εκεί που υπήρχε απλά ένας πόνος μέσα σε μέρες όλα ξαφνικά αυξάνονται.

dodos όλα θα πάνε καλά, τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω... και φυσικά δεν το βάζω κάτω! Άλλωστε όπως λέει και η γυναίκα μου αυτό είναι ένα πολύ καλό τεστ για το χιούμορ μου.

Καλέ μου Phivos είσαι ένας από αυτούς που δεν ήξερα πως να το πω. Εδώ είμαι και το ξέρω ότι είσαι συνέχεια εδώ, το μόνο που με στεναχώρησε αυτή τη στιγμή ήταν ότι σκεφτόμουνα να σου κάνω μια έκπληξη τον επόμενο μήνα αλλά ...μάλλον αναβάλλεται για λίγο!

Α! Ναι και η Κρήτη ήταν μια ακόμη δυσκολία για το πως θα το πω, ελπίζω να με συγχωρέσει! :)
Ο χρήστης ovi είπε…
spiretos72 είπαμε είναι μια ευκαιρία για να δοκιμάσω το χιούμορ μου και εχω ήδη κάνει πρακτική, για παράδειγμα δεν θα χρειαστώ κουρέα για μεγάλο διάστημα και μιας και οι Φιλανδοί κάνουν τώρα τελευταία τηλεοπτική σειρά μίμηση του αμερικάνικου CSI που ξέρεις μπορεί να κάνουν και τον Κοτζακ οπότε λογικά θα είμαι και ο μόνος υποψήφιος!

φύρδην-μίγδην λυπάμαι που σε καλωσορίζω σε ένα post σαν αυτό. Η μικρή πριγκίπισσα μου δεν με αφήνει με τίποτα να ξεχάσω για ποιον παλεύω μιας και την σταματήσαμε προσωρινά από τον παιδικό σταθμό!
Ο χρήστης ovi είπε…
Μιχάλη Βικτώρια εμείς έχουμε πει τόσα πολλά που δεν χρειάζεται να πούμε άλλα, μιλάνε πια οι ψυχές μας. Και μην ξεχνάτε το ραντεβού μας τον Σεπτέμβρη που θα κατεβάσουμε το θεατρικό!

Πολυαγαπημένη μου Ρωξάνη την νιώθω την αγάπη σου και μου την δείχνεις με πολλούς τρόπους αδιάφορα της απόστασης που μας χωρίζει!!!

Βένια, την αγάπη μου και μια μεγάλη αγκαλιά!!! :)
Ο χρήστης Кроткая είπε…
εμείς τα είπαμε και από το τηλέφωνο, ξέρεις πως στέλνω μπόλικη θετική ενέργεια, και ελπίζω να αποδώσει (έχω γεννηθεί και σάββατο!).

Εκείνο που δεν σου είπα είναι πως σε τέτοιες στιγμές, εγώ αντιδρώ πάντα με χιούμορ, ενίοτε και μαύρο. Το έκανα όταν ήταν ο πατέρας μου στην εντατική, και πίστεψέ με, ΄εκανε καλό σε όλους μας (πολύ καλύτερα από το να κλαίμε βέβαια).

Περί χιούμορ λοιπόν, ειλικρινά, δεν μπόρεσα να μην γελάσω με την αντίδραση της χριστιανής φίλης σας! Μα, είναι δυνατόν!

Το ξέρω πως θα πάνε όλα καλά, οπότε δεν χρειάζεται καν να το ευχηθώ.

Πολλά φιλιά, καλή δύναμη, κι εμείς είμαστε εδώ, έτσι;
Ο χρήστης SALOME είπε…
Θάνο, θέλω να μιλήσουμε...
Ο χρήστης advocatus diaboli είπε…
Δεν μπορώ παρά να σου αφιερώσω το τραγούδι από την ταινία H ζωή είναι ωραία. Δίνεις μια μεγάλη μάχη σε έναν μεγάλο πόλεμο. Αν νομίζεις πως μπορώ να σε βοηθήσω με κάποιο τρόπο, δεν έχεις παρά να μου το πεις.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Κουράγιο και θετική σκέψη!

Περαστικά.
Ο χρήστης ovi είπε…
Συγνώμη που καθυστέρησα να απαντήσω στα comments, τα καινούργια παυσίπονα μου δημιουργούν μια υπέρμετρη ....χαλάρωση και υπνηλία. Αλλά από ότι μου είπαν σύντομα θα προσαρμοστώ. Ειρωνικό, στη συνέχεια προσαρμόζεσαι ακόμη και στον πόνο!

Γλυκιά krot κι εγώ στο μαύρο χιούμορ το εχω ρίξει αν και δεν είναι πάντα ....πετυχημένο ειδικά στη γυναίκα μου! Φιλιά και ...να είσαστε εδώ!!!

Salome φιλιά!!!

Γλυκιά advocatus diaboli σε ευχαριστώ μέσα από τη καρδιά μου. Δυστυχώς αναγκάστηκα να διακόψω την μια εκπομπή που είχα και την κυριακάτικη του Ovi magazine την ανέλαβε ο Asa, έτσι του έδωσα το τραγούδι για να το παίξει την επομένη κυριακή αφιερωμένο σε σένα.

Ο Asa δεν λέει να ξεκολλήσει από εδώ, περνάει πιο πολλές ώρες μαζί μου παρά με την γυναίκα του και το παιδί του. Αυτό που με στεναχωρεί περισσότερο είναι το πόσο έχει επηρεάσει η κατάσταση μου τους γύρω μου και νιώθω ότι αυτό είναι αδικία.
Ο χρήστης ovi είπε…
στέφανε καλησπέρα, μάλλον έγραφες την ίδια ώρα με μένα. Σε ευχαριστώ φίλε μου!
Ο χρήστης philos είπε…
Δεν ήξερα και γω τι σχόλιο να αφήσω...
Βοηθαει να ξέρεις ότι άνθρωποι που σε έχουν γνωρισει από τα γραπτα σου μονο, αθόρυβα αλλά πιστά, παγώσαν και σε σκέφτονται από τότε συνέχεια, στο δύσκολο αγώνα σου?
Θέλω να σε δω νικητή.
Ο χρήστης itelli είπε…
Σού εύχομαι πργματικά κάθε ψυχική δύναμη κ σ'εσένα κ στην οικογένειά σου. Είναι μια μάχη που κερδίζεται κ ήρθε η ώρα να επιστρατεύσεις το πείσμα σου. Έχεις δύο πάρα πολύ καλούς λόγους να το κάνεις. Κ μπόλικους φίλους γνωστούς κ άγνωστους να σε στηρίζουν.

Καλή ανάρρωση θα πω. Όχι καλή τύχη.
Ο χρήστης Debby είπε…
Δεν πιστευω αυτά που διαβάζω...

Το μόνο που βρίσκω καλό είναι ότι αντιμετωπίζεις και αυτήν την δύσκολη κατάσταση με χιούμορ.
Ευχομαι να μην πονάς... ούτε εσύ, ούτε όλοι όσοι είναι δίπλα σου. Που ξέρεις? Μπορεί να ξυπνήσεις και το κακό όνειρο να έχει εξαφανιστεί...
Ολα θα πάνε καλά :-)
Ο χρήστης maika είπε…
όλα θα πάνε πολύ καλά!!
είσαι του καράτε τιμωρός...εσύ
και ξέρεις τα κόλπα για τις μάχες...
Η σκέψη μου ,η αγάπη μου και όλα μου τα φιλιά θα τριγυρίζουν γύρω σου!!
Ο χρήστης IdentityCafe είπε…
Δεν σε γνωριζω απο κοντα,
ειναι ομως συγκλονιστικο που διαβασα τετοια σοβαρα νεα μεσω μπλογκ, και ειμαι και γιατρος.

Το πιο σημαντικο ειναι η σωστη διαγνωση, μιας και εχει οχι μονο θεραπευτικη αλλα και προγνωστικη σημασια...
Επειδη αυτα ειναι πολυ προσωπικα ζητηματα, εαν θελεις να μιλησουμε η οτιδηποτε αλλο στειλε μου αν νομιζεις με μαιηλ στο identitycafe@yahoo.com ενα νουμερο να σε παρω τηλεφωνο στη Φιλανδια. Δεν τιθεται θεμα κοστους...

Στη διαθεση σου καθε ωρα...
Κουραγιο Θανο.
Θανος (κι εγω)
Ο χρήστης Derek είπε…
δεν πειράζει κύριε Θάνο μας σας συγχωρούμε που δεν μας το είπατε ιδιοπροσώπως και αυτοχείρως

τώρα θα μας κάνετε πλάτες να πούμε μια κρύα κρυάδα (ως και χοντρή χοντράδα) που μας ήρθε στο μυαλό?
Ο χρήστης Derek είπε…
αλήθεια, για πότε σου έχουν προγραμματίσει την βιοψία?
Ο χρήστης Derek είπε…
και επειδή σήμερα τελειώνω το μάθημα στις 1600 και στραβοκοιμήθηκα μην νομίζεις ότι την γλίτωσες την επίσκεψη

αύριο θα σας έρθω μια βόλτα πάραυτα!

θα σε πάρω και τηλ. το μεσημέρι...
Ο χρήστης ovi είπε…
Καλημέρα σε όλους σας. Οι βραδιές μας τελικά έχουν εξελιχτεί σε λίγο πιο δύσκολες από τις ημέρες μας. Σήμερα μας βρήκε το ξημέρωμα παρακολουθώντας την ταινία ‘the fifth element’ και περιμένοντας τον ήλιο πίνοντας ζεστό καφέ στο κήπο.

Ειλικρινά σας ευχαριστούμε για τα μηνύματα σας και σας παρακαλώ νιώστε όλοι σας ότι πραγματικά με αγγίζεται και ότι με κάνετε να νιώθω όμορφα ξέροντας ότι εχω τόσους φίλους και να είστε σίγουροι ότι θέλω πολύ να σας γνωρίσω όλους σας και ελπίζω η πρόσκληση μου να επισκεφτείτε αυτή την πανέμορφη χώρα να είναι κάτι που θα το πάρετε στα σοβαρά και θα το κάνετε κάποια στιγμή. Θέλω να ξέρετε ότι στη καρδιά μου κανένας από εσάς δεν είναι ένα alias αλλά φίλοι που μιλάνε στη καρδιά μου.

Οι τελευταίες δυο μέρες έχουν γίνει δύσκολες οχι λόγο του πόνου η της προσπάθειας που κάνουμε να συνειδητοποιήσουμε τι συμβαίνει αλλά γιατί τα πρωινά δέχομαι αρκετά τηλέφωνα. Μου είναι δύσκολο να πω τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά και μερικές φορές δυσκολεύομαι να αντιμετωπίσω και τις συναισθηματικές εκρήξεις, οχι από τους φίλους μου που άλλωστε έχουμε περάσει πολλά μαζί, με ξέρουν καλά και πολλές φορές μου κάνουν πλάκα, όσο από ανθρώπους που από τον ‘ανόητο δον Κιχώτη’ ή τον ‘ποιος νομίζει ότι είναι’ μέσα σε μια βδομάδα εχω μεταμορφωθεί στο ‘κακόμοιρο παιδί’ και αυτό ισχύει πολύ πιο έντονα για τους συμπατριώτες μας που ζουν εδώ αλλά και για τους Φιλανδούς που ήταν θέμα αν είχα ανταλλάξει δυο κουβέντες το προηγούμενο καιρό και θα έλεγα ότι με κάποιους αυτές οι κουβέντες δεν ήταν και ιδιαίτερα ευγενικές.

Το γραφώ εδώ γιατί ...δεν ξέρω που αλλού να το πω και γιατί θέλω να ζητήσω συγνώμη αν κάποιες στιγμές από κεκτημένη ταχύτητα υπήρξα απότομος και στους φίλους μου που με πήραν τηλέφωνο η θέλησαν να με πάρουν τηλέφωνο.

Ίσως τελικά αυτή η ιστορία να μου δίνει ακόμη έναν ‘ανεμόμυλο’ να παλέψω! ;)
Ο χρήστης ovi είπε…
Καλημέρα philos, θα το νικήσουμε κι αυτό το θεριό! ;)

itelli, σε ευχαριστώ, πολύ μου άρεσε η ευχή σου! ;)

debbyθα σου στείλω τον ...Κωνσταντή να τον παρηγορήσεις!!! Εμείς έχουμε περάσει βράδια γελώντας, λες τώρα να κολλήσω; :)

maika, εμείς έχουμε συνηθίσει σε ...μάχες!!! ;)
Ο χρήστης ovi είπε…
identitycafe δώσε μου λίγο χρόνο και θα επικοινωνήσω μαζί σου σύντομα. Σε ευχαριστώ πολύ. :)

Derek, εμείς θα τα πούμε ...από κοντά!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
:-)

τα διαβάζω όλα ξανά και ξανά από χθες, και το κείμενο και τα σχόλια και δεν ξέρω τι να πω

πέρα του ότι είσαι άνθρωπος που ξέρει να παλεύει, είναι και οι γιατροί που σε βρήκαν σε καλή φυσική κατάσταση,

νομίζω τα διάβασα όλα λίγο τρομαγμένη και τελικα δεν μπορώ να είμαι και αισιόδοξη, γι αυτό και το χαμόγελο

καλή δύναμη και εμείς είμαστε εδώ,

στη φιλανδία ναι θα ξαναέρθουμε :-)

για τον περίγυρο και το πως αντιδρά, ναι έχεις δίκιο, could not help roll my eyes up with the 'jesus is punishing you' and the all-of-a-sudden being sympathetic, τι να κάνεις, ο καθένας αντιδρά όπως του έρθει

καλή ανάρρωση λοιπόν κι από εμένα
Ο χρήστης ioannisk είπε…
Μπήκα να σε ρωτήσω κάτι για τις εκλογές στην Φινλαδία και διάβασα τα άσχημα νέα. Τι βλάκας που είμαι...

Περαστικά σου.
Ο χρήστης ovi είπε…
Γλυκιά μου troll, εσύ δεν πρέπει να τρομάζεις, άλλωστε ξέρεις και κάποια πράγματα πάρα πάνω για μένα! Όσο για τις αντιδράσεις προσπαθώ να είμαι ...ψύχραιμος. και τέλος ...μην τολμήσεις και δεν έρθεις!!! ;)

Φίλε μου ioannisk σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, σε λίγες μέρες θα βάλω ένα post για το τι έγινε με τις εκλογές απλά προς το παρόν αντιμετωπίζω λίγο πρόβλημα στο να συγκεντρωθώ και με πολύ δυσκολία γράφω και τα άρθρα που πρέπει να γράψω για το Ovi για παράδειγμα και γι αυτό τις τελευταίες μέρες ο Asa έχει ξεθάψει ακόμα και συνταγές που εχω γράψει. Έπρεπε από χτες να έχουμε βάλει το καινούργιο επεισόδιο του Mika & Matti αλλά αν εξαιρέσεις ότι στη πρώτη μου προσπάθεια ‘σκότωσα’ τον δύστυχο τον Matti, στη συνέχεια απλά δεν μπορούσα να σκεφτώ τι να γράψω, αλλά σήμερα ή αύριο θα πρέπει να μαζέψω το μυαλό μου έτσι κι αλλιώς!!! ;)
Ο χρήστης ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε…
Γειά & χαρά κι από μένα! Κι εγώ καλέ μου σε διαβάζω σιωπηλά καιρό τώρα, αλλά σήμερα είναι νομίζω η στιγμή να ...τρυπώσω (ηλιαχτίδα γαρ) για να σου χαρίσω κι εγώ ακόμη μια στάλα ζεστασιάς στην ψυχούλα! Φυσικά & ξέρω καλά πως είσαι αγωνιστής & μαχητής, γι΄αυτό & δε σε φοβάμαι ούτε σε τέτοιες καταστάσεις! Θα τη βρεις την άκρη εσύ & θα νικήσεις κι αυτή τη φορά! Υπομονή & επιμονή διαθέτεις, ανθρώπους να σε στηρίζουν γύρω σου έχεις (τους καλύτερους), από ιατρικής άποψης είσαι στα πιό έμπειρα χέρια, οπότε... καρκίνε την πάτησες!!!
Γρήγορη ανάρρωση να έχεις μέσα από την καρδιά μου!
Ο χρήστης Εαρινή Συμφωνία είπε…
Ενας άνθρωπος τόσο δυνατός όσο εσύ, ποτέ δεν θα κάνει τους άλλους να τον λυπηθούν. Μίλησέ μας, επομένως, για όλα όσα θέλεις και κυρίως για τούς φόβους σου, άφοβα. Είμαστε εδώ για να σε ακούσουμε και να κάνουμε ό,τι άλλο νομίζεις πως μπορούμε.
Απλώς, επειδή ακριβώς είσαι δυνατός, προσπάθησε να μην έχεις τα βάρη εκείνων που σου ζητούν να τους παρηγορήσεις, να τους διασκεδάσεις τη θλίψη, αντί να το κάνουν εκείνοι. Παραμέρισέ τους διακριτικά, έχεις να πρόσέξεις τον εαυτό σου, τη σύντροφό σου και τη Δάφνη- άσε όλους τους υπόλοιπους.
Εύχομαι το καλύτερο.
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Καλησπέρα, τί κάνεις;
Να ΄σαι πάντα καλά,
το κουράγιο μη χάνεις
το κεφάλι ψηλά!

Καλησπέρα τί κάνεις;
Σ' ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!

Είμαστε...τόοοοσο μακρυά κι' όμως κοντά σου!
Ο χρήστης Debby είπε…
Ωχ! Φαντάζομαι τι "παρηγοριά" θα θέλει!!

Αφού είναι για καλό σκοπό, στείλτον εσύ και θα πάρω έκτακτα μέτρα ασφαλείας!! ;-)
Ο χρήστης Кроткая είπε…
λοιπόν, συμβαίνει κάτι παράξενο. το σκέφτομαι πολύ συχνά όλο αυτό τις τελευταίες τρείς μέρες, κι εχω ένα προαίσθημα να το πω, διαίσθηση; feeling? δεν ξέρω πώς...αλλά είμαι εντελώς σίγουρη πως όλα θα πάνε καλά και πως σύντομα όλα αυτά θα τα θυμόμαστε όλοι μαζί και θα γελάμε.

λες να βγω αληθινή;

α, και μη μασάς με όλους αυτούς τους όψιμους φίλους! you know tha pattern, σιγά τωρα...
Αγαπητέ μου φίλε, απομακρυνθήκαμε τελευταία...αλλά εσύ και η οικογένειά σου είστε μέσα στην καρδιά μου.Είχα καιρό να περάσω από δω..και μπήκα για να σου αφήσω ίχνος για την καινούρια μου σελίδα..φυσικά όπως πάντα ,πρώτα άνοιξα τη σελίδα με τη φατσούλα (Δάφνη..:) έτσι για να χαμογελάσω λίγο...και μετά....εδώ.Σκέφτομαι εδώ και ώρα τι να γράψω..
Όταν ήμουν πέμπτη δημοτικού η μαμά της κολλητής της αδερφής μου είχε έναν όγκο και περίμεναν τις εξετάσεις για να δουν αν τελικά ήταν καρκίνος.Δεν καταλάβαινα τι λένε...καταλάβαινα όμως πόσο στεναχωρημένη ήταν η αδερφή μου και η φίλη της.Μια μέρα λοιπόν που πήγαινα στα αγγλικά μπήκα στην εκκλησία (δεν έχω ουδεμία σχέση με πλέον..απλά πιστεύω με έναν δικό μου τρόπο...)και άναψα ένα κεράκι να σωθεί η μαμά της Μαρίας.Τελικά οι εξετάσεις βγήκαν καθαρές...κι η μαμά της ακόμα όταν με βλέπει δακρύζει (φυσικά μόνο για τη σκέψη).Πρόσφατα ένας γνωστός μου πέθανε μετά από πολύ καιρό σε κώμα...την ημέρα της γιορτής του..28 χρονών.Θυμάμαι μιά μέρα ανάμεσα στη ζάλη και τη νιρβάνα μου ευχόμουν τόσο έντονα να γίνει καλά που φοβήθηκα!τελικά δεν κατάφερα τίποτα...δε θέλω να σε ψυχοπλακώσω...άλλωστε θα ήταν ανόητο αν πίστευα ότι εξαρτάται από μένα κάτι τέτοιο.Απλά εύχομαι δύναμη...σε σένα...στη γυναίκα σου και στη μικρή μου αδυναμία.Για δεύτερη φορά στη ζωή μου αισθάνομαι την ανάγκη να πάω να ανάψω ένα κεράκι...όσο χαζό κι αν ακούγεται....που ξέρεις μπορεί και να πιάσει!!να είσαι δυνατός!όχι τώρα που είναι νωρίς..αλλά όταν χρειαστεί πραγματικά....

την αγάπη μου....(στον άνθρωπο που πάντα μου θυμίζει το μπαμπά μου...)
Ο χρήστης Aphrodite είπε…
@Αγαπημένε μας Ovi,

Ο ένας και μόνος τίτλος που ταιριάζει στο ποστ σου είναι ο εξής:

**********************

"ΠΩΠΩ ΤΙ ΘΑ ΕΧΩ ΝΑ ΛΕΩ
ΣΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΟΥ!".

**********************

Μ'ακούς?

Εχοντας τον πατέρα μου επί 14 χρόνια με καρκίνο (ο αρχικός ήταν τόσο σοβαρός που το προσδόκιμο ήταν 2 με 3 μήνες max), κι έχοντας σαν φυσική συνέπεια γυρίσει μαζί του τα αντικαρκινικά και δει συνδυασμούς επί συνδυασμών θεραπειών, όχι μόνο πάνω του (ναι, φυσικά και δεν ήταν once-off ο καρκίνος...), αλλά και σε συνανθρώπους μας, στο ξαναλέω:

ΜΕ ΦΟΡΑ, ΟΛΑ ΑΝΟΙΧΤΑ, ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΣΑΝ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΣΘΕΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΑΝΕΙ. ΟΧΙ ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΡΩΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑΝ
ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ.

Μ'ΑΚΟΥΣ?

Εχεις πολλά να κάνεις κι ακόμη περισσότερα να δώσεις. Και σε χρειαζόμαστε ακόμα κι εμείς διαδικτυακά να μας λες πώς το ξεπερνάς και νικάς τις μάχες σου, μία μία, ένα baby-step τη φορά.

Είσαι πολλά περισσότερα από ένα σώμα που νοσεί αυτή τη χρονική στιγμή. Κι επί του πρακτέου, συζήτησε με τους γιατρούς σου τι συμπληρώματα θα πάρεις για να είσαι σε top-notch condition, μια που το ανοσοποιητικό σου θα είναι απασχολημένο. Να δυναμώνεις τις ρεζέρβες σου με βιταμίνες και ό,τι άλλο χρειάζεσαι. Εχουν πολλά να σου δώσουν να σε στηρίξουν όσο τα χημειοθεραπευτικά κάνουν τη δουλειά τους.

Εχεις αγώνα, αλλά δεν είσαι μόνος, οκ?

Με πολλή αγάπη,

(και ν'αγκαλιάζεις πολύ πολύ τις γυναίκες σου, όσο περισσότερες αγκαλιές τόσο το καλύτερο, they work miracles!)

Αφροδίτη

ΥΓ- Αν μπορώ να σου φανώ σε κάτι χρήσιμη, μη διστάσεις, τιμή μου και χαρά μου μαζί:

aphroditesheets@yahoo.com
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Perastika mesa apo tin psixi mou.Kai kouragio, tha to xreiasteis...
Ο χρήστης maika είπε…
Καλημέρα γείτονα!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ovi,
Είμαι κι εγώ πρόσφατος -εδώ και μερικούς μήνες- ταξιδευτής και φιλοξενούμενος στην ίδια χώρα με 'σένα.
Έχει λίγο καιρό που διαβάζω το blog σου και δεν έχει τύχει να γράψω κάτι μέχρι τώρα.

Να είσαι δυνατός και μην το αφήνεις να σε πάρει από κάτω! Όλα θα πάνε καλά!
Και μιας και είμαστε στην ίδια χώρα κατοικοι πλέον, που ξέρεις, ίσως συναντηθούν οι δρόμοι μας κάποια στιγμή! :)
Pidä huolta itsestäsi!
Ο χρήστης etherovamon είπε…
Καλησπέρα από Ελλάδα. Δεν σας γνωρίζω, ούτε καν έχω διαβάσει το blog σας (αν και θα το κάνω τώρα σιγά σιγά). Βρέθηκα εδώ από παραπομπή της Αφροδίτης στο blog του Νίκου Δήμου. Και διαβάζοντας το post σας καθηλώθηκα.

Αρκετά. Απλά ήθελα να σας ευχηθώ να γίνετε γρήγορα εντελώς καλά και να ζήσετε πολλά χρόνια για να χαρείτε τους πολλούς φίλους που φαίνεται να έχετε, και την οικογένειά σας (και για να σας χαρούν και αυτοί).
Ο χρήστης ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε…
Μια γλυκιά Καλησπέρα μόνο κι από μένα! Ά! Κι ένα mini ανεκδοτάκι για να δεις τί μπορεί να τραβάς αύριο-μεθαύριο από την κουκλίτσα σου:
"
- Μπαμπά, μπαμπά να σε ρωτήσω κάτι;
- Ναι, παιδί μου.
- Μπορείς να γράψεις στο σκοτάδι;
- Ναι, γιατί ρωτάς;
- Ωραία, φέρνω τον έλεγχό μου να τον υπογράψεις!"

Φιλιά!
Ο χρήστης Stavros Katsaris είπε…
Επειδή εσύ δεν ήξερες τι τίτλο να βάλεις και επειδή εγώ δεν ξέρω τι λόγια να πω σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να βγεις δυνατός από την περιπέτεια σου!
Οτιδήποτε και αν χρειαστείς μην διστάσεις αλήθεια!
Με όλη μου την εκτίμηση,
Σταύρος
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Dion.M. είπε…
Ovi, Σε αγαπάμε και σου ευχόμαστε δύναμη και καλή ανάρρωση.

Οπως είπε και η Αφροδίτη... "Εχεις πολλά να κάνεις κι ακόμη περισσότερα να δώσεις. Και σε χρειαζόμαστε ακόμα κι εμείς διαδικτυακά να μας λες πώς το ξεπερνάς και νικάς τις μάχες σου, μία μία, ένα baby-step τη φορά".
Ο χρήστης christoforos είπε…
Σχολίασα το άρθρο σου "Media made in Greece". Μόλις έμαθα για τη δουλειά σας με το Οvi. Εξαιρετική δουλειά. Η συνέχεια πιστεύω ότι θα είναι ακόμη καλύτερη.
Για την περιπέτεια της υγείας σου, εύχομαι περαστικά.

κρισ/.

υ.γ.:Στις φωτό φαίνεσαι μεγάλο και ζόρικο αγόρι -από εκείνα δλδ που τα βγάζουν πέρα στα δύσκολα.
Ο χρήστης doctor είπε…
Ψηλά το κεφάλι!

Heart of steel!

Πάλεψε, αγωνίσου, πιάσε την πέτρα και λιώστην.

Και που'σαι: Μη λυγίσεις, μην γεμίσεις με λιβάνι και προσευχές την αδυναμία σου.

Αξιοπρέπεια και μάχη μέχρι την νίκη.

Είμαστε μαζί σου.

doctor
Ο χρήστης Sarah είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης Sarah είπε…
Αγαπητέ μας Ovi
Όλοι μας ταραχτηκαμε με την περιπέτεια που περνάς. Η ιατρικη όμως έχει κάνει άλματα σε αυτον τον τομέα. Πρέπει να είσαι δυνατός.
Και να δεις που θα τα καταφέρεις.
Και στο λέω αυτό διότι έχω δει πολλούς να τα καταφέρνουν.
Όπως εδω
Ο χρήστης ovi είπε…
Καλημέρα σε όλους σας. Χτες αν και κατά περιόδους έμπαινα μέσα και έβλεπα τα μηνύματα σας η μέρα μου ήταν σαν ...roller coaster που κάποιος έχει πατήσει το maximum speed. Υπάρχουν μια σειρά από μικρά και μεγάλα θέματα που πρέπει να κάνουμε πριν μπω στο νοσοκομείο και θα προσπαθήσω να γράψω ένα post αργότερα.

ηλιαχτίδα είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά, σε ευχαριστώ πολύ.

Γλυκιά μου εαρινή συμφωνία εχω σκοπό να συνεχίσω να γράφω αν και ακόμα είναι δύσκολο και για μένα να δεχτώ τι μου συνέβη.

φύρδην-μίγδην δεν μπορείς να φανταστείς πόσες φορές εδώ μέσα φέρατε όλοι σας την Ελλάδα κοντά μου.

Παρτον debby, γιατί δεν ξεκολλάει από δω μέσα!!!

Μικρή krot κάποια μέρα θα γράψω γι αυτά που εχω ακούσει αυτές τις μέρες και ...θα πάθεις πλάκα!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
ο,τι του φανεί του λωλοστεφανή … πολύ μου αρέσει το καινούργιο σου ...όνομα!!! όλα θα πάνε καλά γλυκιά μου και είπαμε ....την πρακτική σου εδώ κοντά μας!!!

Aphrodite καλή σου μέρα, τελικά κάθε φορά σε κρίση ‘συναντιόμαστε’ σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια, και σ’ ακούω!!!

anonymous ακόμα είμαι ζαλισμένος αλλά βρίσκω με ταχύτητα τον εαυτό μου.

Καλημέρα maika γειτόνισσα!!!

i_döda_vinkeln tervetuloa και συγνώμη που συναντιόμαστε έτσι για πρώτη φορά. Αν χρειάζεσαι κάτι στείλε μου ένα mail, υπάρχουν πολλά αξιόλογα παιδιά εδώ να γνωρίσεις και να μην αισθάνεσαι μόνος και οχι απαραίτητα όλα Έλληνες.
Ο χρήστης ovi είπε…
etherovamon καλώς ήρθες και όλα θα πάνε καλά :)

Με την κόρη μου έχουμε ζήσει πολλά ...ανέκδοτα τις τελευταίες μέρες ηλιαχτίδα και θα σας τα πω σύντομα!!!

stavros_katsaris όλα θα πάνε καλά φίλε μου.

Tervetuloa doratsirka από την βόρεια Ελλάδα, και φυσικά θα συνεχίσω να γράφω, πολλά φιλιά!

dion.m. αυτό το baby-step πολύ μου άρεσε!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
Chris σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, δυστυχώς τις τελευταίες μέρες αντιμετωπίζω κάποιες δυσκολίες στο να γράφω πιο συχνά και ειδικά με ελληνικά άρθρα. Και είμαι σίγουρος ότι θα είναι περαστικά. Όσο για τις φωτο ...ας τα, σκέτος άγιος Βασίλης!!! :)

doctor όλα θα πάνε καλά φίλε μου.

πανάσχημη ευτυχώς τις τελευταίες μέρες εχω δει κι εγώ πολλά και ειδικά πολλά παιδιά.
Ο χρήστης ovi είπε…
Βένια ...ξέρεις πως είναι αυτές οι μέρες!!!

Ρωξάνη πολλά φιλιά! ...!
Ο χρήστης Artanis είπε…
Ovi, σου εύχομαι καλή δύναμη για τις δύσκολες μέρες της θεραπείας και ξέρω ότι θα το νικήσεις!!!

Σε αγαπάμε και θα είμαστε εδώ!

Πολλά χαμόγελα και αγκαλιές από Αθήνα σε σένα, την καλή σου και την νεραϊδοξωτικιά σας!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλησπέρα σας... αν και παρακολουθώ αρκετούς μήνες με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το μπλογκ σας, δεν είχα σχολιάσει μέχρι σήμερα που διάβασα αυτό το post... Ελπίζω πραγματικά να πάνε όλα καλά και σας εύχομαι από την καρδιά μου περαστικά. Μην το βάλετε κάτω και καλή τύχη! Αυτή άλλωστε, βοηθάει τους τολμηρούς...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος