Ένα μικρό ...διάλειμμα που κράτησε πολύ!

Εδώ είμαι! Έκανα ένα μικρό διάλειμμα που οφειλόταν σε τρία πράγματα. Πρώτον ένας άκαρδος ιός με τυράννησε στην αρχή και που βέβαια με κράτησε μέρες μακριά από την πριγκίπισσα μου για να μην την κολλήσω!

Φαντάζεστε βέβαια ότι μόλις έγινα καλά ...τίποτα δεν μας χώριζε και έτσι ήρθε ο δεύτερος λόγος που απουσίασα, οι χειμωνιάτικες σχολικές διακοπές που συνοδεύονται απαραίτητα με πολύ σκι! Οι φωτογραφίες που βλέπετε είναι όταν πια τα σκι μεταφερθήκανε από το σπίτι και τα μαξιλάρια στο ...χιόνι! λοιπόν εδώ πρέπει να αναγνωρίσω ένα πράγμα, πάντα πίστευα ότι τα παιδιά στην Ελλάδα γεννιούνται με λέπια και μαθαίνουν να κολυμπούν πριν μάθουν να περπατάνε. Εδώ στη Φιλανδία λοιπόν τα παιδιά γεννιούνται με τα ...σκι! και δεν φτάνει που κάνει σκι και μάλιστα cross-country style με την μαμά, αλλά μου έκανε και παρατήρηση ότι είμαι ...λίγο ατσούμπαλος με τα σκι!!! Έτσι το έριξα στο γκολφ και ησύχασα!

Μέσα σε αυτά και στο ότι όλοι με κυνηγάνε για δουλειά, είπαμε εκλογές τώρα και εγώ γράφω ασταμάτητα, είχα και ένα καταπληκτικό προσωπικό διάλειμμα. Και ω τι σύμπτωση, την ώρα που γράφω αυτό το σημείωμα πήρα ένα mail από τα δυο καταπληκτικά παιδιά –ας μου συγχωρέσουν την λέξη παιδιά είναι με όλη την τρυφερότητα - που με επισκέφτηκαν πριν από λίγες μέρες από την Ελλάδα και γνωριστήκαμε μέσω αυτού του blog. Ένα πράγμα μόνο μπορώ να πω, αν στη γένια σας είναι πολλοί σαν κι εσάς τότε ...υπάρχει ελπίδα και ήταν ιδιαίτερη τιμή για μένα που σας γνώρισα και φυσικά ....σας περιμένω το φθινόπωρο!

Και μετά μιας και ο ιός ένιωσε ότι δεν μου είχε πάρει αρκετό από το χρόνο μου, μου έδωσε άλλη μια έτσι για να τελειώσω και μερικά βιβλία που με περιμένανε αδιάβαστα!

Αυτά τα ολίγα για σήμερα, εχω σχεδόν έτοιμη την συνέχεια για της εκλογές και θα την βάλω σύντομα. Και ναι Ελένη, δουλεύω και για τις ...ελληνικές εκλογές!!!




Σχόλια

Ο χρήστης tassoula είπε…
Η μικρή θεά του σκί είναι απίστευτη στις πόζες.Καλημέρα και έυχομαι να μην σας ξαναβρεί μικρόβιο.
Ο χρήστης SALOME είπε…
Το ξέρεις ότι σε διαβάζω...και σε παρακολουθώ επίσης...!!!;)Κατά τα άλλα έχει κλείσει η φωνή μου απο κρύωμα και ίσως και απο άλλου είδους εντάσεις αυτές τις μέρες και πάλι μ΄εκανες να χαμογελάσω όταν μπήκα στο blog. Βλέπεις δεν βρήκα χρόνο να σου πώ πόσο πολύ σε θαύμασα για τα 5 σημεία που αποκάλυψες με αφορμή τη πυραμίδα και ότι πραγματικά ξέρεις να δίνεις...ακόμα κι όταν πρόκειται για εκλογές που ξέρω....σου είναι βαρετές!!!
Ο χρήστης Кроткая είπε…
τέλεια!!!

εμείς που θα έρθουμε το Μάιο να επλίζουμε σε σκι ή μπααα;

(εγώ δεν έχω κάνει ποτέ μου, βέβαια, αλλά λέμε τώρα...)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
re gamwto 8a megalwsei h prigkipissa k akoma den 8a thn exw dei :-/
molis kleisoume tis ekremotites ftiaxnw valitsa k anevainw ASAP.
polla filia k stous 3 :****
Ο χρήστης Debby είπε…
Ε! ρε τι τραβάει! Από μικρό στα βάσανα!!
Είναι μέχρι να την πας κατακαλόκαιρο στην θάλασσα! Να δω μετά τι θα σου ζητάει ότι θέλει να κάνει!! Σκί ή μπάνιο?
Ο χρήστης ovi είπε…
tassoula προσπαθούμε να κρατάμε τα μικρόβια μακριά αλλά τα άτιμα όλο και τρυπώνουν!!!

Salome, ψυχραιμία και ...έρχεται!!! :D

Έτσι όπως είναι ο καιρός krot τι να σου πω, μπορεί και να προλάβεις και χιόνι, σήμερα η θερμοκρασία έχει πάλι ανέβει πάνω από το 0!!! Τα παιδιά που ήταν εδώ την προηγουμένη βδομάδα πάθαν πλάκα από τον ...καλό καιρό και άντε να τους εξηγήσεις μετά ότι συνήθως τέτοιο καιρό η θερμοκρασία είναι γύρω στους ...-16!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
yianni τέλειωνε γιατί έχεις και ένα ...βαφτιστήρι!!! :D

Tι βάσανα; Αυτή το απολαμβάνει debby!!! Και το καλοκαίρι ...λίμνη!!! :D

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος