Φωτογραφίες

Δεν μπορώ να σας περιγράψω πως νιώθω κάθε φορά που βλέπω τις φωτογραφίες που μου στέλνετε. Όλοι σας έχετε γίνει η οικογένεια μου, έτσι σήμερα αποφάσισα να βάλω κάποιες φωτογραφίες μας για να μας γνωρίσετε καλύτερα.

Την μικρή μου πριγκίπισσα σαφώς την ξέρετε καλά. Μεθαύριο Kυριακή υπάρχει ένα έθιμο στη Φιλανδία, όλα τα παιδιά ντύνονται μάγισσες και γυρνάνε στα σπίτια ...για να διώξουν τα κακά πνεύματα χτυπώντας τα με κλαδάκια διακοσμημένα με πολύχρωμα ...φτερά, την Kυριακή το βράδυ θα σας βάλω φωτογραφία από την παράσταση. Και βέβαια αφού κάνουν όλη τη δουλειά και σου δώσουν και ένα κλαδάκι ζητάνε και την ...αμοιβή τους που είναι γλυκά. Έτσι αύριο θα αγοράσουμε πακέτα με καραμέλες και σοκολάτες για να γεμίσουμε τα καλαθάκια τους και εγώ με την Δάφνη την κυριακή το πρωί θα κάνουμε βόλτα στη γειτονιά!!!

Σημαντική παρατήρηση, πριν από λίγο καιρό ήρθε δέμα από Ελλάδα με αποκριάτικη στολή πριγκίπισσας!!! Έτσι η Δάφνη θα είναι ...μάγισσα πριγκίπισσα!!! Έτσι στη δεύτερη φωτογραφία η μικρή πριγκίπισσα με την μαμά, την Katri! H Katri είναι σχεδιάστρια υφάσματος και διακοσμήτρια και πολλοί πιθανώς και να έχετε ‘φορέσει’ δουλείες της μιας και έχει σχεδιάσει πολλά κομμάτια για την Kurki, Hermes, Marimekko κλπ.

Τέλος ο υπογράφον με την πριγκίπισσα μου πριν από μερικές ώρες στο χώρο που περνάω τις περισσότερες ώρες μου, στο γραφείο μου. Η Δάφνη κρατάει το καινούργιο της ...απόκτημα, το newborn, my little pony μιας και μας τρόμαξε λιγάκι σήμερα (την πλήρωσε ακόμα ο Derek που ήρθε και μας βρήκε σαν τρελούς και ο Γιάννης που μου μίλαγε στο τηλέφωνο και ούτε καταλάβαινα τι μου έλεγε ...συγνώμη και από τους δυο σας!!!) αλλά μετά το καινούργιο my little pony που λέει ακόμα και ‘σ’ αγαπώ μαμά’ και πίνει νερό ...όλα είναι μια χαρά!

Προχθές ο Asa μου είπε ένα ανέκδοτο. Η ζωή ενός άντρα χαρακτηρίζεται από ...τεσσερεις περιόδους με τον Άγιο Βασίλη, στην πρώτη πιστεύεις στον Άγιο Βασίλη, στη δεύτερη δεν πιστεύεις στον Άγιο Βασίλη, στην τρίτη κάνεις όπως ο Άγιος Βασίλης και τέλος στην τετάρτη μοιάζεις με τον Άγιο Βασίλη. Όπως βλέπετε και από τη φωτογραφία εγώ ...μάλλον του φέρνω λιγάκι!!!

Κατά τα άλλα ... οι δόσεις έχουν αυξηθεί και ναι μεν ο πόνος είναι υποφερτός αλλά ρε γμτ τα ‘παράλληλα’ που φέρνουν τα φάρμακα πραγματικά με βασανίζουν αλλά όπως είπε και ο ...άλλος ο Γιάννης που μιλάγαμε πριν από λίγο, πολύ καλοπερασάκια σε βρίσκω, όλα εύκολα τα θέλεις!!! :) ))

Τέλος η γλυκύτατη Oistros και το Φιλοξενείο μου κάνουν την τιμή να φιλοξενούν την εισαγωγή από κάτι που σκέφτομαι τα τελευταία χρόνια και θέλω να γράψω, ίσως τώρα που εχω λιγότερες επαγγελματικές υποχρεώσεις να βρω το χρόνο να το συνεχίσω και να το τελειώσω.

Σας ευχαριστώ όλους σας.

Καλό βράδυ!

Σχόλια

Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Να 'σαι καλά,
Να ΄στε όλοι σας καλά!
Ovi μου, μια έτσι να της κάνεις την ...ξάπλωσες την παλιοκατάσταση που σε τυραννάει.
΄Οχι παίζουμε!
Μιά του κλεφτη, δυό του κλεφτη,
τρείς και ΘΑ ΤΟΝ ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ!
Καλό σου βράδυ!
ΑΑ έτσι εξηγείται από που πήρε το νινάκι!;) κούκλα η μαμά κούκλα κι η κόρη! εγώ πάντως το έκανα αυτό που λέγαμε...που έλεγα μαλλον μόνη μου ;Ρ όσο για τον Αϊ Βασίλη...θα μπορούσες ....στην πιο ροκ του έκδοση !χιχιχι

κοίτα το νινί καμάρι για το πόνι!!αχαχαχαχα μα τη φατσούλα είναι αυτή !να τη χαίρεστε!

τα φιλιά μου σε όλους... :)
Ο χρήστης Aphrodite είπε…
Καλά, αυτή η έρμη μάνα κοιμόταν? Τι ομοιότητα είναι αυτή που έχεις με την κόρη σου!!!

Αν δει κανείς την πρώτη φωτο που κάθεται η μικρή με την κουκλα της και την αμέσως από κάτω που την έχεις αγκαλίτσα, μιλάμε βλέπεις το ίδιο πρόσωπο, σε μπαμπά με μούσια και σε μωρουλίνα με μαλλάκια και ροζ μαγουλάκια...

!!!!

Μωρέ πιάνε τες στα φιλιά και τις αγκαλιές και τις δύο τις γυναίκες σου, είναι και όμορφες και σπουδαίες!

Οσο για το πονυ-βρέφος, από όλο τον καταιγισμό διαφημίσεων που είδα σήμερα στην τιβι μέσα σε ένα 10-λεπτο, είναι το μόνο που μου άρεσε... Ασε που όλα τα κοριτσάκια όταν ήμουν μικρή ήθελαν να ντύνοτναι νεραίδες και αρχοντοπούλες και βασιλοπούλες, αλλά εγώ εκείιιι, εμπλοκή, ΜΑΓΙΣΣΑ! Και ήθελα τέτοιου τύπου έθιμα, και κολοκύθες και νυχτερίδες και trick or treat και τώρα που είπες για κλαράκια με φτερά, ζήλεψα...

Παναγιά μου, να δεις που θα την καμαρώσεις την κόρη καλή ώρα, με κάνα nick Κλεοπάτρα ή Ηλέκτρα (κι Αφροδίτη αν το θέλει, ευχαρίστως!) και να σε κλειδώνει έξω από το πισι της! Από μικρές φαίνονται Θάνο μου, από μικρές!

LOL LOL LOL!!!!

Οχι, για να μη λες πως όλο στο κλαψομυρμηριάζουμε εδώ μέσα!

Γειά σου Δαφνούλα θα τον τρέξεις τον μπαμπά και δε θα φτάνει!

Τίνννν! (φωτοστέφανο!)

:))))
Ο χρήστης dodo είπε…
Είχαμε δει φωτογραφίες μόνο τής Δαφνούλας, αλλά είσαστε ομορφοοικογένεια συνολικώς!

Ως προς τον Άγιο Βασίλη, μάλλον στην τρίτη φάση σε βλέπω ακόμη, έτσι όπως μοιράζεις τόση δραστηριότητα δεξιά και αριστερά!
Ο χρήστης Yannis H είπε…
Κι εγώ νόμιζα είχε πρόβλημα η γραμμή... σοβαρά :))

Λέω να σου αφιερώσω ένα ποιηματάκι που πίνεις και το λες σε γύρους, μέχρι τελικής πτώσης:

Mita tehdaan?
Sika pestaan.
Mika sika?
Maan sika.
Mika maa?
Isan maa.
Mika isa?
Taivan isa.
Mika taivas?
Tahti taivas.
Mika tahti?
Pohjan tahti.
Mika pohja?
Pullon pohja.
Mika pullo?
Kossun pullo.
Mika Kossu?
Sian Kossu.
Mika sika?
jne....

Για την ώρα... ένα ήσυχο kippis πριν τη θύελλα με το real thing ;)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Διάβασα στο "Φιλοξενείο" το κείμενό σου Ovi. Είδα και τη φωτογραφία τ' αγοριού που θα γινότανε ο μπαμπάς της Δάφνης και ο Θάνος ο δικός μας.
Μετά ήρθα εδώ να σου γράψω μα δεν ξέρω ακόμα αν θα πατήσω το publish. Έτσι συνέβη και χτες και μερικές άλλες φορές. (Όπως ακριβώς το περιγράφει ο "φυρδην-μιγδην" στο τόσο ωραίο, χτεσινό του νομίζω, σχόλιο.)
Δεν μου αρέσουν τα λόγια μου όταν είμαι σε έντονη συναισθηματική φόρτιση. Δεν βγαίνουν κατά πως τα θέλω.
Χαίρομαι τα άλλα παιδιά εδώ, τι ωραία που εκφράζονται, εμένα όλο βαριά κι ασήκωτα μου βγαίνουν και μελό ακόμα κι η χαρά...
Μπορεί λοιπόν να μη σου ξαναγράψω εδώ αλλά θα περνώ κάθε μέρα και δυο και τρεις φορές.

Να ξέρεις (το ξέρεις) ότι πίσω από κάθε στιγμή μου υπάρχει η σκέψη σου.
Ότι περιμένω τη μέρα που η Δάφνη θα παίζει κυνηγητό με το Δ και τη Δ. μέσα στα δέντρα κι εμείς "οι μεγάλοι" θα κουβεντιάζουμε στο κιόσκι το πνιγμένο στον κισσό μέχρι πρωίας.


Ευωδιές ανθισμένων νεραντζιών και δαμασκηνιών, στέλνω σε σένα όμορφέ μου Θάνο, στην υπέροχη οικογένειά σου και σε όλους τους φίλους σου εδώ.

Με όλη μου την αγάπη,

Ρωξάνη
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ο χρήστης maika είπε…
σκόρδα,σκόρδα κούκλοι είστε!!
λέω να σου στείλω μια φωτογραφία του μικρού μου κι αν αρέσει και στη Δάφνη να τους κάνουμε και καμία κατάσταση... τι λες?? είναι καλός και ευαίσθητος και σπουδαίος καλλιτέχνης!!! Θα στην προσέχει!!

Ο πιό Χάρντ ροκ αλλελούϊα Άη Βασίλης είσαι!!!Μούρλια!!! και η μικρή σου,αστέρι!! σου μοιάζει εκπληκτικά που λέει και η Αφροδίτη!! Η γυναίκα σου κουκλάρα!! σκόρδα,σκόρδα!!
Όμορφη οικογένεια!!
Ο χρήστης tassoula είπε…
Η θεά Δάφνη είναι ίδια ο μπαμπάς!!Να είστε καλά.Απο ότι βλέπω έχουμε στρατιά απο υποψήφιους για την μικρή που ντύθηκε πριγκίπισσα.Τις ευχές για το καλύτερο και πάλι.Ούτε που μπορώ να θυμηθώ σε πόσα μικρά πόνι έχει κάψει η αδερφή μου στα μάτια της κουζίνας.
Ο χρήστης jul είπε…
Αχ βρε Ovi, να ειστε πάντα καλά.....
Πανεμορφα είστε και οι 3 σας...αν και ολη την μαγεία την κλέβει η μικρούλα σας...:):):)
Φιλια και να προσεχεις...και καποια στιγμη ολα θα γίνουν όπως και πριν.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
i imagine the scene

me arrives in helsinki,
of course me books again at the same beautiful place, toolo,
we meet briefly,
nice to meet you, nice blog,
and that s all,
me takes your wife,
and the little one,
and we go shop marimekko bags,
and nanso skirts,
and iittala glasswear,
arabia plates,
and aarika sth sth,
you write a nice article about women and shopping,
i reply back how not all women are like this,
in reality i mourn over money spent,
but raving about finnish design,
and a bit jealous for the little one that apart from having fabulous parents,
grows up with art in her face from both parents,
and real, nice art,
from real, nice people,
that leaving art and lifestyle aside,
they just have such a good sense of life

έχω αρχίσει πολλά email που δεν έστειλα, ήταν κάπως ..επιτηδευμένα, ναι το παραδέχομαι

κάποια στιγμή απλά θα στείλω απάντηση ως συνέχεια προηγούμενης συζήτησης

όρεξη να έχεις να διαβάζεις :)

πολύ όμορφο που έβαλες τις φωτογραφίες

πολλά πολλά φιλιά!!!
Ο χρήστης ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε…
Ευχαριστούμε πολύ για τις υπέροχες φωτος Ovi! Είστε όντως & οι 3 κουκλιά!!! Και με μια λάμψη στα μάτια υπέροχη, αυτή της Αγάπης!
Όλα θα πάνε μια χαρά καλέ μου, μην αγχώνεσαι με άσχημες σκέψεις! Και θα βγεις σίγουρα κερδισμένος από όλη αυτή την περιπέτεια της υγείας σου αφού θα έχεις κερδίσει τόσους πολλούς φίλους αληθινούς!
Περαστικά & πάλι!
Γλυκά φιλιά στο αγγελούδι σου, θερμούς χαιρετισμούς στην αγαπημένη σου Katri!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγαπημένε μου Θάνο,
προσπαθώ να στείλω e-mail -και στις δύο ηλεκτρονικές διευθύνσεις σου - αλλά μου επιστρέφεται.
Θα προσπαθήσω ξανά σε λίγο, ελπίζω να διορθώθηκε το όποιο πρόβλημα.

xxxxxxx
(Ρ)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ευχαριστώ Θάνο μου.
Σου το ξαναέστειλα πριν από μερικά λεπτά.

Με όλη μου την αγάπη!

Ρ.
Ο χρήστης paragrafos είπε…
Αγαπητέ φίλε,

γράφω, σβήνω, ξαναγράφω και ξανασβήνω...

να ξέρετε ότι εδώ και μέρες σας σκεφτόμαστε και πως μέσα από την καρδιά μας σας ευχόμαστε και προσευχόμαστε ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ !

Με πολλή αγάπη και εκτίμηση

Αντιγόνη, Κώστας
και Μαρία-Φωτεινή
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
O Lord Almighty, Healer of our souls and bodies, who puts down and raises up, who chastises and heals also, visit now in your mercy our brother Thanos who is ill. Stretch forth Your arm that is full of healing and health, and raise him up from his bed and cure this illness.
Put away the spirit of disease and every malady and pain and fever. And if he has committed sins and transgressions, grant remission and forgiveness, because You love mankind.

Ας γινει το θελημα Του.

As Orthodox Chistians we pray, neither commanding God to heal, nor doubting His ability to heal, but pleading for His promised mercy upon all who are ill.
Ο χρήστης ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε…
Tόσο εγώ όσο κι ο αγαπημένος μου, σου ευχόμαστε καλέ μου μέσα από την καρδιά μας η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει & στη ζωή σου Ανάσταση σε όλους τους τομείς!!!
Να γίνεις γρήγορα εντελώς καλά & να περνάς πολύ-πολύ όμορφα μαζί με τα αγαπημένα σου πρόσωπα!
Φιλιά σε όλους σας
Ο χρήστης bidibis είπε…
Δεν ξέρω πως μπορεί θα μπορούσε να σου φαίνεται το Πάσχα να είσαι συνηθισμένος στα χρώματα και τα αρώματα της Ελλάδας την άνοιξη από μικρό παιδί, εγώ πάντως σου εύχομαι να περάσετε καλά με την οικογένεια σου, ό,τι κι αν κάνετε.

Χριστούγεννα θα μπορούσα να κάνω μακρία, πάσχα όμως μόνο στην ελλάδα κι ας μη μ, αρέσει αυτή μπουχουκοκλρινίλα και το κιτς των ημερών.

Παλιός ελαφρώς μεταλλαγμένος φίλος του μπλογκ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλή Ανάσταση

κι όπως αναστήθηκε ο Χριστός, έτσι να αναστηθεί κάθε

ελπίδα, όνειρο,ανάσα και θέληση που “σταυρώθηκε” άδικα…
Ο χρήστης itelli είπε…
Καλή Ανάσταση! Από την ψυχή μου.
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
ΘΑΝΟ "ΜΑΣ"!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ....ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
Σου στέλνω την αγάπη μου με μια τεράστια αγκαλιά ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ της ελληνικής, ανοιξιάτικης, πασχαλινής Φύσης.
Ο χρήστης ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε…
Χρόνια Πολλά-Πολλά & Πολύ-Πολύ όμορφα καλέ μου!
Φιλιά
Ο χρήστης maika είπε…
χρόνια πολλά!!!
πολλά φιλιά!!
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!
(9 του μηνός είχες πει...)
ΚΟΥΡΑΓΙΟ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγαπημένε μου Θάνο,

όλες οι ευχές μας για να γίνεις γρήγορα καλά!

Αυτά που εσύ κι η οικογένειά σου ζείτε τώρα, να γίνουν η ανάμνηση ενός κακού ονείρου.

Καλή δύναμη φίλε μας!

Ρ.

(Προσπάθησα πολλές φορές...Δεν...)
xxxx
Ο χρήστης ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε…
Tην απόλυτη επιτυχία της επέμβασης σου εύχομαι καλέ μου, μέσα από την καρδιά μου...
Οι πόνοι όλοι να φύγουν μακρυά κι εσύ να βγεις νικητής από το νοσοκομείο αγκαλιά με τα λατρεμένα σου πρόσωπα!
Με θάρρος, δύναμη, πίστη & κουράγιο θα το αντιμετωπίσεις κι αυτό & μετά από χρόνια θα έχεις να το διηγείσαι στα παιδιά & στα εγγόνια σου!!!
Φιλιά σε όλους σας!
Ο χρήστης tassoula είπε…
Ευχομαι τα καλύτερα για την επέμβαση.Να βγείς γερός και δυνατός πάνω απο όλα.Ολα θα πάνε καλά!
Ο χρήστης maika είπε…
ovi
:o))
Ο χρήστης bladewalker είπε…
Καλη τύχη και κουράγιο Θάνο.
Ο χρήστης Desposini Savio είπε…
παρακολουθώ το blog σου καιρό.
η αλήθεια είναι πως όταν διαβάζω τόσο έντονα κείμενα αδυνατώ να σχολιάσω. είναι περίεργο, λες και δεν πρέπει να το κάνω.
αυτή τη φορά, δεν ξέρω γιατί, ίσως επειδή σε είδα μαζί με την οικογένεια σου, κάτι διαφορετικό μου βγήκε.
Χαμογελούσα όλη την ώρα, είστε οικογένεια κούκλοι και δεν το λέω μόνο για την Κάτρι και τη Δάφνη :)

Δύναμη Θάνο! Δύναμη και καλή τύχη.
Ο χρήστης Aphrodite είπε…
Περιμένωπεριμένωπεριμένωπεριμένω...

Εύχομαι όχι μόνο Χριστός Ανέστη, αλλά και Θάνος το αυτόν!

Με πολλή αγάπη,

Αφροδίτη

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος