Καράβια

Έχω πολύ καιρό να βάλω εδώ ...δημιουργίες μου. Τα τελευταία τρία χρόνια και μετά την περιπέτεια με την υγεία μου, δυσκολεύομαι να “κλείσω” τα χέρια μου, ειδικά το δεξί. Κι όσο κι αν φαίνεται τραγικό στα εξήντα μου ο αριστερόχειρας ανακάλυψα πόσο ...χρήσιμο ήταν το δεξί μου χέρι.
Ένα από τα side effects αυτής της “αναπηρίας” είναι ότι έχω πρόβλημα στο να χειριστώ στυλό, πένα ή πινέλο κι έτσι προσάρμοσα τη ζωγραφική μου στα πολύ χοντρά πινέλα και κυρίως ...σφουγγάρι. Η άλλη αλλαγή ήρθε λίγο πολύ μόνη της μιας και δεν μπορούσα πια να ζωγραφίσω λεπτομέρειες και ακολουθώντας το παράδειγμα του Ανρί Ματίς κι άρχισα να δουλεύω mix materials και κολάζ με νεροχρώματα και ακριλικά.
Το αποτέλεσμα είναι πολύ διαφορετικό από ότι ...με είχα συνηθίσει αλλά ταυτόχρονα μοιάζει και σαν μια καινούργια περιπέτεια αναζήτησης που παραδέχομαι ότι ...απολαμβάνω, ειδικά μετά από δυο τρεις εκθέσεις και τις αντιδράσεις όσων είδαν την καινούργια “περίοδο” της δουλειάς μου. 

Τα καράβια στη φωτογραφία έχουν ...φύγει. Το ένα μάλιστα πριν καν το τελειώσω και αυτό είναι ένα από τα θέματα που με μαγεύουν τον τελευταίο καιρό. 
ΥΓ. Υπάρχουν κι ακολουθούν κι άλλα καράβια! ;) 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος