Suomi 90 ετών!!!

Το πιθανότερο είναι ότι δεν το καταλάβατε, αλλά γίναμε 90 ετών!!!



Ετσι χτές, παραμονή, είχαμε γιορτή. Στην αρχή είχαμε ομιλίες που ήταν ...λίγο βαρετές!



Στή συνέχεια και με τη βοήθεια στεροφωνικού ακούσαμε Sibelius, είπαμε ποιήματα και και στο τέλος ψάλαμε τον εθνικό ύμνο,



Ακολούθησε δείπνο με κέικ που είχαν φιλανδικές σημαιούλες. Ως δια μαγείας και παρ' όλες τις προειδοποιήσεις οτι θα φερθώ ...Ελληνικά, ο κύριος Patrik χώθηκε στο τραπέζι δίπλα στη πριγκίπισσα.



Στη δεξίωση που ακολούθησε ο κύριος Patrik δεν άφησε άλλον να χορέψει με την πριγκίπισσα μου, η οποία έδειξε χάρη μπαλαρίνας (για όσους νομίσαν οτι χορεύει τσιφτετέλι ή άλλον ανατολίτικον χορό) υπό τους ήχους του Sibelius!!!



Σήμερα κατι ανάλογο θα κάνει και η πρόεδρος!!!

Άντε να τα 100στήσουμε!!!

Σχόλια

Ο χρήστης pølsemannen είπε…
Grattis Finland!
Ο χρήστης advocatus diaboli είπε…
Τα νεύρα μας κρόσια τα κάνει ο Πάτρικ, εντάξει;
Είσαι καλύτερα τώρα; Καλημέρα! Εύχομαι τα Χριστούγεννα να είναι μαγευτικά. Για να δούμε τι θα κάνει αυτός ο άτιμος ο Πάτρικ για τις γιορτές!
Ο χρήστης Yannis H είπε…
Το 2001, αν δεν κάνω λάθος, ήρθα στη Φινλανδία (δεύτερη φορά) κι έχασα την ανεξαρτησία μου. Ενημφεύθην. Και έφτασα ακριβώς τη μέρα της ανεξαρτησίας!!!

Άλλοι βγάζουν σημαίες κι άλλοι παραδίδονται (ΟΚ, στο θεό έρωτα, δεν με χάλασε...)

90 χρονών η κυρία Suomi; Με φούστα και χορευταρού ακόμα, με το ένα χέρι σηκωμένο στα βόρεια της Ρωσίας!

Οnnea!

ΥΓ. Το Σάββατο έχουμε ξανά το Pikku Joulu εδώ - άσε που υποσχέθηκα, στα κορίτσια στη δουλειά, gloggi φέτος!:)
Ο χρήστης Yannis H είπε…
Διόρθωση - το 1990 εννοούσα. Σαν διαφήμιση μπύρας ακούγομαι... "ΑΠΟ ΤΟ 1990"

Σνιφ!!!
Ο χρήστης Кроткая είπε…
αααα!!!

χρὀνια πολλά στην όμορφη χώρα σας!!

γιατί όλα τα κοριτσάκια είναι ντυμένα στα κόκκινα, σημαίνει κάτι;


ΚΟΥΚΛΑ η Δάφνη με τα κοτσίδια! ΚΟΥΚΛΑ!!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Είμαι σίγουρη ότι το καταπληκτικό φουστανάκι το έχει φτιάξει η μαμά!

Πωλίνα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φανταστική η μικρή!Τα παιδιά έχουν μια ιδιαίτερη ικανότητα να σου αλλάζουν την αντίληψη που έχεις για τη ζωή αλλά επίσης σου δίνουν δύναμη και πείσμα για να συνεχίσεις.Μόλις επέστρεψα σήμερα το μεσημέρι από τη σχολή μου, βρήκα πάνω στο κρεβάτι μου όλα του χνουδωτά ζωάκια και ένα σημείωμα κολλημένο στο καθρέφτη που έγραφε 'Σας αγαπάμε!!!' και ένα δεύτερο στο κρεβάτι μπροστά από τα ζωάκια που έγραφε 'Ο στρατός του Χάρη καιτ ης αγάπης του για την μαμά του' (ο Χάρης είναι ο γιος μου).Τότε τα ξέχασα όλα.Μόνο η αγάπη έμεινε και ένα δάκρυ χαράς.Και φανταστείτε είναι 11 ετών,οπότε έχετε μέλλον με πλήθος από εκδηλώσεις αγάπης της μικρής σας.
Ο χρήστης Dr_MAD είπε…
;-)
Η μικρή σου είναι τσακάλι. Μην τη φοβάσαι. Εμένα η δικιά μου έδωσε το πρώτο της φιλί χτες και ακόμα το περιεργάζεται χαχα Μαγεία...

Αν κατάλαβα καλά είμαστε στην ίδια φάση, οπότε θα επιστρέψω να σε διαβάσω μονορούφι.

Τις καλημέρες μου
Ο χρήστης tassoula είπε…
Καλημέρα!
Χρόνια πολλά στην όμορφη Φιλανδία!!!
Καλυτερα αυτές τις μέρες??
Τι κάνει ο Πα...η Δάφνη ηθελα να πώ???????
Μια κούκλα είναι!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μην νομίζεις ότι δεν σε παρακολουθούμε....εσύ δεν ξέρω αν μας παρακολουθείς. Εύχομαι να είναι καλύτερα τα πράγματα, αν και όταν δεν έχεις λογοδιάρεια στα post δεν είμαι και τόσο σίγουρη....ελπίζω να δώσεις σήμα.
Οσο για τη μικρή: Πριγκίπισσα με τα όλα της...ακόμα και με βασιλόπουλο....
salome
Ο χρήστης Καπετάνισσα είπε…
Φιλί στο άνθος το τρυφερό, το ρόδινο που'χεις στην αγκαλιά σου!
Κουκλίτσα!

Όλα καλά Ovi μου, αγαπημένε μου;
Χάδι γλυκό.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος