Καλησπέρα

Εγώ το λέω, δεν πρέπει να προγραμματίζω το παραμικρό αυτή τη χρονιά γιατί στο τέλος όλο και κάτι συμβαίνει. Ακόμα και τώρα στο τέλος της. Από την Τρίτη τα ξημερώματα η Δάφνη έχει πολύ πυρετό. Εχουμε χτυπήσει και 39 και 40, και από οτι καταλαβαίνετε ούτε εγώ ούτε η Κάτρη έχουμε κουνηθεί από το προσκεφάλι της. Συνέχεια εκεί με την ένεση έτοιμη και το θερμόμετρο κάθε 10 λεπτά.

Τώρα δεν ξέρω αν θα έπρεπε να χτυπάω ξύλο, το κεφάλι μου, οτι βρώ αλλα μετα απο δύο χρόνια τρέλας κάθε φορά που έχει πυρετό και αφού έπεσε αμέσως ο απαραίτητος πανικός σε νοσοκομεία κλπ. για πρώτη φορά ...δεν ήρθε η κρίση! Ο γιατρός έχει έρθει τρείς φορές και δεν έχει κανένας ιδέα εάν αυτό ήταν, αυτό το κάποια στιγμη οι κρίσεις θα σταματήσουν από μόνες τους, ήρθε ή αν φταίει ενα χάπι για την επιληψία που της δίνουμε προληπτικά όταν κάνει πυρετό. Φυσικά εμείς ελπίζουμε να ...αυτό ήταν και η αγωνία τελείεωσε αλλά ...θα δούμε!

Βέβαια εγώ με την Κάτρη καθόμαστε όλη την ώρα μαζί της και αυτή είναι η πρώτη φορά που ανοίγω το κομπιούτερ μου τις τελευταίες δυο μέρες. Κρίση ξεκρίση το δάχτυλό μου δεν το αφήνει και όταν τολμήσω να φύγω για λίγο βάζει τα κλάματα. Πρόλαβα να δω μερικά mails (γιάννη θα σου πω γι' αυτό που ρωτάς) αλλλά πάω να συνεχίσω στη θέση μου. Ο πυρετός είναι ακόμα 38,5 - 39 το μετρήσαμε πριν από λίγο αλλά τουλάχιστον τώρα κοιμάται πιό ήρεμα και ...έχει αφήσει το δάχτυλό μου!!!

Είχα ... είναι αυτό που λέμε μην κάνεις πρόγραμμα, σκοπό να βάλω ένα τελείως διαφορετικό post αλλά από ...αύριο και μιάς και είμαστε στο αύριο, αύριο γιορτάζουμε 3 χρόνια κυκλοφορίας του Ovi magazine με ένα θεματικό τεύχος.

Καληνύχτα σε όλους σας!

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Hyvää iltaa σε όλους σας. Και περαστικά! Περαστικά! Περαστικότερα!
Ο χρήστης ovi είπε…
kiitos, η μικρή είναι ακόμα στο 38,5!!! Τι να πω...εσύ με τις τρείς πως τα κατάφερες; εγώ με μία και τρελαίνομαι!
Ο χρήστης advocatus diaboli είπε…
Περαστικά, περαστικά, περαστικά.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πολλά παιδάκια έχουν σπασμούς,όταν έχουν υψηλό πυρεττό (μελανιάζουν κλπ) επειδή ο εγκέφαλός τους ΔΕΝ εχει ακόμα αναπτυχθεί ) Μόλις μεγαλώσουν όλα αυτά διορθώνονται μόνα τους ..Τώρα χρειάζεται , οι γονείς να επεμβαίνουν με κρύα λουτρά κλπ να κατεβάσουν τον πυρεττό γρήγορα,
Περαστικά
δ.σ
Ο χρήστης ovi είπε…
Σας ευχαριστώ για τις ευχές.
Η μικρή έχει πνευμονία και έτσι εξηγειται ο συνεχής πυρετός.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
πνευμονια!?!?!?!

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!

εγώ που είμαι αισιόδοξη, νομίζω πως απλώς τα βάσανά σας τελειώνουν!
Ο χρήστης Φωτούλα Τζιώντζου είπε…
Ίσως αυτό να σημαίνει και το τέλος του εφιάλτη. Ένας δύσκολος πυρετός μοναχά και τίποτα άλλο και ίσως και το τέλος των κρίσεων.
Το πιο ωραίο επετειακό σας κείμενο μακράν μοιάζει να είναι για την ώρα...
Μακάρι να γίνουν όλα καλύτερα
Από όλους μας
Ο χρήστης Yannis H είπε…
Πολλά περαστικά στη μικρή... Φαίνεται πήρε κάποια νότια γονίδια.

Για το άλλο - προς θεού! Αν και όποτε μπορείς...

Φιλιά.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλησπέρα σας και πάλι Ovi...έχω περάσει και γώ πολλά..από μωρό..και στενοχωριέμαι όταν ακούω άλλα παιδάκια να πονάνε και να είναι άρρωστα...Σας έυχομαι ότι καλύτερο και γρήγορα να γίνει καλά η μικρή σας.Αθανασία.
Ο χρήστης ovi είπε…
Μετά από ένα περιπετειώδες βράδυ, ο πυρετός έχει πέσει στα 37.8 και οι ενδείξεις ότι η κατάσταση καλυτερεύει πολλές, ξύπνησε στις 6.30 πεινασμένη για ...παγωτό! Παρακολούθησε για εκατομμυριοστή φορά την ταινία του Τίγρη, άλλαξε τρεις φορές μπλουζάκι μέχρι να καταλήξουμε σε ένα ροζ με μια μπράτζ – δεν θυμάμαι το όνομα της – και κατά τις 9 αφού μας κοίταξε για λίγο μας είπε ότι ...φαινόμαστε άρρωστοι και κουρασμένοι!!!

και ένα highlight, πριν από μισή ώρα ήρθε ο ...Πάτρικ με την μαμά του να δει τι κάνουμε!!! Χαιρετίστηκαν από ...μακριά!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
krot, ισως τελικά αυτό το πρόβλημα να τελειώνει!!!!

νερίνα να 'σαι καλά!

yannis_h έχω αυτό που χρειάζεσαι!!! ;)

Αθανασία τα μαζεύω σε ταινίες και όταν έρθει ο γαμπρός ...θα κάνω παράσταση!!! :)
Ο χρήστης Φωτούλα Τζιώντζου είπε…
Δεν θυμόσαστε ποια μπράτζ;;; Πατεράδες σου λένε μετά, μόνο να τις αγοράζετε ξέρετε! :))))
Επίσης ιδέα μου, ή ο Πάτρικ ήρθε και δε φαίνεται διατεθειμένος να φύγει;;;
Ήσυχη μέρα να περάσετε
Ο χρήστης bidibis είπε…
Χρόνια πολλά και όλα να πάνε καλά εύχομαι ovi.

Δεν ξέρω τι άλλο να πω, μακάρι ο αηβασίλης που είναι και πατριώτης σας να σας φέρει καλύτερη τύχη τη νέα χρονιά :)
Ο χρήστης Ρωξάνη είπε…
Ovi, γλυκέ μας φίλε, ο Δ.και η Δ. συχνά με ρωτάνε για το Θάνο που κατοικεί τόσο κοντά στη χώρα τ' Άη Βασίλη και των ξωτικών. Αν συνεχίζεις, ρωτάνε, να γράφεις ωραίες ιστορίες.
Τους λέω πως όταν θα έρθεις εδώ θα τους διηγηθείς πολλά κι από τη ζωή σου που είναι η ίδια ένα συγκλονιστικό παραμύθι κι εσύ συναρπαστικός ήρωας.

Πολλές ευχές για ό,τι επιθυμείς. Σε σένα, στην Κάτρη και στην Δαφνούλα, την αγάπη μας.

@Bidibis (aka g.a.n.g),
πολλά φιλιά!
Ο χρήστης ovi είπε…
Λοιπόν σήμερα τρέχουμε από το πρωϊ να προλάβουμε όσα δεν κάναμε αυτές τις μέρες και τα κάνουμε με βάρδιες. Πρώτος πήγα εγώ και αγόρασα το δέντρο και κάτι ...πραγματάκια, τώρα η Κάτρη έχει πάει για τα πρώτα τρόφιμα, γαλοπούλα και υλικά για τη γέμιση. Στη συνέχεια θα βγώ εγω για περισσότερα στολίδια μιας και το δέντρο μας εφέτος ψήλωσε οπως η Δάφνη! Μετά πάλι η Κάτρη, στα ενδιάμεσα προσπαθούμε να μαζέψουμε το σπίτι με τη Δάφνη λες και έχει πάρει δεν ξέρω τι, εγω καθαρίζω και πίσω μου εκείνη σκορπάει παιχνίδια!!!

Και νωρίς το βραδάκι αεροδρόμιο για να παραλάβουμε Ελληνικές επισκέψεις, ο νονός!!! Αντε πάω να μαζέψω ...πάλι τα lego που έχουν σκορπιστεί παντού!
Ο χρήστης ovi είπε…
Α, σήμερα πυρετός ...36,6 και έχουμε κοιμηθεί και οικογενειακώς μερικές ώρες!
Ο χρήστης ovi είπε…
νερίνα κάνω φιλότιμες προσπάθειες αλλά ...έχω μπερδευτεί πια, αυτή ειναι Barbie και αυτή είναι ...Ariel! Μα κι αυτή barbie μου φείνεται! Καλέ μπαμπά, τίποτα δεν καταλαβαίνεις!

Γλυκιά μου hliodendron άντε λίγο ακόμα και φεύγει αυτή η χρονιά. Πολλά φιλιά σε όλους σας και ναι ...έρχεται με πολλές ιστορίες!!! ;)

Κυριάκο, ευχαριστώ πολύ για το mail! Ελπίζω να σε δω κι από κοντά!
Ο χρήστης ovi είπε…
bidibis σε ευχαριστώ πολύ για τις θερμές σου ευχές!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εύχομαι το 2008 να σας φέρει τη γαλήνη που επιθυμείτε και να ηρεμίσετε από τις ανησυχίες και κακοτυχίες...χαίρομαι που ακούω ότι το Δαφνάκι είναι καλύτερα! Ίσως απλά να έφυγε η περίοδος των κρίσεων...και να γλυτώνεις κάθε αρρώστεια απλά με ένα καινούριο πόνυ! χιχιχι

φιλιά πολλά σε όλους..Πωλίνα
Ο χρήστης ovi είπε…
Γλυκό μου Πωλινάκι, έχουμε καιρό να μιλήσουμε!!! Θα τα πούμε σύντομα!!!
Ο χρήστης g vrettos είπε…
χρονια καλα και πολλες γιορτες

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος