Συγνώμη!!!

Συγνώμη που δεν έχω απαντήσει σε τηλέφωνα, μειλ, μηνύματα ή ότι άλλο αυτές τις μέρες. Η κατάσταση μου ήταν ...μάλλον άσχημη, δεν μπορώ να δουλέψω πάλι και κάποιες στιγμές δεν μπορώ καν να να αντιμετωπίσω απλά καθημερινά πράγματα. Έτσι όταν είμαι σε αυτή τη κατάσταση δεν μπορώ να απαντήσω, ακόμα κι αν μπορούσα δεν θα το έκανα γιατί εμπειρία μου έχει δείξει ότι ο άλλος συνήθως προσπαθεί να 'διαβάσει' τη φωνή μου και τα συμπεράσματα είναι τις περισσότερες φορές χειρότερα από την πραγματικότητα.

Κάποιες από αυτές τις μέρες έχει μείνει και η πριγκίπισσα μου στο σπίτι για να μου κάνει παρέα ...διαβάζοντας μου βιβλία!!! Δεν μπορώ να σας το περιγράψω, φανταστείτε ένα κρεβάτι γεμάτο από κούκλες, πόνυ και ένα ...σωσίβιο! Και τη Δάφνη να χοροπηδάει φωνάζοντας ...ο μπαμπάς είναι άρρωστος κι εγώ του κάνω παρέα!!!

Έχω αρχίσει να δυναμώνω πάλι και σύντομα θα είμαι πάλι εδώ!!!

Σχόλια

Ο χρήστης L'Enfant de la Haute Mer είπε…
Εδώ και λίγο καιρό σας διαβάζω τακτικά κι ας μήν σχολιάζω.
Εύχομαι περαστικά και καλή δύναμη!
Η πριγκήπισσά σας είναι σπουδαία !
Ο χρήστης Кроткая είπε…
περαστικα, περαστικα!!

σμακ στη Δάφνη από μας!

όλα καλα θα πάνε (προλαβαίνεις να αναρρώσεις ως τις 15 του μήνα... χεχεχε... αστειεύομαι!)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Περαστικά Θάνο μου!Και μη ζητάς συγγώμη..Γρήγορα να ανακτήσεις τις δυνάμεις σου!Φιλάκια πολλά στη μικρή πριγκίπισσα :-)
Ο χρήστης phivos είπε…
Εμένα μη μού ζητάς συγγνώμη. Ετσι κι αλλιώς, τα δικά μου τα mail χάνονται στις μαύρες τρύπες του σουομικού ιντερνετ!

Σιδερένιος!
Ο χρήστης lemon είπε…
Κι εγώ σας διαβάζω εδώ και λίγο καιρό χωρίς να σχολιάζω. Σήμερα θέλησα να σας πω πόσο χαίρομαι για τη δύναμή σας, πόσο απορώ που μέσα σ όλα ζητάτε και συγνώμη που δεν απαντάτε σε τηλέφωνα... Εύχομαι όλα να πάνε καλά στη ζωή σας, να χαίρεστε την Δάφνη σας και να σας χαίρεται κι εκείνη!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλή δύναμη και περαστικά!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Συγνώμη???
Δεν είμαστε καλά ζητάς και συγνώμη...
Εμεις να σου ζητήσουμε συγνώμη που σε κανούμε μπορεις δεν μπορείς να μας γράφεις.
Ολα θα πάνε καλά στο τελός θα τα δεις.
Να παιρνεις δύναμη απο την μικρή.
Εκάνα και εγω τους καρκινικους μου δείκτες και ευτυχώς είμαι ακόμα καθαρη βεβαια ποτε δεν ξερεις!!!!!!!
φιλια πολλά να προσεχεις

Με εκτίμηση
Β.
Ο χρήστης phivos είπε…
Καλά, είπαμε να (τούς) βάλεις ένα χεράκι! Οχι και να τούς καπελώσεις δα!
Ο χρήστης Aphrodite είπε…
@phivos,

πού το βρήκες καλέ το... καπέλωμα αυτό?!?! ΛΟΛΟΛΟΛΟΛ!!!!

@Ovi,

Οι συγγνώμες δικές μας, που δεν ήρθαμε να χοροπηδήσουμε κι εμείς στο κρεβάτι επάνω, να τραμπολινιάσουμε κανονικά, να φέρουμε κι ενισχύσεις στη Δάφνη (τι να σου κάνει το παιδί μόνο του!)
:)))))))))

Η πλάκα είναι ότι θα μεγαλώσει και θα νομίζει ότι όλοι οι μπαμπάδες είναι τόσο καλοί σαν κι εσένα! Ειδικά όταν θα την φέρνεις Μύκονο ας πούμε, για να τη χώνεται σε όλες τις φιληνάδες της, πάει, θα σε κυκλοφορεί με κορδέλλα (σαν Μις Υφήλιος), "World's Best Daddy"!

(Κάτρη, υπομονή, παιδιά είναι αυτά, ένα που μετά την εφηβεία θα μεγαλώσει, κι ένα που θα παραμείνει εκεί!)

Τα φιλιά μου και περαστικούλια, όλα θα πάνε και πάλι καλά, αφού το ξέρεις!

Φιλιά και στην παρέα λέμεεεεεεεε!
:))))

(το επόμενο ποστ να υποθέσω ότι θα είναι πώς στόλισε η Δάφνη δέντρο? Η πώς στόλισε... Πάτρικ?!)
:)))))

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος