Φιλανδικός χειμώνας και ένας πρησμένος καρπός!

Από την αρχή αυτού του blog, και φαντάζομαι αρκετά συχνά εχω επαναλάβει πόσο πολύ μου αρέσει αυτή η χώρα το χειμώνα. Αυτό δεν αποκλείει δυο πράγματα, ότι δεν παραπονιέμαι για το κρύο, το λασπωμένο χιόνι, τον πάγο στους δρόμους που μου έχει χαρίσει αρκετές τούμπες και τον αριθμό των ρούχων που χρειάζεται να φοράω κάθε φορά, η για το πόσο εκνευρίζομαι κάθε φορά που ξεχνάω το καπέλο μου στο σπίτι.

Από την άλλη το ότι μου αρέσει εμένα ο χειμώνας δεν μειώνει την ομορφιά όλων των άλλων εποχών, πρώτα από όλα γιατί ακριβώς τις καταλαβαίνεις, τις νιωθεις τις αλλαγές. Το φθινόπωρο εδώ είναι πραγματικά φθινόπωρο και η βόλτα στο δάσος είναι πραγματική απόλαυση, ή άνοιξη είναι σαν παραμύθι με όλα τα λουλούδια να μπουμπουκιάζουν και τώρα πια οι δραπετεύεις μου στο εξοχικό το καλοκαίρι δίπλα στη λίμνη δεν τις αλλάζω με τίποτα.

Ο χειμώνας για μένα όμως είναι κάτι μαγικό και έχει να κάνει με πολλά μικρά και μεγάλα πράγματα και είναι κρίμα ότι οι περισσότεροι φίλοι μου που με έχουν επισκεφτεί και όσοι σχεδιάζουν να με επισκεφτούν, συμπεριλαμβανομένων και φίλων bloggers, τυχαίνει να έρθουν πάντα καλοκαίρι ή προς το τέλος της άνοιξης, οπότε χάνουν αυτή τη μαγεία.

Βέβαια το καταλαβαίνω ότι το άκουσμα των θερμοκρασιών τρομάζει παρ’ όλες τις διαβεβαιώσεις μου ότι με το κατάλληλο ντύσιμο δεν είναι τίποτα ή τουλάχιστον είναι πολύ πιο άνετα στους -30 εδώ από όσο είναι στους +40 στην Αθήνα! Και βέβαια θα μου μείνει αξέχαστη μια επισκέπτης πριν από μερικά χρόνια που όταν είδε στο θερμόμετρο ότι η θερμοκρασία ήταν -27 αρνήθηκε να βγει από το σπίτι για τρεις μέρες!

Την τελευταία βδομάδα έλειψα εκτός Ελσίνκι και μέχρι τις εκλογές θα λείπω κατά περιόδους – το ταξίδι στη Λαπωνία αναβλήθηκε υποχρεωτικά για μετά τις εκλογές – προς το παρόν περιορίζομαι σε ταξίδια στη νότια Φιλανδία δουλεύοντας για υποψήφιους των κομμάτων. Σε αυτές τις εκλογές δεν ασχολούμαι πια με μεμονωμένους υποψήφιους αλλά με τα κόμματα γιατί η αλήθεια είναι ότι βαρέθηκα να κάνω τη babysitter στα καπρίτσια και στα εγώ του κάθε υποψήφιου. Σε λίγες μέρες θα ξεκινήσω μια σειρά από άρθρα στο Ovi magazine για τις φιλανδικές εκλογές και παράλληλα θα περάσω κι εδώ μια σύντομη εισαγωγή για τα φιλανδικά κόμματα.

Έτσι λοιπόν αυτή τη βδομάδα βρέθηκα από το δυτικό σε όλη τη σημασία Turku, μέχρι το ανατολικό Kuopio, φημισμένο για τα πιο καλά makara (λουκάνικα) της Φιλανδίας και το ...ψαρόψωμο! εδώ σας μπέρδεψα λιγάκι αλλά φανταστείτε ότι αντί για ελιόψωμο η τυρόψωμο, ψωμί σε σχήμα καρβελιού, παραγεμισμένο με μικρά ψάρια από τις λίμνες.

Δυστυχώς και λόγω δουλείας που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην πρώτη της φάση, δεν είχα την ευκαιρία να κάνω τίποτα περισσότερο από το να συμμετάσχω σε σειρά από συμβούλια, φαγητό με τοπικούς τομεάρχες των κομμάτων και τέλος μπίρα το βράδυ σε τοπικά pubs που θυμίζουν ταινίες του Kaurismaki. Επειδή οι επισκέψεις μου θα συνεχίσουν τις επόμενες εβδομάδες μέχρι τις εκλογές θα σας γράψω περισσότερες λεπτομέρειες. Στο θέμα 'γράφω' αυτη τη στιγμη αντιμετωπίζω και μια ...αντικειμενική δυσκολία που θα εξηγήσω παρά κάτω.

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο επιστρέφοντας με περίμενε μια έκπληξη που μάλλον βγάζει αληθινό τον αγαπητό Μαύρο Γάτο και την πρόβλεψη που άφησε στο τελευταίο post και εμένα με άφησε μπαταρισμένο στο αριστερό μου χέρι μια ολόκληρη εβδομάδα και σχεδόν ανίκανο να κάνω πολλά πράγματα γιατί είμαι αριστερόχειρας. Επιστρέφοντας από την συνηθισμένη μου βραδινή βόλτα στο δάσος βρέθηκα αντιμέτωπος με έναν μαινόμενο Jarmo που χωρίς να πει τίποτα πετάχτηκε από πίσω μου και με χτύπησε με ένα κλαδί στο αριστερό πλευρό. Ώσπου να καταλάβω τι συμβαίνει έφαγα το δεύτερο χτύπημα στο καρπό του αριστερού μου χεριού καθώς προσπαθούσα να φυλαχτώ. Την ίδια στιγμή και επειδή ούρλιαζε βγήκε έξω ένας γείτονας και τον ακινητοποιήσαμε. Σε λίγο ήρθε η αστυνομία και με τη βοήθεια του αστυνόμου γείτονα επιτέλους πέσαν οι ανάλογες μηνύσεις και από ότι έμαθα σήμερα που επέστρεψα το δικαστήριο είναι την τρίτη. Εγώ βέβαια την πάτησα με ένα έντονο πρήξιμο αλλά η αλήθεια είναι ότι ο άνθρωπος ήταν να τον λυπάσαι και βέβαια αυτή του τη βλακεία πρόκειται να την πληρώσει πολύ ακριβά. Εμένα με πήγαν στο νοσοκομείο για να δούνε τι έγινε και τον ίδιο τον οδηγήσανε αμέσως στο τμήμα. Ο γείτονας αστυνόμος μου είπε αργότερα που ήρθε να με δει ότι έκλαιγε συνέχεια φωνάζοντας ότι τον καταστρέψαμε και θα μας εκδικηθεί. Η αστυνομία ειδοποίησε την γυναίκα του η οποία εξήγησε ότι τον έχει διώξει από το σπίτι από τον Νοέμβριο που έμαθε ότι ζει με μια άλλη γυναίκα. αρνήθηκε να κάνει οτιδήποτε για να τον βοηθήσει και παρέπεμψε στον πατέρα του ο οποίος ακόμα ζει σε ένα μικρό χωριό στην ανατολική Φιλανδία. Παράλληλα και με υποκίνηση του γείτονα αστυνόμου, η αστυνομία ήρθε σε επικοινωνία με την Leena η οποία έπαθε ένα μικρό σοκ ακούγοντας τις εξελίξεις και του έκανε μήνυση που συμπεριλαμβάνει από κακοποίηση μέχρι κλοπή και καταστροφή περιουσίας.

Για την κλοπή δεν νομίζω ότι θα συμβεί τίποτα γιατί έτσι κι αλλιώς η ίδια τον έβαλε στον τραπεζιτικό της λογαριασμό αλλά επειδή εδώ Σκανδιναβία και το θέμα οικογενειακή βια έχει πάρει διαστάσεις τα τελευταία χρόνια νομίζω ότι θα την βρει από κει αν προσθέσουμε και την επίθεση του προς έμενα. Η Leena φυσικά δεν έχει σταματήσει να ζητάει συγνώμη παρ’ όλες τις διαβεβαιώσεις μου ότι αυτό που έγινε δεν έχει σχέση με την ίδια αλλά με την τρέλα ενός ανθρώπου που δυστυχώς η ίδια την πλήρωσε πολύ πιο ακριβά, παράλληλα νομίζω ότι αυτό που έγινε απομυθοποίησε και τα τελευταία σημάδια του που είχε μέσα της.

Και τώρα άλλα νέα. Με την επιστροφή μου με περίμενε ένα γράμμα από το αμερικάνικο περιοδικό, Poets and writers το οποίο μου κάνει την τιμή να κάνει μια μικρή παρουσίαση σε μένα και τη δουλειά μου τονίζοντας τα όσα εχω κάνει τα τελευταία χρόνια για την διάδοση της φιλανδικής λογοτεχνίας και ποίησης. Και μέχρι εδώ όλα καλά και υπέροχα μέχρι που παρατήρησα ότι με θεωρούν ...Φιλανδό!!! έτσι το σκέφτομαι σοβαρά να κάνω την χάρη σε κάποιους φίλους που με δουλεύουν για πάνω από δεκαετία τώρα και να αλλάξω το όνομα μου σε ...Thanassen! Ξέχωρα από αυτό, η τιμή είναι μεγάλη και από ότι βλέπω αυτή θα είναι μια ...πολύ καλή χρονιά, και το έχει δείξει από την 1η Ιανουαρίου.

Το περιοδικό FREE! έβγαλε χτες το δεύτερο τεύχος του και το Agenda ετοιμάζει πυρετωδώς το καινούργιο με τον Asa να χρειάζεται μόνιμα ...οξυγόνο!!!

Η Δάφνη ζωγράφισε ...κάτι, που μου είπε ότι αυτό είναι το σπίτι μας, αυτό είναι ο ήλιος και αυτό είναι ο μπαμπάς ...καγκουρό και αφού μου το έκανε δώρο, το έβαλε στο σακίδιο της!!! Όταν την ρώτησα γιατί δεν μου το δίνει αφού το ζωγράφισε για μένα η απάντηση ήταν αφοπλιστική, το ζωγράφισα για σένα αλλά είναι ...δικό μου! Σε δέκα μέρες αρχίζουν οι χειμερινές διακοπές στα σχολεία κι έτσι της πήραμε σκι, ανάλογα του μεγέθους της και σας πληροφορώ ότι κάνει πρακτική ακόμα και στο κρεβάτι μας βάζοντας όλα τα μαξιλάρια να κάνουν ...λόφο!

*************************************

Οι σημερινές φωτογραφίες είναι από το Ελσίνκι σήμερα το μεσημέρι που είχα μια δουλειά στο κέντρο. Αυτή είναι η μαγεία που σας λέω και δεν νομίζω ότι χρειάζονται λόγια...

*******************************

Τέλος θα ήθελα να πω ένα αντίο σε ένα πολύ γλυκό άνθρωπο που έφυγε, μητέρα πολύ αγαπημένης φίλης που για κάποιο δικό της λόγο μου έδειξε πολλές φορές την αγάπη της και με σκεφτόταν ακόμα κι όταν η Alzheimer της είχε στερήσει το δικαίωμα στην ανάμνηση και να την ευχαριστήσω εκεί που βρίσκεται όταν ακόμα και στο έλος της αρρώστιας της θυμόταν την ...τελευταία μου επιθυμία!


Σχόλια

Ο χρήστης ovi είπε…
Επειδή το εχω ξεχάσει, για όσους ενδιαφέρονται η ιστορία του Mika Moose συνεχίζεται σε νέες περιπέτειες για τους δυο φίλους. Εδώ στα ελληνικά και εδώ στα αγγλικά!
Ο χρήστης Eleste είπε…
ovi μου ποσο μου εχεις λειψει! παει καιρος, σου ευχομαι (καθυστερημενα i know) καλη χρονια και ο, τι καλυτερο!
τωρα που γειτονεψαμε θα σε φωναξω για καφε στο σπιτι!!

υ.γ. δεν μας κανει και ΤΑ απιστευτα κρυα εδω πανω... τι γινεται?? μετακομισα και εβρασε η βαλτικη απ το κακο της?? (μπρρρ.. βαλτε κανα παλτο, τα αστεια μου θ αλλαξουν το κλιμα!)

τα φιλια μου!!!
:)))
Ο χρήστης ovi είπε…
elinor καλησπέρα και καλή χρονιά!!! Η αλήθεια είναι οτι τα κρύα αργήσανε αλλα αυτή τη βδομάδα σε μια πόλη μεταξύ Ελσίνκι και Τurku που έμεινα η θερμοκρασία εφτασε τους -28!

Οσο για την πρόσκληση ...μάλλον θα τα πούμε σύντομα μιας και ηρθε η ώρα για Ovi Magazine Sweden και FREE! Sweden. όποτε μπορέσεις στείλε μου mail!

Φιλιά!
Ο χρήστης Artanis είπε…
Καγκουρovi (!), περαστικά σου!!!

Πω πω....
Η ιστορία με τον jarmo "έληξε" επεισοδιακά...
Μπορείς άνετα να το κάνεις ταινία.

Οι φωτογραφίες είναι υπέροχες και...ζηλεύωωωωω! Θέλω χιόνια!
Ο χρήστης Eleste είπε…
ευχαριστα τα νεα!! θα το παρακολουθησω και θα τα λεμε :)


στους -28... ανέπνεες με τα ρουθουνια σου μονο??!


χαχα! εσυ πουλακι σε λιγο θα δεις το βορειο σελας στο... σαλονι σου!
Ο χρήστης itelli είπε…
Όπως λένε κ οι Νορβηγοί, "δεν υπάρχει κακός καιρός, κακό ντύσιμο υπάρχει".

Περαστικά για τον καρπό... Κ πάλι καλά να λες (που καταλαβαίνω οτι είναι δύσκολο με τέτοιον ψυχάκια), αν κρίνω απο τις ιστορίες σου με τις μαύρες σακκούλες κ τα ξεσπάσματά του. Τουλάχιστον τώρα θα ηρεμήσει λίγο η γειτονιά.
Ο χρήστης ovi είπε…
artanis μια χαρά είμαι, σε ευχαριστώ. Ήδη εχω βγάλει τον πλαστικό νάρθηκα και απλά με ενοχλεί σε κάποιες κινήσεις που κάνω!

Όσο για τα χιόνια, μιας και με βλέπω αύριο να καθαρίζω κήπο, είσαι καλοδεχούμενη ...να βοηθήσεις!!! :D

elinor, η πιο χαμηλή θερμοκρασία που εχω αντιμετωπίσει είναι στη νορβηγική πλευρά της λαπωνιας και ήταν -41 και εκεί ....δεν ανέπνεα!!! :D

Tervetuloa itelli, τώρα αν σου πω ότι σε ζηλεύω εκεί που βρίσκεσαι πως θα σου φανεί; εχω καταπληκτικές αναμνήσεις από όλες μου τις επισκέψεις!!! Όσο για τους Νορβηγούς ...κάτι ξέρουν! :D

Για τον Jarmo, και επειδή οι Φιλανδοί γενικότερα την τρέμουν την αστυνομία και κάθε μορφής εξουσίας το πιστεύω κι εγώ ότι αυτό ήταν το τέλος του.
Ο χρήστης Derek είπε…
οι χειμερινές διακοπές δεν είναι ίδιες για όλα τα σχολεία και όλους τους υπαλλήλους?
εδώ την επόμενη εβδομάδα έχουμε χειμερινές διακοπές πάντως...
Ο χρήστης SALOME είπε…
Ας τα πάρουμε απο την αρχή τα πράγματα γιατί μαζεύτηκαν πολλά και λόγω απουσίας αλλά και λόγω έλλειψης χρόνου για διάβασμα των posts σου με προσοχή...αλλά τώρα έφθασε η ώρα και για τα δύο. Νομίζω ότι κι εμένα η Σκανδιναβία μου αρέσει χειμώνα περισσότερο αλλά δεν ξέρω πώς είναι η άνοιξη. Οσο για το φθινόπωρο, μιας και είναι η αγαπημένη μου εποχή οι βόρειες χώρες μάλλον μου πηγαίνουν καλύτερα. Γι' αυτό κι εγώ θα σούρθω χειμώνα ή φθινόπωρο. Εσύ, όμως, θα έχεις έλθει προηγουμένως οπότε θα ανταλλάξουμε εποχές και στιγμιότυπα. Επίσης, καταλαβαίνεις πώς με ενδιαφέρει ν' ακούσω τις απόψεις σου για τις φιλανδικές εκλογές, τις εμπειρίες σου απο τα κόμματα και τους υποψηφίους και γενικότερα τα σχόλιά σου γι' αυτή την ιστορία. Δεν σου κρύβω ότι είναι πολύτιμο υλικό μιάς κι εμείς θα έχουμε εκλογές μέσα στον χρόνο. Ανοιξη ή φθινόπωρο δεν ξέρω...πάντως τον χειμώνα δεν θα τον πιάσουμε...νωρίτερα. Προχωρόντας στο post διάβασα όσα σου συνέβησαν και τις αφορμές και πραγματικά μου φάνηκε 'ψυχολογικό θρίλερ' αυτή η ιστορία. Δεν ξέρω τι να σκεφτώ. Η αλήθεια είναι ότι είσαι πάντα γλαφυρός στις περιγραφές σου και πολύ πειστικός αλλά, βρέ παιδάκι μου, αυτή η ιστορία ξεπερνάει κι εκείνα τα όρια της φαντασίας...Ανέτρεξα και στα προηγούμενα post και πραγματικά εντυπωσιάστηκα απο τα γεγονότα, την μυστηριακή αλληλουχία των γεγονότων και την κατάληξη. Είσαι σίγουρος ότι συνέβησαν όλα αυτά;
Ο χρήστης ovi είπε…
Derek Οι χειμερινές διακοπές είναι διαφορετικές μεταξύ νότιας και βόρειας Φιλανδίας κατά μια βδομάδα ώστε να μην υπάρξει συνωστισμός στα μέρη που πάνε για σκι όπως το Kuopio. Στη περίπτωση της Δάφνης κάνουν κάτι παρόμοιο οι παιδικοί σταθμοί γιατί δεν έχουν και όλοι οι γονείς απαραίτητα άδεια την ίδια περίοδο, έτσι ο σταθμός που πάει η Δάφνη θα κλείσει την επομένη εβδομάδα και αυτή θα φιλοξενήσει παιδάκια από άλλους σταθμούς που κλείσαν. Αντίστοιχα θα συμβεί το ίδιο την επομένη βδομάδα με άλλο σταθμό που θα φιλοξενήσει παιδάκια από τον σταθμό της Δάφνης.
Ο χρήστης ovi είπε…
Καλώς την, καιρό είχαμε να τα πούμε Salome μοιράζομαι μέρος της ευθύνης αλλά θα ...τα πούμε σύντομα. Η Σκανδιναβία είναι πραγματικά μαγευτική το φθινόπωρο αλλά για μένα ο χειμώνας είναι ...έμπνευση! αλλά έτσι κι αλλιώς είσαι καλοδεχούμενη ότι εποχή θέλεις!!! Για τη δική μου επιστροφή είναι κάτι σαν αυτό που συμβαίνει με τον ...Phivo, περνάω φάσεις που θα ήθελα να γυρίσω και άλλες που δεν θέλω να το σκέφτομαι. Προβλέπω να ετοιμάζονται βαλίτσες τον Ιούνιο και να αδειάζουν κάπου αλλού εκτός Ελλάδος!!!

Για τις εκλογές σύντομα, ήδη από το πρωί με παίρνει τηλέφωνο ο Κωνσταντής ζητώντας πληροφορίες!!! Για την Ελλάδα από όσα διαβάζω το βλέπω φθινόπωρο και οχι γιατί ο Παπανδρέου πιέζει αλλά γιατί η ΝΔ νιώθει πολύ σίγουρη ότι θα τις πάρει και θέλει να καθαρίσει με την ιστορία. Μετά από καιρό αποφάσισα να γράψω κάτι και στα ελληνικά στο Ovi magazine για τα ελληνικά δρώμενα που θα το βρείτε εδώεδώ και μάλλον θα συνεχίσω να γραφώ. Οποιαδήποτε ...ανταπόκριση, καλοδεχούμενη!

Τώρα αυτά που συνέβησαν με την Leena και τον Jarmo με κάναν να σκεφτώ πολλές φορές τον Hitchcock οχι μόνο για τις ταινίες του αλλά και γι αυτό που έχει πει, ότι η πραγματικότητα είναι πολύ πιο βίαιη και τρομακτική από οποιοιδήποτε θρίλερ. Και δεν αναφέρομαι μόνο στον Βαρθολομαίου, για να γίνομαι και λίγο επίκαιρος :D

Η Leena όπως είπαν και αρκετοί φίλοι στο προηγούμενο post είναι μια γυναίκα που χρειαζόταν να αγαπήσει και να αγαπηθεί και ήταν προετοιμασμένη να θυσιάσει γι’ αυτό και θυσίασε και παραδείγματα έχουμε όλοι δει πολλά στη ζωή μας και πιθανώς και πολλοί να έχουμε πέσει θύματα αντίστοιχων καταστάσεων. Όσο για τον Jarmo απλά εκμεταλλεύτηκε την αγάπη της, της έφαγε τα λεφτά (σε αυτό όλοι μας ξέρουμε περισσότερα παραδείγματα και από τα δυο φύλλα) και τώρα το απλοϊκό του μυαλό έκανε την υπέρβαση και όπως πολλοί άλλοι σαν κι αυτόν αντί να τα βάλλει με την βλακεία του ψάχνει δικαιολογίες στους άλλους και στη κοινωνία. Τώρα εγώ στη αρχή απλά έγραφα αυτά που έβλεπα και είναι φυσικό στην αρχή η φαντασία να γίνεται συνεργάτης της πραγματικότητας.

Δυστυχώς η συνέχεια είναι πολύ πιο τρομακτική οχι για μένα η την Leena αλλά για τον Jarmo που κινδυνεύει να περάσει στη φυλακή ένα μεγάλο διάστημα (και ένας μήνας είναι πολύ μεγάλο διάστημα) και είμαι σίγουρος ότι θα καταλήξει αλκοολικός στο χωριό που είναι το πατρικό του βρίζοντας την άτιμη κοινωνία και περιμένοντας να σκάσει το συκώτι του. Και αυτή είναι απάνθρωπη τιμωρία ειδικά αν σκεφτείς ότι ο δολοφόνος του Βαρθολομαίου από ότι διάβασα ζητάει να μην φυλακιστεί γιατί έχει το ...δημόσιο αίσθημα υπερ του!!!
Ο χρήστης SALOME είπε…
Παρά τα απαισιόδοξα για μένα σενάριά σου ότι δεν θά αδειάσεις τις βαλίτσες στην Ελλάδα, εγώ δεν απογοητεύομαι. Οσο για την ιστορία με την leena έχεις δίκιο ότι η ζωή μας εκπλήσσει περισσότερο κι απο τη φαντασία. Τώρα για το θάνατο του Βαρθολομαίου όπως πάντα οι Ελληνες ξέρουν να ξεφεύγουν και να υπερβάλλουν. Νομίζω ότι το έχουν παρατραβήξει. Το έθαβαν τον άνθρωπο κι αυτοί σχολίαζαν πόσο χρόνο έμεινε στο σπίτι της ερωμένης του με νόημα...κανείς δεν σκέφθηκε τις δύο οικογένειες και μόλις αρχίσαν να 'αθωώνουν' κάπως τον 'κερατά' της υπόθεσης γιατί έτσι πάει πιάσαν την πέτρα του σκανδάλου και την ξετίναξαν. Και εδώ θα σου ομολογήσω ότι κάποτε δούλευα σε αυτήν ακριβώς τη θέση και ξέρω τι γίνεται. Οσο για την φωτογραφική ρύθμιση που λένε είναι διάταξη στον υπαλληλικό κώδικα! Τέλος πάντων, ο άνθρωπος είχε και την καρδιά του, δεν ξέρουμε αν έπαιρνε και κάτι άλλο, τελείωσε. Ωστόσο, μέχρι να βρεθεί άλλο σκάνδαλο-ποιός θυμάται τον Βαβίλη- θα ασχολούνται με αυτό για να μας γαργαλάνε τα αυτιά.
Θα μπώ τώρα και στα ελληνικά άρθρο. Μπορώ να σου στείλω κάτι μόλις δώ περίπου με τι ασχολείσθε...
Ο χρήστης oistros είπε…
Mας λαχτάρησες :-)
Και σαν να μη σου φτάνανε όλα αυτά .. κόπιασε να δεις τι σου χω για μετά. Μπελάδες κύριε Θάνο μου. Κι οφείλεις να βγάλεις τα σώψυχά σου κατά πως μου τα 'πανε :-)
Ο χρήστης Derek είπε…
Ο χρήστης ovi είπε…
Θα δούμε Salome, ίσως να γίνει το ...θαύμα στο τέλος!!!

Όσο για τη γενικότερη σκανδαλολογία δεν ξέρω τι να πω, κατά τα άλλα από όσο θυμάμαι τα ελληνικά ΜΜΕ είχαν αντιδράσει περίεργα στην υπόθεση Μόνικα που έτυχε στον Bill!!! Το τρομακτικό είναι ότι τίποτε δεν αλλάζει τόσα χρόνια στην πολιτική ζωή της Ελλάδας και έμενα μου φαίνεται τραγικό το πόσο θυμίζουν οι σημερινές ημέρες την εποχή του 79 – 81, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ...αντικαταστήσεις ονόματα, όπου Πολύδωρα βάλε Λάζαρης και οι ιστορίες είναι ακριβώς οι ίδιες, το Καραμανλή και Παπανδρέου παραμένουν τα ίδια! Για φαντάσου στην Αγγλία να κυβερνούσε σήμερα ο υιός Thatcher; Ούτε σαν ανέκδοτο!!!

Όσο για το θέμα, μπορείς να γράψεις για ότι θέλεις! :)

oistros θα προσπαθήσω σήμερα το βράδυ, αφού κοιμηθεί η πριγκίπισσα μου που έχει την απαίτηση τα Σαββατοκύριακα να είναι αποκλειστικά δικά της και οχι του κομπιούτερ!!! Αχ αυτή η σημερινή νεολαία!!! ;)

Derek μετά, τοκ-τοκ, ψιτ, εδώ! Ψυχραιμία παιδιά, θα σας γράψω πέντε πράγματα για μένα!!! ;)
Ο χρήστης oistros είπε…
Kαλημέρα και καλή Σαρακοστη :)
Είπαμε ... μην τρελαθούμε κιόλας με τα μπλόγκς. Η ζωή είναι αλλού. Φιλιά στη Δάφνη

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος