Καλημέρα ...In brief

Καλημέρα σε όλους σας. Επιτέλους ήρθε το κρύο!!! Στη Λαπωνία χιονίζει συνέχεια τις τελευταίες μέρες, η θερμοκρασία έπεσε κάτω από τους -20 και επιτέλους είδαμε και την πρώτη μας χιονοθύελλα για φέτος!!!

*****************

Για να μην ρωτήσετε, οχι εγώ δεν είμαι κανένας από τους φωτογραφιζόμενους. Ο τάρανδος έχει όνομα και λέγεται ...Ρούντολφ!!! :D

*****************

To επόμενο θεματικό τεύχος του Ovi magazine θα κυκλοφορήσει τέλος Ιανουαρίου με θέμα «media» όσοι θέλετε μπορείτε να συμμετάσχετε και πρέπει να μου στείλετε τα άρθρα σας μέχρι τις 20 του μηνός το αργότερο!!!

Σχόλια

Ο χρήστης tassoula είπε…
Αχ.Τι καλά.Αφου είδατε χιόνι μπορεί να χειμωνιάσει και εδώ...Καλές βουτιες στο χιόνι...Μια και για εμάς.Φιλιά στην κούκλα!!!
Ο χρήστης Sissi Soko είπε…
Κάντε και ένα τεύχος για το μέλλον της ανθρωπότητας, το ανθρωπιστικό όραμα, ή για την πιο ανθρωπιστική σύγχρονη φιλοσοφία, για να μπορώ να συμμετέχω στο OVIMAGAZINE με κάτι που ξέρω και εγώ και που είναι και όλο και πιο καυτό, νομίζω.
Ο χρήστης pote-xana είπε…
Θάνο μου, Θανούλη μου!!!
Εγώ το κακομοίρο ντεν γνωρίζει Τάραντο! Ειμαι όμως πολύ κρυουλιάρικο. Κρατάει εσύ χιόνι και χειμώνα κι στείλεις εμένα ένα ωραίου γκύφτο απο Φιλανδία να ζεστάνει κοκκαλάκι μου;
Αντε και καλά τρεμουλιάσματα!

Φιλάκια στην Θάναινα και στην πριγκήπισσα!!
Ο χρήστης Кроткая είπε…
αχ, εδώ ακόμα να έρθουν τα κρύα...μόνο φυσάει και βρέχει, καταραμένη χώρα!
Ο χρήστης Εαρινή Συμφωνία είπε…
Αντε, να δείτε άσπρη μέρα και από αυτή την άποψη! Συγχαρητήρια και για το Ovi magazine που το πήρα καθυστερημένα χαμπάρι. Πάντα τέτοια!
Ο χρήστης Yannis H είπε…
Moikka!

:)
Ο χρήστης Καπετάνισσα είπε…
Ζεστασιά και χρώμα μπόλικο στη φωνή και αγκαλιές ίδιες εστίες, να σπάσει η παγωνιά!

Μα τούτη η θέα μωρέ Οβάκο μου, πόσο μαγευτική φαντάζει σε μένα!
Ξέρεις, εμείς από χιόνι, τίποτα, ε;
Όσο να πεις, το αλλιώτικο, το παραμυθένιο και για δυό καμωμένο[;)], πολύ το ζηλέυω!
Ο χρήστης pwlina είπε…
πεθάναμε στο κρύο σήμερα!!!Λένε ότι καταφθάνει το χιόνι κι από δω στο Μιλάνο..από βδομάδα!κρυώνουμε που κρυώνουμε τουλάχιστον να παίζουμε κι όλας!

Ρούντολφ το έλαφάαααακι!.....;)
Ο χρήστης ovi είπε…
tassoula μόλις άκουσα ότι σας έρχεται χιόνι!!! Άντε να φτιάξει και ο σβούρας χιονάνθρωπο!!! :D

Είμαστε σύμφωνοι silvia okaliova. Το επόμενο τεύχος που θα κυκλοφορήσει τέλος Φεβρουαρίου θα έχει σαν θέμα Humanity!!! Περιμένω άρθρο σου!!! :D

pote-xana επιτέλους!!! Με είχε πιάσει αγωνία που είχες εξαφανιστεί!!! Περιμένω και συνέχεια της ιστορίας!
Ο χρήστης ovi είπε…
Έρχεται και σε σας krot :D

Moi Yannis_h :D

καπετάνισσα δυστυχώς δεν κρατάει πολύ γιατί ο καιρός εφέτος είναι παράξενος. Σήμερα η θερμοκρασία είναι πάλι πάνω από το 0!!!

Χιόνι στο Μιλάνο!!! Αυτό το έχω δει κι εγώ pwlina και έχει πλάκα!
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Χρόνια πολλ''αααααααααα...

:-)

Αθάνατος Αθανάσιε..:->
Ο χρήστης ovi είπε…
Xaxaxa!!! Σε ευχαριστώ γλυκιά ergotelinen που το θυμήθηκες!!!
Ο χρήστης maika είπε…
Xρόνια πολλά Θανασάκη!!!
Όλα τα καλά!!
να είσαι γερός,να χαίρεσαι και όσους αγαπάς να τους έχεις δίπλα σου, όσους δεν αγαπάς....στα σκουπίδια...
καλημέρα!
Ο χρήστης ci είπε…
Χρόνια Πολλά, Καλά, και ζεστά!!!:)
Ο χρήστης ovi είπε…
Σας ευχαριστώ πολύ maika και citronella :D
Ο χρήστης oistros είπε…
Πολύ καλησπέρα σας.
Έβαλα τα καλά μου κι ήρθα για γιορτινή βεγκέρα :)
Να σας χαιρόμαστε κι εσείς να είστε καλά να μας ... βλέπετε να σας χαιρόμαστε.
Θανούλη ό,τι επιθυμείς ο Μέγας Αθανάσιος να στο δώσει. Εγώ πάλι, αντί δώρου, προσκλησούλα σου φέρνω για το νέο μας Φιλοξενείο . Άντε γλεντοκόπα απόψε γιατί σύντομα θα γυρέψω μέρος από τον χρόνο σου.
Φιλιά πολλά στην οικογένεια και .. πολύχρωμος (ξέρεις, όχι μουντός)
Ο χρήστης tr0l είπε…
xronia polla kai apo mena!! oti epithumeis!!

arxisa paramuthaki!! alla ksereis klassika einai psycho, min to diabaseiw stin mikri
Ο χρήστης Кроткая είπε…
αυτός ο Ρούντολφ πάντως, όσο τον κοιτάζω, τόσο μου μοιάζει με κατσικάκι!
ομορφούλης είναι πάντως!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος