Διάλειμμα πριν από την 2η πράξη

Επειδή όλο και μικραίνει η μέρα και πλησιάζει και η στιγμή που θα γίνουν τα πάντα λευκά γύρω μας αποφάσισα να σας ...προετοιμάσω ψυχολογικά.

********************************

Η φωτογραφία στο header από τις πολύ αγαπημένες μου φωτογραφίες από το περσινό μου ταξίδι στη Λαπωνία. Η άλλη από ένα ακόμη ταξίδι στη Λαπωνία φθινόπωρο τέτοιο καιρό, αφιερωμένη σε όλους εσάς που μου κρατήσατε συντροφιά όσο διαρκούσε η μέρα και ελπίζω να είσαστε παρέα μου όσο θα κρατήσει και η νύχτα!

********************************

Στο Ovi magazine έχουμε μια σελίδα που παρατηρήσαμε ότι έχει ιδιαίτερη επισκεψημοτητα και είναι αφιερωμένη στα blogs. Όσοι θέλετε να συμπεριληφθείτε (γιατί δεν προλαβαίνω να κοιτάζω τα πάντα) σας παρακαλώ στείλτε μου ένα mail με το link και ένα μικρό σημείωμα bio του blog σας. Και βέβαια μην ξεχνάτε να μας στείλετε φωτογραφίες από την ...πόρτα σας για την εκθεση στη gallery μας!!!

********************************

H ψηφοφορία για το παραμύθι θα τελειώσει στην επομένη πράξη οπότε ...ίσα που προλαβαίνετε!!!

Σχόλια

Ο χρήστης trol είπε…
it works
με γειά! πολύ ωραίο!!
Ο χρήστης tassoula είπε…
καλημέρα!!
πολύ ωραίο το blogoσπιτο!!
έγραψες ότι πλησιαζει η ημέρα που θα γίνουν όλα λευκά??
Τι τυχεροι που ειστε!!!Φαντάζομαι πώς θα είναι τα χριστούγεννα!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Με γειά το καινούργιο μαγαζί. Και καλό χειμώνα! Και μην ανηστχείς, εδώ θάμαστε να σού καρατάμε παρέα (στη χειμέρια νάρκη!).
Ο χρήστης ovi είπε…
trol

:D Με ...παίδεψε ...λίγο!!! :D

tassoula

Να σου πω καλό χειμώνα; Ο σβούρας; Πέρασε καλά;

phivos

Κι εγώ περίμενα να μου πεις ....εκεί κάτι ξέχασες ....χμμμμ!!! ;)

Το ξέρω τρυφερέ!!! ;D
Ο χρήστης tassoula είπε…
Ναι-ναι-ναι!!!ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ καλο χειμώνα!!
Το σβουράκι περασε άψογα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αφού σε τρώει, νά λοιπόν: εκεί κάτι ξέχασες!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Και επιπλέον είναι αλήθεια. Μάλλον γύρω από το tag του comments έβαλες <MainOrArchivePage>. Ετσι δεν εμφανίζει τα σχόλια όταν είσαι στη σελίδα του post. Η βάλε άλλο ένα με <ItemPage>, ή σβήστα και τα δύο για να εμφανίζονται τα comments, σ'όλες τις σελίδες

Τάθελες και τ'άκουσες! Αλλά... εδώ είμαστε.
Ο χρήστης ovi είπε…
tassoula

:D

phivos

Αν συνεχίσω να ...πειράζω ότι δεν ξέρω στο τέλος θα γίνει σαλάτα!!! Το ψάχνω, αφαιρώ και προσθέτω και τίποτα δεν καταλαβαίνω!!! Να στο στείλω σε ένα word file να μου δείξεις τι εννοείς; …please!!!
Ο χρήστης Debby είπε…
Με γεια!!
Επιτέλους!! Θα ξεκουραστούν τα ματάκια μας!!
Τι μαυρίλα ήταν εκείνη?
Ο χρήστης ovi είπε…
H φωτογραφία είναι ...μεσημέρι!!! :D
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Tι εγινε ρε παιδια;

μπηκατε στο beta?..

:?
Ο χρήστης ovi είπε…
Οχι ...ακόμη!!! soon!!! :D
Ο χρήστης advocatus diaboli είπε…
Σ' αυτό το σπίτι που 'ρθαμε
πέτρα να μη ραγίσει
κι ο νοικοκύρης του σπιτιού
χρόνια πολλά να ζήσει
(με τα χιόνια, οι ευχές πήραν χριστουγεννιάτικο στυλ).
Ο χρήστης Stavros Katsaris είπε…
Ονειρεμένο!!!!!
Καλό χειμώνα!
Εδώ θα είμαστε παρέα όλοι!
Ο χρήστης Кроткая είπε…
Καλορίζικο το καινούριο φουστανάκι! Σου πάει πολύ!
Και οι φωτογραφίες καταπληκτικές!

Καλή νύχτα! :)
Ο χρήστης ovi είπε…
advocatus diaboli

Από την αρχή που ήρθα σ’ αυτή τη χώρα εξηγώ ότι το καλοκαίρι είναι πολύ ωραίο αλλά ο χειμώνας είναι το όνειρο, είναι σαν να ζεις με ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο μόνιμα στολισμένο γύρω σου!!! Γι’ αυτό οι Φιλανδοί με θεωρούν και ...τρελό!!! :D

stavros katsaris

Σ’ ευχαριστώ Σταύρο, πρέπει να θυμηθώ στο επόμενο ταξίδι μου στη Λαπωνία να σου βγάλω φωτογραφίες από τα λουλούδια του χιονιού, έτσι τα λένε αλλά εγώ ....αστα!!! :D

krot

Πάει με ...την τρέλα μου; ;D
Τι γίνεται, τόσο κουραστικές οι τελευταίες μέρες στη παλιά δουλειά;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Να το στείλεις και να το παραστείλεις, Θάνο!

Αλλά όχι σε word! Προπάντων, όχι σε word! Για πολλούς λόγους, Και στην προκείμενη περίπτωση, γιατί καταστρέφει τον κώδικα. Κανόνας, όταν γράφουμε ή στέλνουμε κώδικα, πάντα σε .txt (απλό text χωρίς κανένα στολίδι). Και ιδανικό εργαλείο γι αυτό είναι το wordpad (σώζεις σε .txt).
Ο χρήστης George Sou είπε…
Μπράβο, ωραίο!
Ο χρήστης Кроткая είπε…
άστα να πάνε... θέλω διακοπές πάλι!!!

Φοίβο, να σου στείλω και το δικό μου να σου πω πώς το θέλω και να μου το στείλεις πίσω?? :Ρ
Ο χρήστης ovi είπε…
phivos

Kiitos τρυφερέ!!!

Αυτό είναι που λένε ....μάθημα πρώτον ...ποτέ Gates, μάθημα δεύτερο ...ποτέ Bill, μάθημα τρίτον ... ποτέ Gates ..... :D

g_help_me

:D

krot

Έλα ψυχραιμία, τον άλλο μήνα πάλι Ελλάδα δεν θα είσαι; ;D
Ο χρήστης pwlina είπε…
Σε βρίσκω πολύ ανανεωμένο!κάτι "θετικό" μου βγάζει το καινούριο λουκ...
φιλιά πολλά ;)
Ο χρήστης ovi είπε…
Είναι ...αστείο αλλά ολοι οι Ελληνες το είδαν αισιόδοξο ενώ κάτι Φιλανδοί φίλοι με ρωτήσαν αν μου συμβαίνει τίποτα κι αν είμαι σιγουρος οτι είμαι καλά!!! :D

Πάντως καλά είμαι και πραγματικά περιμένω το χιόνι!!!

Εσύ Πωλινάκι έχεις να πείς πολλά νέα!!! ;D
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Θάνο, I'm on your case!

Krot, εδώ που φτάσαμε, άντε, ανέβα και συ!
Ο χρήστης ovi είπε…
συγνωμη διακοπή

lalala la laaaaa lalalalala la la la lala la
Ο χρήστης ovi είπε…
κι αυτά μέχρι να έρθει ο ...σωτήρας!!!
Ο χρήστης ioannisk είπε…
Με γεια την νέα εμφάνιση στο μαγαζί σου. Ελπίζω να έκανες εγκαίνια στο εμπορικό του Κωνσταντή :)

Ερώτηση
Υπάρχει εφημερίδα Κατιμάα στην Φιλανδία;
Ο χρήστης SALOME είπε…
Καλώς τον με την καινούργια φορεσιά. Πανέμορφη φωτογραφία αλλά και ο φωτογράφος ...βλέπει και ξεχωρίζει. Ολα καλύτερα...και η παρέα ακόμα πιο καλή ανεξαρτήτως καιρού και φωτός. Το φώς είναι μέσα μας ;);)
Ο χρήστης maika είπε…
με γειά και απο μένα.
Σαν εξώφυλλο παραμυθιού μοιάζει!!!
Έτσι που το βλέπω μου έρχεται να πάρω φόρα,να περάσω μέσα απο την οθόνη και να τρυπώσω.... κι εγώ σ΄αυτο το μαγικό τοπίο....πάλι ζηλεύω!!
Ο χρήστης ovi είπε…
Καλησπέρα σε όλους σας.

ioannisk

Άσε με τον κωνσταντη θα έχω περιπέτειες γιατί τις τελευταίες μέρες έχω μπει στο πειρασμό να του ...ανοίξω blog!!! Αλλά εντάξει το δούλεμα, μην το ξευτιλίσουμε κι ολας!!!

Η Kotimaa είναι εφημερίδα που ανήκει σε συγκεκριμένους θρησκευτικούς κύκλους. Το όνομα της σημαίνει ...Homeland στα ελληνικά δυσκολεύομαι να φανταστώ πως θα λέγεται και από το όνομα καταλαβαίνεις ότι εκτός από θρησκευτική περνάει και άλλα πατριωτικά έως μερικές φορές ...ρατσιστικά συνθήματα. Το κοινό της έχει μέσο όρο ηλικίας τα 100 και οι περισσότεροι είδαν και τον εμφύλιο του 17!!! Είναι από τις παλαιότερες εφημερίδες της Φιλανδίας. Παρ΄ επιπτόντως στη συγκεκριμένη εφημερίδα έδωσε συνέντευξη και ο ...Χριστόδουλος όταν είχε έρθει!!! Τόση σημασία του δώσανε οι Φιλανδοί!
Ο χρήστης ovi είπε…
Salome

Το τοπίο είναι πραγματικά μαγευτικό, ο φωτογράφος έχει αρχίσει πια να μπερδεύει γυαλιά, αυτό για κοντά αυτό για μακριά!!! Έχει και λίγο απ’ έξω ...φως ... ακόμα!!! :D

maika

Έλα, κοντά είσαι. Τα γνώριμα και ελληνικότατα Super fast ferries κάνουν τη διαδρομή Γερμανία Φιλανδία!!! :D
Ο χρήστης Eleni63 είπε…
με γειά το καινούργιο στυλ. Το μαύρο ήταν λίγο κουραστικό πρέπει να πω.
Ο χρήστης ioannisk είπε…
"Παρ΄ επιπτόντως στη συγκεκριμένη εφημερίδα έδωσε συνέντευξη και ο ...Χριστόδουλος όταν είχε έρθει"
Για αυτό σε ρώτησα. Ο ΝΔ έχει post για τον αχαρακτήριστο και κάποιος έδωσε ένα link από το site της εκκλησίας με τις συνεντεύξεις του (για να τον υπερασπιστεί!) και μία από τις 3 (πολλές ε) ήταν σε αυτή την εφημερίδα.
Ο χρήστης ovi είπε…
eleni63

Χα!!! Τώρα είναι σαν τη φιλανδική σημαία με το λευκό του χιονιού!!!

playmobil

Θα το πιστέψεις πως ναι υπάρχουν τρελοί Φιλανδοί που το κάνουν; Και έχει πλάκα όταν τους βλέπεις μέσα σε όλο αυτό το κατάλευκο γιατί βέβαια δεν ‘μαυρίζουν’ αλλά ‘κοκκινίζουν’ και είναι ...τραγικό ;D
Ο χρήστης ovi είπε…
ioannisk

Η επίσκεψη του χριστόδουλου εδώ ήταν σαν το τσίρκο μεντράνο και είδα μεγάλο κομμάτι της. Δεν έχω σκοπό να γράψω γι αυτήν γιατί με έκανε να ντρέπομαι οχι γιατί την εκκλησία που αντιπροσωπεύει, αυτό είναι κάτι για μένα ξεκαθαρισμένο και αντιπαθητικό, αλλά για το ότι θεωρεί τον εαυτό του Έλληνα πατριώτη σε αποστολή στο εξωτερικό. Αυτά που είπε ήταν ασύλληπτα και αυτά που έκανε άγγιζαν τα όρια της γελοιότητας. Είχε δε και μια ομάδα από μαυροφορεμένες γριές και χήρες που τρέχαν από πίσω του παντού μέσα σε ένα πούλμαν με ...Έλληνα ξεναγό, με κομποσκοίνια και κάνοντας ...εποικοδομητική κριτική σε ότι βλέπαν οσο πιο δυνατά μπορούσαν!!!

Όσο για τον Χριστόδουλο ήταν τυχερός που κανένας δεν ασχολήθηκε μαζί του παρά μόνο φυλλάδες ανέκδοτο γιατί το πρόσωπο του επισκόπου Φιλανδίας όταν ο Χριστόδουλος σε στιλ George Washington έκανε ...βαρκάδα, ήταν όλα τα λεφτά!!! Δεν ξέρω τι ακούστηκε η ειπώθηκε στην Ελλάδα, εδώ πέρασε απαρατήρητος και όλοι μεσα στη φιλανδική εκκλησία ξέραν το παιχνίδι που έπαιζε με την επίσκεψη του, αυτά τα χριστοδουλικα παιχνιδάκια με το πατριαρχείο κλπ. Με το όλοι, εννοώ και τους τρεις Έλληνες παπάδες που ζουν εδώ και τον επίσκοπο Φιλανδίας που ο Χριστόδουλος ξέχασε να ρωτήσει αλλά έχει κάνει πολύ άγιο όρος και πατριαρχείο. άστα λοιπόν.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
...το ντεμέκ & ...το εκμέκ :)!

Με γεια το νεο-υφασμένο πανωφόρι!
Ο χρήστης SALOME είπε…
Δεν φτάνουν όλα τα άλλα που λές για τον Χριστόδουλο και έτσι ακριβώς είναι και φαίνεται επίσης αλλά τώρα δήλωσε ότι θα διεκδικήσει χρήματα απο το Δ ΚΠΣ!!! Είναι αδίστακτος ο άνθρωπος και ειδικά άμα βρίσκει υποστήριξη όπως τώρα γίνεται επικίνδυνος....
Ο χρήστης oistros είπε…
Πωπω χλιδή!! και πανέμορφο μπλέ που ξεκούρασε το μάτι μας. Επιτέλους τελείωσες με το πένθος κι έβγαλες τα μαύρα :)
Καλή .. διαμονή
Ο χρήστης dodo είπε…
Την ανανεωμένη όψη σου την έχω ήδη σχολιάσει, ας προσθέσω και τις ευχές μου γιά καλό χειμώνα, αυθεντικό στο Ελσίνκι, όχι "μαϊμού", όπως στην Αθήνα!

Την εποχιακή κατάθλιψη λόγω σκότους πώς την αντιμετωπίζουν εκεί;
Δύσκολα, υποθέτω...
Ο χρήστης trol είπε…
ναι και εμένα με απασχολεί η παραπάνω ερώτηση και οι σκανδιναβοί γενικώς αποφεύγουν την συγκεκριμένη συζήτηση (καλά και με το δίκιο τους)
Ο χρήστης ovi είπε…
Salome

Δεν θέλω να πω τίποτα γιατί ο κύριος είναι αποτέλεσμα και πρόβλημα μιας ολόκληρης κοινωνίας και παραδέχομαι ότι πάντα με ενοχλούσαν εκφράσεις ... το είχα πει εγώ, γιατί και αυτό είναι δείγμα της ίδιας ακριβώς κοινωνίας.

oistros

Έβαλε το χεράκι του κι ο τρυφερός αν και μόλις με ειδοποίησε ότι η περίπτωση μου είναι ...ανίατη!!!

dodos

Κάνε υπομονή, δεν είπαμε μαζί θα το ζήσουμε;

troll

Δεν είναι εύκολο και περνάς περιόδους. Αν κοιτάξεις τις στατιστικές με τις αυτοκτονίες και ποιες χώρες κυριαρχούν θα ...καταλάβεις!!!
Ο χρήστης trol είπε…
ναι αυτές ξέρω και γι αυτό είναι δύσκολο να μιλήσουν για αυτό, αλλά ίσως βοηθούσε
Ο χρήστης ovi είπε…
Είναι περίεργο αλλά δεν καταλαβαίνεις ...πότε έρχεται, οι γύρω σου το βλέπουν αλλά κι αυτό οχι όλοι και οχι πάντα και όταν φύγει δεν θέλεις να μιλήσεις για αυτή τη περίοδο γιατί δεν έχεις τίποτα να πεις. Πως να εξηγήσεις ότι για ένα διάστημα βρέθηκες σε ένα δωμάτιο χωρίς φως και που δεν πέρασε από το μυαλό σου η σκέψη να το ανάψεις, απλά έμεινες ακίνητος στο χώρο και στο χρόνο χωρίς να σκέφτεσαι.
Ο χρήστης ovi είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Πιανεις Mega στην Σουομία;..

Καθε Τριτη και Πεμπτη στις 10.00

:)
Ο χρήστης George Sou είπε…
Μικρή παρατήρηση, το link στο εικονίδιο του OVI δεν παίζει...
Α για τη φωτογραφία δε κάνω σχόλια ;>)
Ο χρήστης George Sou είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης ovi είπε…
ergotelinen

Υπάρχουν Έλληνες εδώ που βλέπουν τα πάντα εγώ από επιλογή δεν έχω δορυφορική αλλά και πολύ σπάνια βλέπω τηλεόραση έτσι κι αλλιώς. Αλλά επειδή μου κίνησες την περιέργεια .. τι χάνω?

h_help_me

Το εικονίδιο... εννοείς θέμα αισθητικής ή δεν παίζει καθόλου; Γιατί εγώ τουλάχιστον το βλέπω!!! Πάντως έχω σκοπό να το αλλάξω!
Ο χρήστης ovi είπε…
όπως πιθανώς δεν το καταλάβατε το blog αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα, μάλλον έχει μπει χιόνι στα καλώδια, αλλά τρυφερή ψυχή από Παρισίους το παλεύει και το βασικό, αν και προσπαθεί να μου εξηγήσει ευτυχώς κατάλαβε ότι δεν καταλαβαίνω!!! Έτσι η πράξη Β έρχεται σύντομα!!!
Ο χρήστης Yannis H είπε…
Λοιπόν, πριν μερικές ημέρες είπα ότι έχω ελλείψεις σαν μαθητής γυμνασίου. Το θέμα είναι ότι ένιωθα πως έπρεπε να τις αναπληρώσω στα σοβαρά – και δεν άρχιζα να διαβάζω από το τελευταίο post, αλλά έπρεπε να αρχίσω από το πρώτο που έχασα. Τέλος πάντων, τέτοια επιμέλεια δεν μου πάει – οπότε, δεν ξεκινούσα το διάβασμα. Good old school.

Μέχρι σήμερα που αντέγραψα όλα τα κείμενα σε ένα word (28 σελίδες) και ξεκίνησα. Η ιστορία του Έλλην-Φινλανδού πολιτικού, φα-ντα-στι-κή! Σουρίαλ εντελώς! Και δεν μπορώ καν να διανοηθώ ότι τέτοια πράγματα συμβαίνουν στη Φινλανδία που ΕΓΩ έζησα. Ξένοι υποψήφιοι; Ένας από την Αφρική ήταν υποψήφιος τότε, που μάλιστα ήταν και ρατσιστής: ήθελε να φύγουν οι ξένοι, ιδίως οι μαύροι. (Έχασε τη μονοκρατορία του που απολάμβανε τη δεκαετία του ’70).

Σεβάστηκα ιδιαίτερα την τρυφερή αντιμετώπιση του ανθρώπου αυτού, το να του δίνεις το κύρος που (φαίνεται να) του λείπει, να τον παίρνεις στα σοβαρά.

Τώρα μου μένουν άλλες 10 σελίδες (βρίσκομαι στο παραμύθι με τους ιππότες. Εξαιρετικό – έμεινα στη φράση με τα λαζάνια και τις πατάτες. Με την ευκαιρία, τα φινλανδικά λαζάνια (με τα καρότα) μου λείπουν πολύ και δεν έχω τη συνταγή.

Και το σχόλιο στο τέλος (για το πώς είναι τα παιδιά) μου θύμισε λίγο τις γυναίκες. Κάποτε, η φίλη μου μού έλεγε πως όταν θα έβγαιναν έξω με τη φίλη της, ερχόταν σπίτι της με διάφορα ρούχα και δοκίμαζε η μια της άλλης. Για ώρες. Και – το κυριότερο – πως αυτή η διαδικασία, ήταν τελικά πιο ευχάριστη και απολαυστική κι από την ίδια την έξοδο! Άκουγα την ιστορία με κάποιο φίλο από τη Γαλλία και του λέω γελώντας, «Γκιγιώμ, φαντάζεσαι να κάναμε το ίδιο;» «Κοίτα Γιάννη, μου πάει αυτό;» απαντάει. Η ιστορία φαινόταν πολύ γλυκιά για κορίτσια, ακατανόητη για αγόρια. Αλλά μου τη θύμισες, λέγοντας ότι – φυσικά – έχει πιο πολύ πλάκα να χτίζεις το σπίτι της Μπάρμπι κι από το ίδιο το παιχνίδι με την Μπάρμπι να κάθεται σπίτι της. Πάει να πει – λέω τώρα – ότι τα κορίτσια έχουν σαν όπλο τη φαντασία όταν βγαίνουν έξω, βάζουν όλη τη δημιουργικότητά τους στο χτίσιμο του παιχνιδιού «έξοδος». Και ίσως το κάνουν γιατί όταν είναι πλέον έξω, δεν είναι παιχνίδι (εμείς, που ζούμε πιο πολύ για την ίδια την έξοδο, έχουμε σοβαρό σκοπό να βγάλουμε γκόμενα).

Λέω… σκόρπιες σκέψεις - με έπιασε το φεμινιστικό μου :)

Συνεχίζω το διάβασμα… (τα λέμε αργότερα)


Ήρθε το αργότερα: Ο Υπουργός ήταν ο Karjalainen; Τάνκερο, Λακόστ, του-τι-του-φόρτιτου;

ΟΚ, θα τα πω για όσους δεν τα ξέρουν: Ήταν ανίκανος να μιλήσει ξένες γλώσσες. Όταν λοιπόν του έκαναν ξενάγηση σε ζωολογικό κήπο, είπε ότι όλα τα ζώα ήταν ‘τάνκερο’ (dangerous). Ή, προσπαθούσαν να του μάθουν να λέει ‘μπον τζόρνο’ για να υποδεχτεί τον πρόεδρο της Ιταλίας. Μετά από βδομάδες το έμαθε, αλλά καλού-κακού, του το έγραψαν στο πίσω μέρος της γραβάτας. Έρχεται ο π΄ροεδρος, ξεχνάει τη λέξη, κοιτάζει τη γραβάτα και τον υποδέχεται λέγοντας: «Λακόστ». Και το «του-τι-του-φόρτιτου» είναι παραγγελία σε ξενοδοχείο - σημαίνει στ’ αγγλικά «δύο τσάγια στο δωμάτιο 42».

Η ιστορία με το θέατρο, ζηλευτή – κυρίως όσον αφορά τη ζωή που ζεις. Και τις εναλλακτικές που υπάρχουν στην πολιτισμική ζωή. Σκεφτείτε, στο Τάμπερε όπου έμενα εγώ, μια πόλη τότε 200.000 κατοίκων, ανέβαιναν παραγωγές όπερας ΕΙΔΙΚΑ για την πόλη. Σοπράνο του επιπέδου Mattila εμφανίζονταν δύο και τρεις φορές το χρόνο. Θα με πιάσει η νοσταλγία, αν και, όσο διαβάζω, τόσο καταλαβαίνω ότι άλλο το κράτος που άφησα κι άλλο το σημερινό. Πρέπει να είναι πολύ πιο αφιλόξενο προς τους ξένους. Εμείς, τότε, παλεύαμε για αποδοχή των ξένων κι άνοιγμα της κοινωνίας προς αυτούς. Εσείς φαίνεται να έχετε χάσει ήδη αυτό το παιχνίδι και περισσότερο να διεκδικείτε τη θέση που δίκαια σας αναλογεί. Πάει να πει, έχω την αίσθηση ότι ενώ εμείς τότε βλέπαμε το θέμα πολιτισμικά, εσείς το βλέπετε περισσότερο θεσμικά και πολιτικά.

Ο gay σχεδιαστής κόμικς ήταν ο Tom of Finland;

Τελείωσαν οι σελίδες.

Back to normal commentary
Ο χρήστης Ecumene είπε…
Yπαρχουν τα επεισόδια και στο Internet
ενταξει δεν χανεις και κατι...


αλλα φαντασου να γινοταν
ενα αναλογο Σουηδοί ή Ρωσοι
εναντίον Φινλανδών

Race Survivor debate
Ο χρήστης pote-xana είπε…
Τα αισθήματα αμοιβαία Θάνο.Και είσαι τυχερος που εγραψες γιαγια και οχι γριά γιατι θα γινόμουν Τούρκος!!Ασε Φιλόσοφέ μου,έχω μία ψυχή που με σέρνει και με κουμαντάρει!Μέχρι τώρα αισθανόμουν εξωγίηνη.Όμως τώρα βλέπω πως όταν ανοίγω την ψυχή μου υπάρχουν και κάποιοι που με πιάνουν.Είμαι περήφανη για σένα μια και σε παρακολουθώ καθημερινώς και θα ημουν ευτυχής αν με θεωρούσες φίλη σου.


Η γιαγια (του Χρήστου και της Μαριας)

Υ.Γ. Ο Φοιβος πρεπει να παραδεχτεις οτι δεν μου μοιάζει καθόλου.Εγώ καλε δεν ειχα ποτε μουστακι και μούσι!
Ο χρήστης George Sou είπε…
Καλημέρα,
σχετικά με το link, το εικονίδιο μπορούμε να το δούμε το link δεν παίζει...
Ο χρήστης phivos είπε…
WELCOME TO BETA!
Ο χρήστης ovi είπε…
οχι ότι καταλαβαίνω και πολλά πράγματα αλλά από ότι είδατε πέρασα σε ...Beta version χάρις στην υπερπολύτιμη βοήθεια γαλλικού ...mastermind!!!

Κάποια πράγματα ακόμη τα ...διορθώνει από ότι οχι κάνει άρα το επόμενο Post … σύντομα!!! :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Α μπράβο, επιτέλους έκανε τη διαφορά το νέο template. Απείρως πιο ευανάγνωστο από το φριχτό μαύρο.

Αλλά μια απορία: μήπως επειδή είναι σε beta.blogger δεν θα βλέπουμε τα καινούρια ποστ από το Monitor; (και τρομάρα, δεν δουλεύει σήμερα το λινκ). Κάτι έλεγε τις προάλλες επ' αυτού ο Vrypan.
Ο χρήστης ovi είπε…
yannis_h

Από ότι είδα ...πέρασες καλά!!! :) Και ...28 σελίδες; Μάλλον μιλάω πολύ!!! ;D

Είχα την ιδέα ότι θα τον ήξερες τον ...Κωνσταντή μιας και είναι λίγο ...θρύλος μεταξύ των Ελλήνων εδώ!!! Όσο για το τρόπο που του φέρομαι ...νομίζω ότι ο καθένας θα έκανε το ίδιο ειδικά αν σκεφτείς με πόσα πράγματα πάλεψε από το 70 μέχρι σήμερα.

Ο jouko στην έρευνα του για το ρόλο του τότε με τον Karjalainen ανακάλυψε χιλιάδες ανέκδοτα αλλά το καλύτερο από όλα ήταν όταν πήγε ο ίδιος να δει την παράσταση. Στη μέση της παράστασης ανέβηκε και διόρθωσε το ...τικ στο μάτι που έκανε ο Jouko δείχνοντας του ακριβώς πως το κάνει, φαντάζεσαι τι έγινε!!!

Το Tampere συνεχίζει να έχει μια καταπληκτική πολιτιστική ζωή, πολύ καλύτερη από το Ελσίνκι κατά τη δική μου άποψη και αν και θα φανεί περίεργο έχει να κάνει και με το κόστος ζωής. Πολλές ομάδες έχουν μαζευτεί στο Tampere και κάνουν καταπληκτικές δουλειές κυρίως με το παιδικό θέατρο και το χορό. Και βέβαια συνεχίζονται παραστάσεις μόνο για το Tampere, πριν από τέσσερα χρόνια η πρεμιέρα της φιλανδικής όπερας Juha έγινε στο Tampere και μετά ήρθε στο Ελσίνκι. Και μην ξεχνάμε κάτι που το ξέρεις πολύ καλά, πολλά πολιτιστικά προγράμματα αν οχι τα περισσότερα για την τηλεόραση γίνονται στο Tampere!

Ναι ήταν ο Tom of Finland και αν θυμάσαι τα ...εξώφυλλα καταλαβαίνεις τι έγινε!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
ergotelinen

Μην στεναχωριέσαι υπάρχουν ανάλογα προγράμματα ...φαντάζομαι! απλά εγώ δεν έχω δει κανένα. Αλλά εδώ υπάρχει το χόκεϊ!!! Και έχει και ...αίμα!!! πρέπει να δεις αγώνα Φιλανδία Σουηδία αλλά οχι για το αγώνα αλλά για τους θεατές!!! ;D

pote-xana

Εσύ τώρα αισθάνθηκες εξωγήινη; Εγώ να δεις πως αισθάνομαι κάθε φορά που βλέπω το ....Alien’s bureau σαν να μου λένε ...ET go home!!! Πλάκα κάνω, αφού είπαμε... μια παρέα μαζί θα βγάλουμε χειμώνα!!! Και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Όσο για το φιλόσοφος χαχαχαχαχα ...έχω μείνει στο Παρίσι μόνο κάποια χρόνια, άλλοι που μένουν εκεί είναι οι φιλόσοφοι, Αριστοφανικοί φιλόσοφοι!!! :D
Ο χρήστης ovi είπε…
g_help_me

Είδες τι παθαίνεις όταν έχεις κάτι στο μυαλό σου συνέχεια;

phivos

Heeeeeeeeeeeeeeeeeelp!!!

justanothergoneoff

Τώρα αν σου πω ....Φοίβο ...βοήθειααααααα!!! δεν έχω ιδέα τι να απαντήσω από ότι κατάλαβες!!!
Ο χρήστης phivos είπε…
"μήπως επειδή είναι σε beta.blogger δεν θα βλέπουμε τα καινούρια ποστ από το Monitor;"

Κανένα πρόβλημα. Ολα τα blog, ανεξάρτητα από τι μηχανή χρησιμοποιούν, περνούν στο monitor από τη στιγμή που θα δηλωθούν. Ακόμα και τα πιο δύστροπα (βλέπε moonchild)
Ο χρήστης ovi είπε…
Φοίβο, βάλε post .... :D
Ο χρήστης phivos είπε…
Περίμενε κι ετοιμάζω κάτι μεγαλύτερο κι από ποστ!
Ο χρήστης ovi είπε…
:) περιμένω!!!
Ο χρήστης Καπετάνισσα είπε…
Αγκαλιά ζεστή (την χρειάζεσαι υποθέτω) εν όψει σκοτεινιάς και "λευκού ενδύματος"!
Καλέ Ovako, τι χλιδάτα πράγματα ειν' τούτα;

Παλατάκι το σπιτικό σου, τι να πω!
Χαρά να σεργιανάς εδώ μέσα!

Λέω πως κάποτε, θα σε πάρω αγκαζέ να βολτάρουμε και στο σανίδι!
Συνηθισμένος στα δυνατά φώτα γαρ και στις τόσες πολυτέλειες...
Ο χρήστης ovi είπε…
Χαχαχαχα!!! Πότε να σε περιμένω;

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος