Καλησπέρα, εδώ είμαι!!!

Από την αρχή που ξεκίνησε αυτή η περιπέτεια φαίνεται ότι η ...χημεία έχει συνωμοτήσει εναντίον μου, ίσως να είναι παλιά χρωστούμενα μιας και κάποτε παρέδωσα κενή κόλα. Από την αρχή ότι φαρμακευτική αγωγή και να μου δώσανε, ότι φάρμακο η παυσίπονο και να πήρα, πρέπει να αντιμετωπίσω όλες, και το εννοώ όλες τις παρενέργειες που προκαλούν.

Έτσι ενώ τη Δευτέρα όλα πήγαν καλά κατά τις μια το ξημέρωμα Τρίτης αντιμετώπισα μια από τις χειρότερες κρίσεις που είχα αντιμετωπίσει μέχρι τώρα και όλα τα συμπτώματα από το χημικό κοκτέιλ, ακόμα και αυτά που ...δεν θα έπρεπε να αντιμετωπίσω με βρήκαν. Ξημερώματα Τρίτης ξαναβρέθηκα στο νοσοκομείο και ο γιατρός μου αποφάσισε ότι μάλλον είχαν και είχα υπερεκτιμήσει τις δυνάμεις μου. Η επομένη χημειοθεραπεία αναβλήθηκε για την ερχομένη Τρίτη και αυτά αφού περάσω μια σειρά από εξετάσεις πρώτα την Δευτέρα για να είμαστε σίγουροι ότι είμαι έτοιμος. Όσο για τους πόνους που συνεχίζονται ανεξήγητα, ο γιατρός πέταξε κάτι που δεν μου άρεσε καθόλου. Μετά από κάποιο αριθμό χημειοθεραπείες θα κάνουμε πάλι μαγνητική και αξονική και δεν ξέρω πως αλλιώς τις λένε και αν δεν βρούνε πάλι τι συμβαίνει τότε θα με ανοίξουν και θα πάνε ...ψάχνοντας.

Αυτή τη στιγμή αισθάνομαι πολύ κουρασμένος για να σκεφτώ κάτι τέτοιο. Την ώρα που μου βάζανε το κοκτέιλ κάποια στιγμή δεν ξέρω τι έγινε αλλά αισθάνθηκα κάποιο χέρι να μου χαϊδεύει τα μαλλιά και να μου λέει, έλα λίγο ακόμα και όλα θα πάνε καλά. Τις τελευταίες ώρες προσπαθώ να θυμηθώ τι έγινε και αν και ρώτησα τον γιατρό αν λιποθύμησα ή έγινε κάτι μου απάντησε ...συμβαίνουν αυτά. Τι μου συνέβη; Όλη την ώρα κρατούσα τα μάτια μου κλειστά και προσπαθούσα να σκέφτομαι την έκθεση που θα κάνω το Σεπτέμβριο. Ζωγράφιζα στο μυαλό μου και έστηνα καμβάδες και εικόνες. Θυμάμαι όταν κάποια στιγμή ένιωσα το χέρι μου να παγώνει και πόνεσα λιγάκι και ύστερα αυτό το χέρι. Και δεν θυμάμαι καν το πρόσωπο της.

Την Τρίτη όλη μέρα ήμουν σαν χαμένος, όσες φορές σηκώθηκα απλά ...ξαναξαπλωσα και δεν μπορούσα να διαβάσω, να δω τηλεόραση, ούτε καν να σκεφτώ δεν μπορούσα. Στέλιο, Μπεσσυ, προσπαθούσα να σκεφτώ το βράδυ που περάσαμε με την Μάρθα, το Μιχάλη, την Μάρθα και να ξαναθυμηθώ τα αστεία, τα γέλια και τις μορφές και συνέχεια χανόμουνα. Κάποιοι με πήραν τηλέφωνο και ούτε ξέρω τι έλεγα. Την Τετάρτη ήμουν καλύτερα. Τα κατάφερα ακόμα και να κάνω μερικά τηλέφωνα.

Αυτά τα γράφω σε ...δόσεις! την πέμπτη τη πέρασα από το καναπέ στο κρεβάτι και από το κρεβάτι στο καναπέ. Η Δάφνη είναι ενθουσιασμένη με τα κουτιά που έφερα από την Ελλάδα. Πήγα στην Ελλάδα με μια βαλίτσα και γύρισα με δυο βαλίτσες και ένα σάκο παραγεμισμένους με κουτιά και σαν να μην έφτανε αυτό περίμενε και ένα ...βέλγικο δέμα στο ταχυδρομείο!!!

Αυτή τη στιγμή εχω αρχίσει πάλι να πονάω και προσπαθώ να μείνω ξύπνιος γιατί για κάποιο περίεργο λόγο οι πόνοι με πιάνουν όταν κοιμάμαι ειδικά το βράδυ. Οξύμωρο, μόλις έγραψα βράδυ και κοίταξα έξω από το παράθυρο μου και μόλις ξημερώνει μετά από ένα μισάωρο υποθετικής νύχτας, απλά δεν φαινόταν ο ήλιος. Και είναι δυο και τέταρτο.

Λοιπόν, ένα από τα προβλήματα που αντιμετώπισα στην Αθήνα ήταν ...το σκοτάδι! Μου φάνηκε τόσο ...σκοτεινό που με μπέρδεψε. Ήταν σαν ξαφνικά να έχασα τον προσανατολισμό μου. Πολλοί με ρωτάτε πως μου φάνηκε η Αθήνα και η επιστροφή μετά από τόσο καιρό. Η αλήθεια είναι ότι εκτός από το αεροδρόμιο, την αττική οδό και το τραμ – το μετρό δεν πρόλαβα να το δω - που ναι με εντυπωσιάσανε, δεν είδα Αθήνα. Ήταν τόση η ανάγκη μου να δω ανθρώπους που αγαπώ και μου λείπουν και παράλληλα θέλω να πιστεύω ότι ήταν και η δική τους ανάγκη τέτοια να με δουν που το μόνο που είχαμε χρόνο να κάνουμε ήταν να αγκαλιαστούμε.

Και για όσους απορούν ναι οι φίλοι μου μόλις με παραλάβανε με πήγανε αμέσως να βρούμε ...διανυκτερεύον σουβλατζίδικο!!! Και για τους πιο περίεργους ναι έφερα μαζί μου πέντε πακέτα με ...πίτες!!!

Τσακώθηκα με έναν ταξιτζή και την επομένη φορά που θα μου πει κανένας ότι η Φιλανδία είναι ακριβή θα λαλήσω!!! Έπαθα πλάκα στην Αθήνα, με συγχωρείτε άλλα ...θα πω τα παράπονα μου άλλη φορά μιας και εχω φέρει και ...αποδείξεις μαζί μου!

Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να γράψω άλλο γιατί η προσπάθεια με ζαλίζει αλλά θα επανέλθω σύντομα!

Καλό ξημέρωμα σε όλους σας.

**********************

Πωλινάκι και άρεσε και ...απλά περιμένουμε εσένα!!!

**********************

Γιάννη συγνώμη που δεν τα κατάφερα αλλά απελευθερώθηκα κάπως την παρασκευή.

**********************

Συγνώμη από όλους σας, μακάρι να είχα χρόνο να ταξιδέψω από Κρήτη μέχρι Κοζάνη, Θεσσαλονίκη και Λήμνο να σας δω όλους. Ίσως την επομένη φορά!

**********************

Τώρα ακούω το δίσκο του Λουδοβίκου με τη Μαριώ!!! Στέλιο σε ευχαριστώ πολύ!

**********************

Η φωτο παλαιότερη αλλά τι να κάνω ...είναι το κέντρο του κόσμου μου!

Σχόλια

Ο χρήστης penguin_witch είπε…
Χαίρομαι που ακουω ότι είσαι ακόμα εδω... Καλό κουράγιο και καλή δύναμη...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλημερααααααααααα
Η αντίδρασή σου στα φάρμακα είναι φυσιολογική οσο πιο πολύ αντιδράς τόσο περισσότερο δουλεύουν.....τουλάχιστον ετσι συνέβει στην δική μου περίπτώση.
Κάνε υπομονή και σκέψου την Δάφνη για να κρατηθείς στα δύσκολα.
Ο χρήστης tassoula είπε…
Το περίεργο θα ήταν να μην είχες τσακωθεί με ταξιτζή!!Πολλά φιλιά στις γυναίκες σου και ένα παραπάνο στον μικρό άγγελο!Καλή δύναμη απο όλους μας!
Ο χρήστης zouri1 είπε…
να ρθουμε εμεις να σε βρουμε.Και να γινει η φιλανδια,για μια μερα τοσο ζεστη οσο η Ελλαδα.
Ο χρήστης Кроткая είπε…
χα! και βέβαια είναι ακριβή η Αθήνα!! Κι από τις Βρυξέλλες ακριβότερη σε μερικά πράγματα! Τι περιμενες δλδ?

εύχομαι να έχετε μπόλικες αντοχές μόνο και τα άλλα θα περάσουν -και μετά θα κανουμε σκι όλοι μαζί!!

φιλιά στην Κάτρι και στη Δάφνη!
Ο χρήστης ovi είπε…
Μου βάζουν ...Linux και όλα θα πάνε καλά penguin witch ;)

Έρχονται χειρότερα anonymous; ωχ και γω ονειρεύομαι διακοπές στη λίμνη σε ένα μήνα!!! Σε ευχαριστώ φιλε/η μου!!! :)
Ο χρήστης ovi είπε…
tassoula φιλιά στον σβούρα, ξεκινήσανε τα μπάνια, κολυμπάει το μικρό δελφίνι; :D

zouri μακάρι γιατί νομίζω ότι έχουμε πολλά να πούμε!!! ;)
Ο χρήστης ovi είπε…
Γλυκιά krot εχω πολλά να σου πω και θα γίνει σύντομα. Η Δάφνη όλο σας ψάχνω και έχει φτιάξει ιστορία ότι πήγατε κάπου στις λίμνες και θα επιστρέψετε γρήγορα, έτσι κάθε μέρα γυρνώντας από το σταθμό μπαίνει μέσα και φωνάζει ... Hello, Krot!!! άσε που χτες είδε στο supermarket κάποιον που έμοιαζε με τον Βέλγο σου και έτρεξε φωνάζοντας το όνομα του!!! :D
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τα χειρότερα είναι σχετικά!!!
Απλα καθώς θα συνεχίζεις τα φάρμακα και θα ξέρεις καθέ φορά τι σε περιμένει μετα απο το κοκταιηλ και λίγο πριν να πάρεις το φάρμακο η ψυχολογία σου θα πέφτει.
Αλλά και αυτό είναι θέμα επιλογής δες το αλλιώς αυτό που περνάς εσυ που εχείς μια ηλικία Α' το ίδιο το περνάνε και παιδάκια στην ηλικία της Δάδνης και μπορώ να σου πω πως το περνάνε αδιαμαρτυρητα.
Αρα το βαρύ στάδιο το εχείς περάσει ..... ξέρεις τι έχεις και εχείς και τον τρόπο και τον λόγο που θα πρέπει να το αντιμετωπίσεις.
Οσο για το να σε ανοίξουν και να πάνε ψάχνοντάς αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό σε εμένα αν δεν με άνοιγάν ακόμα θα πάλευα!!
Εχω βέβαιά λίγα ράμματα παραπάνω αλλά είμαι γερη τώρα πια.
Ο καρκίνος μπορεί να νικηθεί αρκει να μην παραιτηθούμε και του δώσουμε την ρεβάνσ(αυτό στο εχω ξαναπει) ενα ματσάκι είναι και είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις.
Ο χρήστης ovi είπε…
Μου αρέσει που μου το φέρνεις ...μαλακά!!! :D
H αλήθεια είναι ότι σήμερα είμαι πολύ καλύτερα, σε καλά κέφια μέχρι που εχω βγει και έξω για λίγο και μου έχει βγει και ένας έντονος ...αυτοσαρκασμός!!! τελικά τα ξημερώματα κατάφερα να κοιμηθώ για τρεις ώρες και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ωραίο ήταν αυτό.
Για τα παιδιά έχεις απόλυτο δίκιο, σε τρομάζει και παράλληλα σε ντροπιάζει η συμπεριφορά τους και η γενναιότητα τους. Για το θέμα αν θα με ανοίξουν, αυτό το πάμε ψάχνοντας με τρομάζει, αλλά ελπίζω ότι στο ραντεβού της Δευτέρας θα καταλήξουμε σε κάποιο αποτέλεσμα. Φαντάζομαι αυτό που με τρομάζει περισσότερο είναι οι υποθέσεις που μου έχουν αναφέρει. Δεν ξέρω.
Ξέρεις το πιο παράξενο συναίσθημα είναι ότι μερικές φορές νιώθω σαν να παρακολουθώ τον εαυτό μου να γίνεται κομμάτια και να ξανά-ενώνεται σαν να είμαι τρίτος, σαν να είμαι απλά παρατηρητής, σαν όλα αυτά να μην συμβαίνουν σε μένα.
Εσύ πως είσαι τώρα; Έχεις τελειώσει με όλη τη περιπέτεια;
Ο χρήστης ovi είπε…
Παρ΄επιπτόντως κάτι ακόμα που με ενοχλεί είναι αυτή η φάση κυκλοθυμικότητας που εχω μπει και που δεν θα μπορούσα να πω ότι ήταν ποτέ ανάμεσα στα χαρακτηριστικά μου!
Ο χρήστης ci είπε…
Όλα τα φάρμακα έχουν παρενέργειες και μπορεί να μάς αλλάξουν λίγο, αλλά είναι κάτι παροδικό. Εμείς είμαστε πιο δυνατοί:)

Όσο για το σκοτάδι, το γνωστό:
When it's dark enough, you can see the stars.
Φιλιά, καλή δύναμη!
Ο χρήστης Καπετάνισσα είπε…
Αγάπη θα σου στείλω καλέ μου, αγάπη, αγάπη κι όλη τη δύναμη της θάλασσας να σε κρατήσει νικητή!
Ο χρήστης advocatus diaboli είπε…
Τώρα, τουλάχιστον, ξέρεις ποιο είναι το χειρότερο. Δεν έχει πιο κάτω. Η χημειοθεραπεία δείχνει τις παρενέργειές της μέσα στις τρεις πρώτες μέρες. Καλή δύναμη. Η σκέψη μας είναι μαζί σου, όπως μπορείς να δεις και από τις συχνές μας επισκέψεις στο μπλογκ σου.
Απο την άλλη, ό,τι λένε οι γιατροί δεν είναι απαραίτητο και να το κάνουν. Ισως να μη χρειαστεί επέμβαση- και το εύχομαι με όλη την ψυχή μου.
Μόλις έκλεισαν δυο χρόνια για μένα. Συνεχίζουμε. Ολοι μαζί. Με τη Δάφνη οδηγό.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλέ μου Θάνο,

θέλω να σου πω ότι έκανα κάποια βήματα πιο κοντά σας και πιθανότατα να βγει τελικά ένα θετικό αποτέλεσμα,φυσικά με περιμένει ένα κάρο χαρτούρα (για την Ελλάδα μιλάμε!) που δε ξέρω που θα καταλήξει...αλλά το σημαντικό είναι ότι η Φιλανδία δε μου φαίνεται πια και τόσο μακρυνή...έχω πολλές λεπτομέρειες να σου πω..αλλά δεν είναι της παρούσης...όταν ηρεμίσεις μου στέλνεις ένα e-mail και θα στα εξηγήσω όλα.Φυσικά όλα μου τα σχέδια είναι το γρηγορότερο για το Φλεβάρη μιας και θε θέλω να καταλήξω...κχ κχ "Πωλίνα" (ξέρεις εσύ;Ρ).Όπως και να χει όμως είτε έρθω είτε όχι για άλλη μια φορά σε ευχαριστώ μόνο και μόνο για την καλοσύνη και την ανθρωπιά που μου έδειξες..ακόμα και σε μία φάση που θα πρεπε να σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου!Φιλιά στην Κάτρη και μια μικρή δαγκωνίτσα στη Δαφνούλα!

Πωλίνα...
Ο χρήστης Кроткая είπε…
χεχε! Μα, δίκιο έχει, μέχρι τις λίμνες έχουμε πάει!!!
Ο χρήστης Το σωστό να λέγεται είπε…
Καλησπέρα και σε σένα Θάνο και στην καλή σου οικογένεια.

"Μοιάζει με άνθρωπο που όταν έχτιζε το σπίτι του, έσκαψε βαθειά και έβαλε θεμέλια επάνω στην πέτρα. Όταν δε έγινε πλημμύρα, έπεσε ο ποταμός επάνω στο σπίτι εκείνο αλλά δεν μπόρεσε να το σαλεύσει, διότι ήταν θεμελιωμένο πάνω στην πέτρα."
Κατα Λουκάν 6.48
Ο χρήστης ovi είπε…
Καλημέρα σε όλους σας, εντάξει ήταν μια περίεργη βραδιά και δεν υπάρχει τίποτα άλλο μέσα μου να βγάλω αλλά ετοιμάζομαι για βόλτα στο Ελσίνκι και αύριο θα κάνω και τη ραδιοφωνική μου εκπομπή!!! Κι αν βρω πως θα το κάνω μπορεί να την βάλω και ...online!
Ο χρήστης ovi είπε…
Πάντα κοιτώντας τα άστρα γλυκιά citronella! ;)

Να μάθω να μην λέω ...πιάσαμε πάτο advocatus diaboli ;D
...πολλά φιλιά!!!

Πωλινάκι πες πότε να στηθώ στο αεροδρόμιο!!! ;)
Ο χρήστης ovi είπε…
Εδώ κοντά ... krot :D

Σε ευχαριστώ το σωστό να λέγεται :)
Ο χρήστης ovi είπε…
Καπετάνισσα θα έρθω και στην Κρήτη ... η θα έρθεις εσύ εδώ!!! ;D
Ο χρήστης ATHENA είπε…
ΕΧΩ 3 ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΖΗΣΑΝ 20 ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ, ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΑΝ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟ. ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΙΣ ΞΕΧΝΑΣ, ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΞΑΝ!

ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!-)


Η ΔΑΦΝΗ ΣΕ ΤΡΑΒΑΕΙ ΑΠ ΤΟ ΧΕΡΙ;-)
Ο χρήστης ovi είπε…
Μόνο απο το χέρι Athena; Αλυσίδα μου έχει βάλλει!!! ;)
Ο χρήστης dodo είπε…
Βλέπω με χαρά ότι έχεις ξαναβρεί την καλή διάθεση και τον αυτοσαρκασμό σου- είδες η πατρίς; ;-))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλησπέρααααααααααααααα

Λοιπόν έχουμε και λέμε η κυκλοθυμικότητα είναι φυσιολογική και αυτό γιατί το μυαλό σου σε πάει ενώ το σώμα σου όχι και το αντίθετο σε αυτή την φάση λοιπόν είσαι μια πάνω μια κάτω!!!!!!!
Εγώ για την ώρα είμαι καθαρή αλλά δεν το δένω και φιόγκο γιατί ο καρκίνος μου είναι περίεργο γκομενάκι και όποτε θέλει την κάνει οπότε θέλει έρχεται (μάλλον έχει αντικλείδι αλλιώς δεν δικαιολογείται πως εισβάλει μέσα μου κάθε τόσο) δεν βαριέσαι τον συνήθισα τώρα πια......άλλωστε του χρωστάω και χάρη!!!!!
Βλέπεις με έκανε καλύτερο άνθρωπο μετά από τόσο αγώνα και βλέπω την ζωή πια με άλλα μάτια.
Και επανέρχομαι σε σένα λοιπόν θέλω να εχείς θάρρος τον πόνο μην τον φοβάσαι και να θυμάσαι πως πρέπει να αντιδράς με οποιοδήποτε τρόπο ΑΝΤΙΔΡΑΣ ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ μην φοβάσαι τους γύρω σου σε αγαπάνε και θα καταλάβουν.
Επίσης αν εχεις καούρες τρελές......μην παραπονιέσαι και αυτό καλο είναι.
Οτι χρειαστείς σφύρα ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΟΥΜΕ!!!!!

Υ.Γ. και επειδη μάλλον δεν εχεις καταλάβει πια είμαι...
Βένια.
Ο χρήστης ATHENA είπε…
ΚΑΛΗΣΠΕΡΟΥΔΙΑ :-))
Ο χρήστης doctor είπε…
Ovi αυτοσαρκάζονται μόνο οι έξυπνοι άνθρωποι, όπως εσύ.

Καλησπέρα

Δημήτρης
Ο χρήστης Ρωξάνη είπε…
Θάνο μου...

xxxxxxxxxxx
Ο χρήστης Evi είπε…
Τις ευχες μου για μια γρηγορη αναρρωση!!
Αφου εχεις ανθρωπους που σ'αγαπανε διπλα σου μην φοβασαι τπτ!!
Ο χρήστης ovi είπε…
dodos η πατρίς μου έβγαλε πολλά, αλλά στο επόμενο!!! ;)

Βένια γλυκιά μου, για τις καούρες με ενημερώσανε από την αρχή και η αλήθεια είναι ότι η επίθεση τους ήταν ...αλύπητη!!! και αυτό το ....διανυκτερεύουμε, πολύ μου άρεσε!!! ;D

Athena Καλησπέρα!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
doctor εδώ είμαι επικίνδυνα αυτοσαρκαζόμενος!!! ;D

hliodendron πολλά πολλά φιλιά!!!

Tervetuloa evi! ;D
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ειλικρινά τυχαία μπήκα σε αυτό το blog, σε μία απεγνωσμένη-ας μου επιτραπεί- προσπάθεια να γνωρίσω μερικά πράγματα για την Φιλανδία (μεταπτυχιακό ψυχολογίας και διαβίωση μιας μονογονεϊκής οικογένειας).Είναι αξιοθαύμαστο το κουράγιο σας.ΜΗ πάψετε ποτέ να δημιουργείτε, να εκφράζεστε.Και να θυμάστε ότι πάντα υπάρχουν άνθρωποι-με την κυριολεκτική έννοια- διαθέσιμοι να σας ακούσουν και να σας στηρίξουν.Εκτός από τους καλούς φίλους που αποδεδειγμένα έχετε ελπίζω το συνολικό σύστημα υγείας της Φιλανδίας να είναι υποστηρικτικό-και όχι όπως το ¨φακελακικό¨σύστημα της Ελλάδος-.Κάντε κουράγιο και μετατρέψτε τον πόνο σας σε δημιουργική ενέργεια.Σας εύχομαι ότι καλύτερο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος