Καλησπέρα σε όλους σας!

Καιρό είχαμε να τα πούμε!!! Μην ρωτάτε, δεν ήταν καμιά περίοδος 'εσωτερικής αναζήτησης' ή κάτι παρόμοιο, περισσότερο μια περίοδος ...φυγής είναι που ακόμα συνεχίζεται!!! Α! ξέχασα να πω ότι η Δάφνη με κόλησε και ανεμοβλογιά, ε τώρα που να θυμάμαι αν την είχα περάσει πριν από τόσα χρόνια, έτσι μια με την δική της ανεμοβλογιά, μια με την δική μου δεν βγήκα από το σπίτι ολόκληρο τον Σεπτέμβριο!

Έτσι οι τάσεις φυγής μου περιοριστήκαν μεταξύ ...υπνοδωματίου, κουζίνας και γραφείου!!! Θα επανέλθω όμως, που θα μου πάει.

Προς το παρών όμως σας έχω κάτι άλλο. Στις 28 Οκτωβρίου στο Ελσίνκι είναι τα εγκαίνια της έκθεσης που σας είχα πει. Θα ακολουθήσουν για το 2009 μια σειρά από εκθέσεις και ομιλίες μου σε διάφορες χώρες της βορείου Ευρώπης και πιθανώς στη Πορτογαλία - λυπάμαι αλλά η Ελλάδα είναι εκτός - θα σας ενημερώσω όταν έρθει η ώρα γιατί θα χαρώ πολύ να συναντήσω τους bloggers που ζουν στις ανάλογες χώρες και φυσικά η παρουσία τους στις εκθέσεις θα με τιμήσει ιδίαιτερα.



Αυτά τα ολίγα προς το παρών αλλά ...θα επανέλθω!!! :)

Σχόλια

Ο χρήστης pixie είπε…
Welcome back & περαστικά!

(ακούς εκεί, ανεμοβλογιά)
Ο χρήστης Laplace είπε…
καλως επεστρεψες..
περαστικα
ανεμοβλογια ξανακολλας αν εχεις ηδη περασει?παραξενο..
κ εγω εχω περασει..
χαιρετισμους
Ο χρήστης ovi είπε…
Τώρα εδώ που τα λέμε που να θυθμάμαι σχεδόν μισό αιώνα πριν αν έχω περάσει ανεμοβλογιά!!! Θυμάμαι ότ είχα περάσει κάποιες παιδικές αρρώστιες αλλά δεν θυμάμαι ...συγκεκριμένα και έτσι όταν με ρωτήσανε απάντησα ...φυσικά!!! χαχαχα και το πλήρωσα!!!

Η Δάφνη την πέρασε πολύ ελαφριά, μετά από επτά μέρες ήταν έξω, εγώ την πέρασα λίγο πιό βαριά ...δηλαδή σαν τον ...Μανωλιό από το Χριστός ξανασταυρώνεται είχα γίνει, χαχαχαχα!!!

pixie σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.

laplace78, από ότι φαίνεται μάλλον δεν την είχα ξαναπεράσει!!! Αν και τελικά ψάχνοντας στο internet βρήκα κάποπυ ότι υπάρχουν περιπτώσεις που την ξαναπερνάς.
Ο χρήστης phivos είπε…
Καλησπέρα Θανούλη!
Τα καμώματά σου με τις παιδικές ασθένειες, μάς τα πρόλαβε (εκφωνητικώς) ο Αζαμπάτσα. Τουλάστιχον, δεν φοβάσαι πια τις μετασθενειακές επιπτώσεις, πρόλαβες και μεγαλούργησες. Αρα στα ...... σου!

Για την έκθεση (γουάτ ιζ ωλλ αμπάουτ, βρε;), λυπάμαι αλλά την ίδια μέρα, θα παίρνω το δρόμο για τα νότια. Λέω να παρελάσω κι εγώ, να γιορτάσω τον ένα χρόνο του Οχι! ;)

Κατά τα λοιπά, ως είθισται. Σιωπαίνω δηλαδή, καθότι εκκρεμεί μεταξύ μας πολυήμερη εξιστόρηση συμβάντων, σέβεντηηηζ και εντεύθεν.

Φιλώ σας!
Ο χρήστης trol είπε…
Ante,
welcome back :)
Lew ki egw ti ginetai.
Ekthesoules, wraia wraia kai polla bravo, bale mas ki alla na doume.
Ο χρήστης ovi είπε…
Καλησπέρα τρυφερέ μου φίλε, phivo, είδες τι κουτσομπόλης που είναι ο μικρός; Αμέσως να προλάβει τα νέα και να τα εκφωνήσει!!! Φαντάσου τι ...Φιλανδικό δούλεμα έχω φάει!!!

Τα άλλα μου νέα ... ε καλά αφού τα ξέρεις ή τα υποθέτεις... για τα νέα από το εβδομήντα έχεις δίκιο αλλά έπαψα να προγραμματίζω, τα τελευταία δύο χρόνια ότι και να προγραμμάτισα πήγε στραβά!

Αλλά θα τα πούμε ...σύντομα!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
Γλυκιά μου trol εδώ ήμουν, απλά ...λίγο φευγάτος ... ξέρεις εσύ!!! ;)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
έλα ρε πουλάκι μου τόσον καιρό ούτε μια λέξη μας έκοψες το αίμα! Λοιπόν τώρα που διευθετήθηκε η έκθεση εγώ περιμένω μια λίστα...;)

Πωλίνα
Ο χρήστης ovi είπε…
Καλησπέρα Πωλινάκι καλά είμαι, είπαμε με μια μικρή τάση φυγής!!! Η λίστα θα έρθει σύντομα ...μόλις αποφασίσω που θα εκθέσω τι χαχαχαχα
Ο χρήστης Καπετάνισσα είπε…
Αγκαλιά μέχρι εκεί πάνω, ευχές-ρόδα να σε ομορφύνω (κι άλλο), να λάμπουν όλοι και όλα στην εκθεση, επιτυχίες σωρό, αγάπη να μπουκώνεις και ααααχ!
Αναστεναγμός βαθυς!

Όλα καλά, επιτέλους!
Ο χρήστης Michalis είπε…
Εγώ ως παλιός αναγνώστης -χωρίς μπλογκ όμως τότε- είχα ανησυχήσει μήπως σε χτύπησε η οικονομική κρίση. Η απλή ανεμοβλογιά είναι συγκριτικά πολύ ελαφριά αρρώστια.
Ο χρήστης dodo είπε…
Πώς άντεξες την απελπιστική φαγούρα τής ανεμοβλογιάς;!!!

Καλή επιτυχία στην έκθεση, ελπίζω να αναρτήσεις περιγραφή τών εγκαινίων.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
AthanasiaPsycho:Περαστικούλια.Και εγώ την πέρασα στα 12 και δόξα το Θεώ μου άφησε τα σημάδια της.Μην μου λες ότι υπάρχει πιθανότητα να την ξαναπεράσω, δεν θα την αντέξω αυτή την φαγούρα ξανά.Να στε όλοι καλά!
Ο χρήστης Yannis H είπε…
Δεν θα έρθεις εδώ; Θα σου πω εγώ...

Τέσπα, αφού τα νέα είναι καλά, όλα είναι καλά.. (παλιά σοφή παροιμία)
Ο χρήστης ovi είπε…
Γλυκιά καπετάνισσα να είσαι καλά και πρέπει να τα πούμε κι από κοντά!!! Άντε καιρός να σαλπάρεις βόρεια!!!

michalis καλώς ήρθες αν και πρέπει να βρώ πως λέγεται στα ...Ισλανδικά!!! Η οικονομική κρίση προς το παρών κρατιέται μακριά από δω, ή καλύτερα εδώ είναι ...μόνιμη!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
dodos η φαγούρα ήταν εφιαλτική μέχρι να συνειδοτηποιήσω ...τι μου συμβαίνει, μετά ηρέμισε!!!

AthanasiaPshycho πάει πέρασε ...και αυτό!!! Τα νέα σου περιμένω!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
yannis_h είπαμε περίοδος ...αναζήτησης!!! ;)

Τώρα για να έρθω εκεί ...θα γίνει, για την έκθεση αμφιβάλλω μιας και δεν υπάρχει πρόσκληση στην οργάνωση που καλύπτει τις εκδηλώσεις.
Ο χρήστης Кроткая είπε…
εμείς πάλι, θα τα πούμε από κοντά, αν και όχι στα εγκαίνια -λίίίγο αργότερα!!

και, ποιος ξέρει πόσο συντομα μετά από τότε! ;)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος