Οδοντόβουρτσα, βιβλία ...έτοιμος!

Το κίτρινο μπλοκ να μην ξεχάσω και μολύβια, το κομπιούτερ απαγορεύεται!!! Για πρώτη φορά στη ζωή μου έχω και πυτζάμες! Μπλε με μικρούς ...ντάφυ ντακ!!! Την αγάπη μου για το συγκεκριμένο αναρχικό χαρακτήρα δεν την έκρυψα ποτέ. Αυτός και ο Γκρούσο Μαρξ, οι ιδεολογικοί μου μέντορες!

Α! παρά λίγο να το ξεχάσω, σε λίγες ώρες μπαίνω στο νοσοκομείο! Απ' ότι μου είπαν, θα καθαρίσουν εδώ κι εκεί, θα κόψουν από ένα κομματάκι εδώ, εδώ κι εδώ! Α, θα καθαρίσουν και λίγο εδώ, εδώ κι εδώ! Τώρα αν μου κόψουν και μερικά παχάκια δεν θα παραπονεθώ καθόλου! Εμείς καλώς εχόντων των πραγμάτων θα τα πούμε σε ...δέκα μέρες! Όχι τίποτα άλλο πρέπει και να είμαι καλά για τη δεξίωση της Ελληνικής πρεσβείας, δεν σας το είπα αυτό αλλά για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά είμαι καλεσμένος! Εντάξει συμπαθώ και τον πρέσβη, σας το έχω πει ποτέ; Η μητέρα του ήταν ο πρώτος μου εκδότης που πλήρωσε τη δουλειά μου (είχα περάσει δύο χρόνια χωρίς να πληρώνομαι σε άλλα έντυπα) και ήταν και η πρώτη που μου έδωσε χώρο στην πρώτη σελίδα, είναι σαν την πρώτη φορά που έκανες έρωτα, το θυμάσαι για όλη σου τη ζωή!!!

Αν φοβάμαι; Φυσικά φοβάμαι απλά προσπαθώ να μην το σκέφτομαι. Το μόνο που πραγματικά με ενοχλεί είναι ότι δεν θα μπορώ να δω τη Δάφνη, δεν θέλω να με δει με σωληνάκια και ορούς. Γι' αυτό έχει έρθει και η γιαγιά της εδώ. Αν το σκέφτομαι ...και βέβαια το σκέφτομαι αλλά ...τι θέλετε τώρα; Εδώ περνάμε αυτή τη μπόρα ένα χρόνο τώρα, λίγες ώρες στην αγκαλιά του Μορφέα θα μας στεναχωρήσουν; Αυτά έλεγα και στην Κάτρη, εσύ δεν παραπονιέσαι ότι δεν κοιμάμαι ποτέ; Ορίστε, τώρα θα κοιμηθώ! Τρία βιβλία είναι αρκετά. Θα πάρω μαζί μου και το super-trooper md!!! Δυνάμεις Αιγαίου, Χατζηδάκης καλά και λίγο jazz και κλασσική και για τις δύσκολες ώρες ...Green Day! Τι να κάνουμε ...κανείς δεν είναι τέλειος!!! ;)

Ήθελα να γράψω κάτι για τα όσα συμβαίνουν με τα blogs στην Ελλάδα αλλά έχουμε κι εδώ εξελίξεις, ο γνωστός Ιρανός σκηνοθέτης, εκδότης που κυνηγάει κι εμένα μήνυσε blog γιατί αποκαλύπτοντας τα αποδεδειγμένα ψέματα (από προηγούμενες μηνύσεις) του έκοψε την κυκλοφορία των εντύπων του! Μάρτυρας είμαι κι εγώ άρα σύντομα να περιμένω μήνυση!!! Άντε και να δούμε πότε θα σταματήσει να μας κυνηγάει επειδή δείξαμε το πραγματικό του πρόσωπο. Τώρα συγχύστηκα! Τα νέα τα έμαθα πριν από μισή ώρα και το πρώτο δικαστήριο θα γίνει σε δεκαπέντε μέρες.

Η συνέχεια της ιστορίας θα καθυστερήσει λίγο, όχι μόνο λόγω νοσοκομείου αλλά και γιατί δεν νιώθω κι εγώ σίγουρος για το τρόπο γραφής της, έχω συνηθίσει πια να γράφω στα αγγλικά και τώρα που ξαναβλέπω το κείμενο νιώθω ότι σε κομμάτια του είναι σαν μετάφραση από αγγλικό κείμενο.

Αυτά!

Advocatus_diaboli ...ευχαριστώ! Krot ...νόμιζα ότι το είχαμε κανονίσει το ...πότε!!! Αθανασία ...συνέχισε να στέλνεις!!! :)

Παρα λίγο να το ξεχάσω, σήμερα έκανα εκπομπή στο ραδιόφωνο και είχα δύο καταπληκτικούς φίλους από Ελλάδα για να μιλήσουμε για το Ελληνικό punk. Βάλαμε και πολλά τραγούδια και μπορείτε να ακούσετε την εκπομπή και όλα τα τραγούδια ...εδώ! Και είναι το show 105!

Πολλά φιλιά σε όλους σας, θα τα πούμε σύντομα!


Υ.Γ. Λυπάμαι αλλά σήμερα δεν έχει φωτογραφία!

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
sou stelnw na megalo fili kai thn agaph mou to xereis oti oloi edw se skeftomaste kai sou stelnoume thetikh energia....tha ta poume otan guriseis...ante kai deka meres diakopes tuxeroulh mh milas katholou

;) Pwlina
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Θανο ευχομαι μεσα απ την καρδια μου,ταχεια αναρωση.Γιωργος.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Andriotiko zesto fili agapimene mou!!! na se zestenei k na sou krataei syntrofia :-)))
Ante giati plisiazei k to Pasxa k prepei na ste dw ;))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
AthanasiaPsycho:Οισκέψεις μας και οικαρδιές μας είναιμαζί σου.Κουράγιο πατέρα, το ξέρω ότιείναι δύσκολο να στερηθείς έστω και για λίγο την μικρή σου παντοτινή αγάπη, αλλά είναι για το καλύτερο.Ανυπομονούμε να μάθουμε νέα.Τα υπόλοιπα σε ένα γράμμα όπως πάντα.Έχω κάποια νέα σχετικά με την πρεσβεία.Πολλά φιλιά καικράτα γερά με τσαμπουκά, που λένε και οι φίλαθλοι!!-ξέρω το έχω ξαναπεί αλλά μου αρέσει.
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πολλά φιλιά, σε περιμένουμε με το καλό να επιστρέψεις δυνατός:))
(υ.γ. αν έχεις παράθυρο κοντά μπορείς να κοιτάς τα αστέρια;)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
φιλιά γλυκά από εμάς!!! να πάνε όλα καλά!!!
Ο χρήστης lemon είπε…
Σου εύχομαι όλα να πάνε καλά, να ξεμπερδέψεις γρήγορα μ' αυτούς τους μπελάδες και να είσαι ξανά κοντά στους δικούς σου-και σε εμάς.
Καλή δύναμη, έχεις τις ευχές μας μαζί σου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
θα τα πούμε στο Ρέυκιαβικ!!!!!
Ο χρήστης advocatus diaboli είπε…
Πάρε και ένα βιβλίο με πλάκα, βοηθάει πάντοτε. Π.χ. εκείνες τις εκθέσεις των παιδιών από την Ιταλία, που σε έκανε να δακρύζεις από τα γέλια.
Καλή τύχη. Κάθε μέρα περίμενα νέα σου. Το ίδιο θα κάνω και από εδώ και πέρα.
Φιλιά στην Κάτρη και τη Δάφνη. Τις σκέφτομαι πολύ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ovi, σε σκεφτομαστε και ευχομαστε
περαστικα!!!
θετικη ενεργεια και απο δυο κοριτσια
που σ'αγαπαν πολυ κα ας μην εχουν καταφερει να σε δουν ακομη :-)
φιλακια και καλη επιστροφη στο σπιτι!!!

χριστιανα+λενα
Ο χρήστης kirk είπε…
Οι Σουομέζοι έχουν καλούς χασάπηδες, οπότε περιμένω να τη σκαπουλάρεις...προς το παρόν. Καλή ανάρρωση και σιδερένιος!
Ο χρήστης kirk είπε…
Παρντόν, συναδέλφους ήθελα να πώ...
Κυριάκος
Ο χρήστης Φωτούλα Τζιώντζου είπε…
Να ξυπνήσεις γρήγορα και στο σπίτι σας..
Ένα γεια στην Κάτρη από μένα...
Ένα φιλί στη Δάφνη από όλους μας...
Ο χρήστης Φωτούλα Τζιώντζου είπε…
και ήσυχο βράδυ για απόψε....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Όλα θα πάνε καλά με υπομονή και δύναμη.
Περαστικά σας και σιδερένιος !
Εβίτα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος