Νέα, νέα, νέα

Τις τελευταίες μέρες δεν μπορώ να κάνω τίποτα και το εννοώ, περνάω την περισσότερη μου ώρα ακούγοντας μουσική, ούτε να διαβάσω δεν μπορώ παρ' όλο που η βιβλιοθήκη μου αυξήθηκε σημαντικά σε βιβλία την περίοδο των γιορτών. Με πολύ προσπάθεια απάντησα σήμερα κάτι mail που είχαν έρθει πριν τα ...Χριστούγεννα!!!

Πριν τις γιορτές ή γιατρός μου είχε πει με περίεργο ύφος ότι νιώθει λιγάκι ανήσυχη και έτσι κάναμε μια σειρά εξετάσεις που θα έδιναν απαντήσεις στην ανησυχία της την προηγούμενη Δευτέρα στις 8 το πρωί. Φυσικά την Κυριακή κοιμήθηκα ελάχιστα από την αγωνία και την Δευτέρα ήμουν στο χώρο υποδοχής από τις 7.30! Στις 8.40 ήμουν πάλι στο χώρο υποδοχής βάζοντας πουλόβερ, μπουφάν και καπέλα για να φύγω και έχοντας μάθει μόνο ένα πράγμα, ότι χρειαζόταν μερικές ακόμα εξετάσεις!

Έχω μάθει ότι με όλη τη προσπάθεια έχει αδυνατίσει σημαντικά η καρδιά μου, ότι η χαμηλή μου πίεση βρίσκεται σταθερά στο 13 και έτσι στα ήδη μπουκαλάκια φαρμάκων προστέθηκαν καινούργια που πρέπει να παίρνω καθημερινά και βέβαια ότι τους επόμενους μήνες με περιμένει μια υπερπροσπάθεια πρώτα να αποτοξινωθώ από τα παυσίπονα και δεύτερο να χάσω γύρω στα 25 κιλά που πήρα σε αυτή τη φάση και που δεν μπορώ να καταλάβω από που τα πήρα!

Αυτή τη βδομάδα λοιπόν έχω συνεχίσει εξετάσεις που έχουν συμπεριληφθεί και μια σειρά για την καρδιά μου και είμαι στην αναμονή για το καινούργιο ραντεβού την Τρίτη στις 9 το πρωί αυτή τη φορά! Αυτή η αναμονή είναι ότι χειρότερο που ζω τους τελευταίους μήνες και δεν με ενοχλεί τίποτα άλλο περισσότερο. Ακόμα και η εξαντλητική δίαιτα που ήδη άρχισε δεν με ενοχλεί αλλά αυτό το περίμενε, περίμενε, δεν το αντέχω. Αυτή τη βδομάδα έχω κοιμηθεί ελάχιστα, απλά κάθομαι και ακούω μουσική.

Το χειρότερο, ενώ όσο κάθομαι και ακούω μουσική το μυαλό μου γεμίζει προσχέδια από πίνακες, ιστορίες και παιδικά παραμύθια με το που κάθομαι στο γραφείο μου με το κίτρινο τετράδιο και καλοξυσμένο μολύβι ...λευκό! Λες και όλα ξαφνικά χάνονται από το μυαλό μου!

Η μικρή είναι καλά και έκανα το λάθος την προηγούμενη βδομάδα να υποσχεθώ κάτι – ακόμα να μάθω αλλά μαθαίνω σιγά σιγά! - της είπα ότι την άνοιξη θα πάμε στη Disneyland! Αποτέλεσμα , η βαλίτσα της είναι ήδη έτοιμη με την Barbie καλοχτενισμένη και περιμένει πότε θα φύγουμε, κάθε βράδυ με ρωτάει, μπαμπά είναι αύριο άνοιξη;

***********************

Τι σας έλεγα στο προηγούμενο post για το χιόνι, το κρύο και το σκοτάδι που ήρθε με την αναχώρηση του Γιάννη; Ορίστε η απόδειξη!!!

***********************

Mερικά ακόμα νέα, θυμάστε το φίλο μου τον Jouko, τον ηθοποιό; Τον Μάρτιο έχει πρεμιέρα με την Εθνική Όπερα της Φιλανδίας. Όταν πλησιάζει ο καιρός θα σας ενημερώσω καλύτερα και με φωτογραφίες μιας και θα βρεθώ σε μερικές πρόβες.

***********************

Η φίλη μου η Νίκη έβγαλε καινούργιο CD, τώρα σε ένα κόσμο Καρβέλιδων πως περιμένει να κάνει επιτυχία με ...Χατζηδάκη αυτό αποτελεί μυστήριο για μένα. Μόλις το παραλάβω, τα νέα είναι προχτεσινά, θα σας πω λεπτομέρειες!

Σχόλια

Ο χρήστης dodo είπε…
Ευτυχώς που υπάρχει η μουσική. Οι πίνακες, οι ιστορίες και τα παιδικά παραμύθια θα γίνουν στην ώρα τους- ΟΛΑ!
Τί διαλέγεις να ακούς;
Ο χρήστης phivos είπε…
Disneyland ε; Χμμμ... 20 με 30 Απριλίου, είναι άνοιξη;
Ο χρήστης kyriaz είπε…
"μπαμπά είναι αύριο άνοιξη;"
η παιδική ανυπομονησία μπορεί να τη φέρει πριν την ώρα της....
Μα κι η πατρική αγάπη μπορεί να τη φανερώσει μες στην αγκαλιά της...

Να 'σαι καλά ovi....αυτό μόνο.Εσύ κι η οικογένειά σου.

(Πες αν θες από ελληνικά τι ακούς να σου στείλω mp3 μέσω email...)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Θανο,καλημερα.Ευχομαι ολα να πανε καλα.Καλα αποτελεσματα μεσα απ την καρδια μου.Φιλια σ ολους σας.Γιωργος
Ο χρήστης advocatus diaboli είπε…
Οπως ξέρεις, κι αυτό θα περάσει. Οπως επίσης ξέρεις, η πιο σκοτεινή ώρα είναι η ώρα πριν από την αυγή. Καλή άνοιξη!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φοίβο, 20 με 30 Απριλίου είναι σιγουρότατα άνοιξη!!!!

εε? εεεε???

Ovi, ακόμα στα ίδια δλδ ε?
όμςω επειδή δεν μασάμε, εμείς κάνουμε σχέδια για την χώρα των πάγων το καλοκαιράκι -Ιούλιο με Αύγουστο. Τι λες?

Εγώ δλδ που έστειλε μέηλ αρχές Γεννάρη, να περιμένω απάντηση... την άνοιξη? χαχαχαχα!!
Ο χρήστης Aphrodite είπε…
Τι καρτ-ποστάλ ήταν αυτή!

Κατακόκκινα ντυμένο μωρουλίνι στα κατάλευκα χιόνια...

Αριστούργημα!

(δε φαντάζομαι να ΜΗΝ γίνεται κανείς Ολυμπιακός μετά από αυτό...)
:))))

Οσο για σένα, υπομονήηηηηηηηηη, κι αυτό θα περάσειειειειειει!

Να πας κι εσύ να φτιάξεις τη βαλίτσα σου, να βάλεις μέσα κι ένα μικρό μου Πόνυ με τις χτένες και τις σέλλες και τα κοκκαλάκια του, να είσαι κομπλέ!

Αχαχαχαχααααα!

(βρε δίνουν τέτοιες υποσχέσεις σε τέτοιες ηλικίες που τα κομποδένουν?!)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος