Καλημέρα από Αθήνα

Καλημέρα σε όλους σας, είμαι Αθήνα. Έφτασα χτες γύρω στις 2 το πρωί και ακολουθήσαν, προσκύνημα στα ...βλάχικα για μια πρώτη δόση λίγδας. Η συνέχεια μπορεί να μεταφραστεί ως εξής: ρετσίνα, ρακί, τσίπουρο Γιαννιώτικο, πάλι ρακι, δειάλειμμα με μπίρα, ρακί, λευκό κρασί και περισσότερο ρακί. Στα ενδιάμεσα παρελάσανε διάφορα κοψίδια!!! Κάποια στιγμή στις ...2 σήμερα τα ξημερώματα ...σταματήσαμε για ύπνο!!!

Ανακάλυψη, η Κάτρη έχει τηλεπάθεια ή κάμερα επάνω μου γιατί με πήρε τηλέφωνο κάποια στιγμή και είπε, αν υποψιαστώ οτι τρώς τίποτα άλλο από σαλάτα με λίγο λάδι και πίνεις οτιδήποτε εκτός από τσάϊ θα στεναχωρηθώ!!!

Καλά πλάκα μου έκανε, έτσι κι αλλιώς μια βδομάδα πριν έρθω με έιχε στη σαλάτα και στο ψάρι!

Εχω τα τηλεφωνά σας, όσοι μου τα έχετε στείλει, κάποια στιγμη αργότερα θα αρχίσω τα τηλέφωνα. Πολλλά φιλιά απο Αθήνα!!!

Υ.Γ. καλά φοράω κοντομάνικο και κάθομαι έξω!!!

Σχόλια

Ο χρήστης ΠΡΕΖΑ TV είπε…
καλα να περασεις στην ομορφη Αθηνα μας!!!
Ο χρήστης If...ιγένεια είπε…
Την καλημέρα μου:)
Ο χρήστης Roadartist είπε…
Αχά!! Είδες που έχει και η μικρή ΑΘήνα μας την ομορφιά της??... Καλά να περάσεις!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος