Μηνύματα

Είχα σκοπό να βάλω κάτι πολύ διαφορετικό και το έχω περάσει ήδη στο κομπιούτερ από το γνωστό ...κίτρινο μπλοκ μου όταν ένα τηλεφώνημα άλλαξε τα σχέδια μου. Πριν όμως σας πω για το τηλεφώνημα να σας πω ότι έχουμε πια περάσει την κρίση, η Δάφνη έχει επιστρέψει στο σταθμό και εγώ σε λίγο θα μάθω όλα τα ονόματα των ...μπράτζ!!! Αν δεν ξέρετε τι είναι οι μπράτζ ...χάνετε!!! Η τελευταία μας μπράτζ κάνει ιππασία και βέβαια έχει πλήρη εξάρτηση με μπότες και γάντια!!!

Παράλληλα η επαγγελματική μου κατάσταση συνεχίζει να είναι ...ενδιαφέρουσα ή καλύτερα σε ενδιαφέρουσα μιας και το τρίμηνο συμβόλαιο μου πήρε παράταση και άντε να δούμε για ποιον ...εγκυμονεί κινδύνους αυτή η κατάσταση. Παράλληλα έχω αρχίσει να δουλεύω με τα προσχέδια των πινάκων που πρόκειται να εκθέσω κάποια στιγμή μέσα στους επομένους τρεις μήνες (επιτέλους μετά από όλες τις αναβολές) και μάλλον έχουμε καταλήξει και στην γκαλερί που θα είναι στο κέντρο του Ελσίνκι. Κατά τα άλλα το ετήσιο προσκύνημα στην Λαπωνία και στη συνέχεια Νορβηγία μέχρι τη Βόρεια θάλασσα προγραμματίζεται για τέλος Νοεμβρίου αρχές Δεκεμβρίου όταν θα το έχει στρώσει για τα καλά αλλιώς τι αξία έχει η περιπέτεια και ...αυτό το και όμως θα το αφήσω για το τέλος!!!

Για να επιστρέψουμε λοιπόν στο τηλεφώνημα. Ο φίλος που πήρε τηλέφωνο με ξάφνιασε λίγο γιατί είχαμε να μιλήσουμε πάνω από πέντε η καλύτερα έξη χρόνια και φυσικά τα νέα της Δάφνης ξαφνιάσανε κι εκείνον μιας και όπως έχω ξαναπεί οι περισσότεροι φίλοι μου δεν περιμένανε ποτέ να με δουν μπαμπά και μάλιστα χαζομπαμπά τέτοιου μεγέθους. Τα δικά του παιδιά βέβαια είναι πια φοιτητές και ο ένας αρραβωνιασμένος. Μιλήσαμε για λίγο για τη Φιλανδία και το τι κάνω τα τελευταία χρόνια και κάπως γυρίσαμε την κουβέντα στην Ελλάδα και φυσικά στη πολιτική κατάσταση, οπότε ήρθε η σειρά του να με ξαφνιάσει λέγοντας μου ότι είναι ένας από τους τριακοσίους βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου.

Παραδέχομαι ότι τρεις μέρες μετά από το τηλεφώνημα ακόμα νιώθω περίεργα με την είδηση, όχι γιατί ο συγκεκριμένος είναι βουλευτής αλλά γιατί είναι ο τρίτος φίλος μου, κάποιος που γνωρίζω από τα εφηβικά μου αν όχι παιδικά χρόνια και είναι βουλευτής. Σε αυτή τη βουλή υπάρχουν τρεις βουλευτές που έχω παίξει μαζί τους στις αλάνες του Παγκρατίου βελάκια και ο ένας από αυτούς με έμαθε ξυλίκι!!!

Δεν πρόκειται να πω ονόματα ή κόμματα αλλά και οι τρεις τους πια διαβάζουν αυτά που γράφω εδώ και οι τρεις τους όσο κωμικοτραγικό και αν ακούγεται αυτή τη στιγμή εκπροσωπούν τρία διαφορετικά κόμματα. Τα τελευταία χρόνια είχα κατά περιόδους φίλους που υπήρξαν υποψήφιοι ...χωρίς ελπίδα εκλογής και για να πω την αλήθεια αυτή η ιδέα με τους Δον Κιχώτες φίλους μου άρεσε, ακόμα και τώρα στις τελευταίες εκλογές είχα και δυο ...μπλογκόφιλους υποψηφίους και Δον Κιχώτες και πάλι μου άρεσε. Αλλά τρεις βουλευτές!!! Αυτό πραγματικά με ξαφνιάζει.

Σε λίγες μέρες, βδομάδες μήνες οι τρεις τους θα σταθούν ο ένας απέναντι στον άλλον και είμαι σίγουρος ότι θα ανταλλάξουν τις γνωστές κομματικές κατηγορίες που ανταλλάσσουν οι βουλευτές και αναρωτιέμαι αν θα θυμηθούν τα βράδια που τρώγαμε παρέα σουβλάκια στη πλατεία Βαρνάβα ή στον προφήτη Ηλία, αν θα θυμηθούν τους υπαρξιακούς μας προβληματισμούς και εκείνες τις ατέλειωτες συζητήσεις αναλύοντας ποιήματα και σκέψεις. Αναρωτιέμαι αν ο ένας θα θυμίσει στον άλλο ότι έκλεβε στα ζάρια και εάν ο ένας από αυτούς θα θυμάται το δούλεμα που του ρίχναμε για τη αγάπη του στους ...ολύμπιανς, οι υπόλοιποι ήμασταν ...ροκάδες!!!

Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο περίεργο μου φαίνεται. Ίσως γιατί εγώ δεν λέω με τίποτα να αλλάξω, ίσως γιατί αυτή η περίεργη απέχθεια που έχω με κάθε μορφής εξουσίας με κάνει να νιώθω αμήχανα στη αίσθηση ότι τρεις φίλοι μου είναι πια εξουσία, αν όχι εξουσία οι ίδιοι σίγουρα πάντως περπατάνε στους διάδρομους της εξουσίας.

Τώρα πως να το κάνουμε εγώ κάθε φορά που τους σκέφτομαι δεν μπορώ να ξεφύγω από ...παιδικές αναμνήσεις. Να για παράδειγμα τα καμπάνα παντελόνια που είχαμε μόνοι μας, όσο δύσκολο και να σας φαίνεται να το πιστέψετε, είχαμε ...κεντήσει με χρωματιστές κλωστές λουλούδια και ψυχεδελικά σχέδια και φυσικά τα παντελόνια ήταν ...πολυυυυύ καμπάνα. Κάποια στιγμή εγώ έγινα λίγο πιο ...ροκάς. πράγμα που μεταφράζεται σε παντελόνια που τα έβγαζα με εγχείρηση, μυτερές μπότες ...ω ναι, μην γελάτε και ήμουν και ο πρώτος στη παρέα που άφησα μακριά μαλλιά!!! Καλά ήμουν και ο πρώτος που τα κούρεψα κοντά όταν βγήκε το πανκ αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Το τι δούλεμα έπεφτε από τους υπολοίπους κυρίους και μετέπειτα βουλευτές δεν λέγεται. Το τι ανέκδοτα με το πως σκοτώνουν τις κατσαρίδες είχα ακούσει δεν λέγεται άσε για τα μαλλιά μου, καλά εσείς τώρα έχετε συνηθίσει με την ιδέα των μακριών μαλλιών και μάλλον σας φαίνονται και ξεπερασμένο, μια άλλη εποχή ήταν η απόλυτη επανάσταση που προκαλούσε σχόλια στο δρόμο και αποβολή στο γυμνάσιο.

Κοίτα να δεις τώρα τι θυμήθηκα, βράδυ Οκτωβρίου και οι τέσσερις μας στο Άλσος του Παγκρατίου κοντά στα κλουβιά με τις αρκούδες (αρκούδες δεν υπήρχαν αλλά κάποια άλλη φορά θα σας πω τις ιστορίες με αυτά τα κλουβιά) και έχουμε ανοίξει συζήτηση για το αν υπάρχει θεός ή όχι! Κάποια στιγμή περασμένα μεσάνυχτα και αφού έχουμε τσακωθεί και μπερδευτεί καμιά δεκαριά φορές πετώντας ο ένας στον άλλο από βίβλους μέχρι Νίτσε και Μαρξ το ρίξαμε ...στο τραγούδι. Και από Θεοδωράκη σε Ολύμπιανς μέχρι Beatles για να αποφασίσουμε εκείνο το βράδυ να γράψουμε ...ένα βιβλίο!!!

Το βιβλίο ονομάστηκε ...’μηνύματα’ και είχε στο εξώφυλλο την γκουέρνικα ... το θυμάστε κύριοι βουλευτές;

Βρε τέρατα και οι τρεις σας θυμάστε τα ποιήματα και τα διηγήματα που βάλαμε σε αυτό το βιβλίο; Παρά λίγο να πω ονόματα εδώ!

Αλλά κάθε φορά που πρόκειται να πάρετε κάποια μεγάλη απόφαση μπορείτε να θυμάστε αυτά τα ...μηνύματα; Και οι τρεις μου είπατε ότι δεν έχω αλλάξει, και οι τρεις μου είπατε πόσο μετράει η γνώμη μου μιας και ...πως το θέσατε οι δυο σας; Είμαι η συνείδηση σας!!! Καλά, έχουμε μεγάλη πλάκα!!! Λοιπόν εγώ δεν είμαι η συνείδηση σας, απεναντίας εγώ υπήρξα πάντα θύμα των παθών μου και το ξέρετε και οι τρεις πολύ καλά, ανήκω σε αυτούς που πρέπει να δοκιμάσουν και οι δυο σας τουλάχιστον θυμάστε καλά πόσο μακριά μπορούσα να πάω αυτό το ...πρέπει να δοκιμάσω. και οι τρεις ξέρετε ότι απλά έκανα την τρέλα μου και γι αυτό έχασα πολλά από αυτά που κερδίσατε εσείς. Το βασικότερο και οι τρεις σας έχετε στόχους και τους κάνετε πραγματικότητα ενώ εγώ ακόμα ψάχνω τι θέλω και πολύ φοβάμαι θα ψάχνω μέχρι το τέλος, αυτά για τη συνείδηση σας.

Χαίρομαι και σας καμαρώνω και τους τρεις σας, όχι γιατί είσαστε βουλευτές αλλά γιατί πετύχατε αυτό που θέλατε και το μόνο που μένει είναι να εκμεταλλευτείτε τη θέση σας για να κάνετε κάτι καλό. Δεν περιμένω από εσάς να λύσετε το κυπριακό, να ανακαλύψετε τη λύση για τη διεθνή φτώχια ή σαν Ρομπέν το Δασών να πάρετε από τους πλουσίους και να δώσετε στους φτωχούς, μπορείτε να κάνετε όμως μικρά καλά που θα ανακουφίσουν συνανθρώπους μας. Θυμηθείτε τα βράδια στο Άλσος, θυμηθείτε που βάζαμε το χαρτζιλίκι μας όλοι μαζί και μετά κάναμε ότι κάναμε με κοινό ταμείο, θυμηθείτε πως αγοράσαμε τον πρωτο δίσκο των ...who!!! θυμηθείτε τα "μηνύματα" και μετά δεν χρειάζεστε εμένα για συνείδηση γιατί ότι αναζητάτε είναι μέσα σας!!! Για μένα δεν έχει σημασία ποιο κόμμα αντιπροσωπεύετε γιατί για πάντα θα είστε οι φίλοι μου που παίζαμε μαζί στο Παγκράτι, για σας έχει σημασία αν θέλετε να κάνετε την διάφορα!

Και για να μην ξεχνιόμαστε ακόμα έχω το σημάδι από ...το ξυλίκι!!!

**************************

Άφησα κάτι ...μισοτελειωμένο στο ξεκίνημα αυτού του μηνύματος, λοιπόν επειδή πραγματικά χρειάζομαι ένα διάλειμμα... και η τελευταία μου επίσκεψη στην Αθήνα ήταν λίγο ...τραυματική αποφάσισα να επιστρέψω για μια βδομάδα μεταξύ 23 Οκτωβρίου και 30!!! Την άλλη βδομάδα. Θα ήθελα να δω όσους από εσάς μπορείτε (ναι Βικτωρία και σένα με τον Μιχάλη!!!). το θέμα είναι ότι, ότι θυμάμαι από Αθήνα ...δεν υπάρχει πια. Έτσι ας κανονίσουμε αν θέλετε ένα βράδυ να συναντηθούμε κάπου ...εύκολα για όλους ώστε να σας γνωρίσω και από κοντά!!! Όσοι θέλετε στείλτε μου mail να σας στείλω το τηλέφωνο μου, για όσους δεν το έχουν ήδη, και λυπάμαι αλλά είναι ...φιλανδικός αριθμός.

Το επόμενο post τελικά ίσως να είναι από Ελλάδα!!!

**************************

Για να μην ξεχνιόμαστε, όταν έπαθα τη ζημία με το κομπιούτερ έχασα όλα τα mail κλπ. Αν μπορείτε στείλτε μου mail!!!

**************************

Φοίβο στείλε μου ...τηλέφωνα!!!

**************************

Α! Έπεσε το πρωτο χιόνι στο Ελσίνκι, αλλά ήταν ...χλιαρό!!! πιο πάνω έχει αρχίσει να στρώνει!!!

**************************

Στη φωτογραφία δυο γειτονόπουλα και ο ή καλύτερα η ...spiderwoman!!!


Σχόλια

Ο χρήστης trol είπε…
sigh.

αν πετάς με ανταπόκριση μέσω του διεθνές αεροδρομίου-κόμβος για την ΝΑ Ευρώπη 'Μακεδονία' εγώ πάντως θα έρθω να τα πούμε από κοντά!! Στην Αθήνα δεν θα έρθω γιατί θα μαζευτούν βουλευταρέοι κτλ απ' ότι κατάλαβα και πρώτον, ντρέπομαι τέτοιες τιμές, δεύτερον, απλή μαθηματική μέθοδος των πιθανοτήτων δείχνει ότι θα θέλω να τα χώνω συνέχεια και στους τρεις και να τους κοροιδεύω (γιατί ο καλός πολιτικός και εκεί κρίνεται, στο πόσο δέχεται την σάτυρα) αλλά επειδή είμαι ευγενικό κορίτσι και αυτοί μια χαρά άνθρωποι μπορεί να είναι μάλλον θα κρατηθώ και μέσα μου θα σκάω και λέω άσε μην μπαίνω σε περιπέτειες, πάντως oh damn u!! νορβηγία ε? damn u again

τι να πω
θέλω απλώς να πω ότι το email που χρωστάω δεν μπορώ να το γράψω γιατί συνέχεια βλέπω δεδομένα να αλλάζουν, αφενός περνούσες εσύ δύκολα και λέω τι να του γράφω τώρα του ανθρώπου, αφετέρου μετά πετάς κάτι τέτοιες αναλύσεις για την συνείδηση και λέω πρέπει να το γράψω, αλλά δεν θα του γράψω κάτι που δεν ξέρει συνεχίζω να σκέφτομαι, και βέβαια μια καλή λύση θα ήταν να έρθω αθήνα και to ask for 5 mins of attention, γιατί οκ είμαστε μεγάλο φαν κλαμπ, αλλά επειδή όπως είπα η συγκεκριμμένη πόλη είναι on the other end of the world for me, πιο εύκολα βρίσκομαι σκανδιναβία σκέφτομαι καμιά φορά, ναι η Λάρισα οριοθετεί The Wall, ε τότε μπορώ να πω ότι στενοχωριέμαι που δεν μπορώ να έρθω αθήνα :(

ααα νορβηγία, θυμάσαι που έψαχνα να βρω εκεί ένα σπιτάκι σε χωριουδάκι στην άκρη από κανένα fjord, και να τρώω όλη μέρα, κάθε μέρα σολωμό? ε, αν δεις κανένα let me know να πάω να το κάνω καταλήψη

sigh again.
Ο χρήστης ovi είπε…
Γλυκιά trol
Κάτσε τώρα να απαντάω σε ένα-ένα, έρχομαι Αθήνα με την φιλανδική Blue1 που έχει απ’ ευθείας πτήση Ελσίνκι-Αθήνα και το κάνει σε τρεις ώρες.
Δεν θα συναντήσω κανένα από τους κυρίους βουλευτές, κάποια άλλη στιγμή ίσως.
Θα ήθελα να συναντήσω όσο περισσότερους από τους blog-φίλους γίνεται γι’ αυτό λέω να οργανώσουμε ένα βράδυ να συναντηθούμε κάπου, πιθανώς στο κέντρο, στη Πλάκα ή όπου αλλού θέλετε.
Το να περάσω από Θεσσαλονίκη αυτή τη φορά δύσκολο γιατί έχω και μια προσωπική υπόθεση να κανονίσω και βέβαια θέλω να περάσω λίγο καιρό και με τον Γιάννη μετά τα όσα τραγικά συνέβησαν τους τελευταίους μήνες.
Τώρα για το mail ... αφού ξέρεις ότι το περιμένω ...καιρό!!!
Το χωριουδάκι στο fjord που ψάχνεις ...το ξέρω και είναι ο πρώτος μου σταθμός στη Νορβηγία!!! Ένα μόνο μπορώ να σου πω ...είναι τέλειο!!! ;)
Αυτό το …fun club πολύ με έκανε να γελάσω!!! :)
Ο χρήστης Μαύρος Γάτος είπε…
Αντέχεις, λέει!!!!!

Σ;)))))
Ο χρήστης ovi είπε…
Με τα πάνω μου και τα ...κάτω μου, αλλά πάντα δυνατός!!! :)
Ο χρήστης ovi είπε…
Και για να μη το ξεχάσω μιάς και στο θέμα αναφέρομαι και στο post, από την αρχή της χρονιάς όλοι έχουν φαγωθεί με τα μαλλιά μου και οταν με βλέπουν το πρώτο πράγμα που μου λένε είναι ...τα μαλλιά σου δεν πέσανε; Λοιπόν χτές ...κουρεύτικα!!! Οχι πολύ κοντά αλλά ... ;)
Ο χρήστης Loucretia είπε…
Μολις τωρα πηρα ειδηση οτι ερχεσαι Αθηνα, ελπιζω να βρεις χρονο να τα πουμε απο κοντα, θα σου στειλω και μεηλ.
Φιλια στις κουκλες σου και με το καλο να σε δουμε :-)
Ο χρήστης ovi είπε…
got it, loucretia ;)
Ο χρήστης Καπετάνισσα είπε…
Ενημερωτικά, Ηράκλειο-Αθήνα 35 λεπτά.

Just in case...
:)
Ο χρήστης Aphrodite είπε…
Καλημέρα/σπέρα κι από μένα!

Εδώ είμαι κι εγώ, απλώς συμβαίνουν ΠΑΡΑ πολλά αυτό το διάστημα κι έτσι διάβαζα χωρίς να σχολιάζω - τώρα όμως έχω αφιέρωση στη Δάφνη-Cloe(?)!

Τι τραβάμε Θεούλη μου!

Ερχεται μαίηλ!

χχχχχχχχ
Ο χρήστης tassoula είπε…
Φιλιά στην Δαφνούλα και σε εσάς!
Χιόνι?????
Χιόνι??????
ΟΥΦ!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
aphrodite ;)

tassoula πολλά φιλιά στον σβούρα!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος