Παιχνίδια της ...μοίρας!

Καθυστέρησα λιγάκι αλλά όπως εχω πει και σε προηγούμενο post τους τελευταίους μήνες νιώθω λιγάκι σαν τον Οβελίξ, κάθε μέρα κάτι συμβαίνει και ο ουρανός πέφτει στο κεφάλι μας. Έχουμε τεσσερεις μέρες που γυρίσαμε από την Λαπωνία και το ολιγοήμερο διάλειμμα μας και ναι μας έκανε καλό. Μεγάλο μερίδιο στο πόσο καλό μας έκανε ανήκει και στις Βέλγικες blog-επισκέψεις που είχαμε.

Αλλά καλύτερα ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή με πρωτο το πιο σημαντικό. Λυπάμαι που θα στεναχωρήσω κάποιους από εσάς αλλά παρ’ όλη την φιλότιμη προσπάθεια ακόμα και της επίσημης ελληνικής πολιτείας να με ενημερώσει για τις εμφανίσεις κάποιου κυρίου Σαρμπέλ στο κέντρο του Ελσίνκι, δεν είδα τι έγινε με την Eurovision. Από καθαρή σύμπτωση βρεθήκαμε (προσοχή στον πληθυντικό) στο Eurovision-village στο κέντρο του Ελσίνκι και στον περιβάλλοντα χώρο του καινούργιου mall αλλά και πάλι ο γνωστός Derek (εδώ κολλάει ο πρώτος πληθυντικός) βιαζόταν γιατί ήταν Πέμπτη και έπρεπε να πάει γρήγορα στη ...sauna για να μην χάσει τα τελευταία ...κουτσομπολιά και άφησε εμένα, την krot και τον ‘βέλγο’ της (εδώ πάλι κολλάει ο πληθυντικός) ξεκρέμαστους και ανημέρωτους σχετικά με τα δρώμενα γιατί παρ’ όλες τις αρνήσεις του ο κύριος Derek φάνηκε ενημερωμένος ακόμα και σε λεπτομέρειες σε ότι αφορούσε τη Eurovision!

Έτσι από τη Eurovision απολαύσαμε φιλανδικό ραπ συγκρότημα και σειρά γραμματοσήμων του φιλανδικού ταχυδρομείου με αφιέρωμα στην Eurovision. Τώρα αν παρατηρήσατε από τα λεγόμενα μου στη Φιλανδία κάναμε την πρώτη δοκιμαστική blog-συγκέντρωση ελπίζοντας ότι στο ...άμεσο μέλλον θα κάνουμε blog-συγκέντρωση Ελλήνων bloggers από όλο τον κόσμο (με ακούτε Phivos, Yannis_h, Sofia, Maika, Elinor;)

Η πρώτη δοκιμαστική blog-συγκέντρωση στη Φιλανδία οργανώθηκε σε παραδοσιακό φιλανδικό εστιατόριο μπροστά από τον ...καμένο καθεδρικό ναό του Poorvo στην αυλή του εστιατόριου με θερμοκρασία +9 και με κουβέρτες στα πόδια (καλά μερικοί ήταν ολόκληροι σκεπασμένοι αλλά τώρα μη χαλάμε και υπολήψεις!!!) η συγκέντρωση έγινε με τη συνοδεία Suomi Pop – που μεταφράζεται τραγούδια ποπ από όλο τον κόσμο, ακόμα και Ντεμυς Ρούσος, μεταφρασμένα στα ...φιλανδικά – και κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης καταναλώθηκε φιλανδική μπίρα και ο ... Ρούντολφ! Τα κέρατα τα αφήσαμε για την επομένη φορά.

Στη συγκέντρωση πήραν μέρος, ο Derek – αυτός πια νιώθει Φιλανδός αλλά θα τον περιλάβω στη συνέχεια – η Λουκρητία, μια καταπληκτική δεκαοκτάρα με αριστοφανικό σαρκασμό και αυτοσαρκασμό που λυπάμαι γιατί γραφόμενα της δεν είχα γνωρίσει νωρίτερα συνοδευόμενη από φίλη που έχει αποφασίσει να κάνει το γύρο του κόσμου σε ογδόντα μέρες και φυσικά την Krot και τον ‘βέλγο’ της που κάνουν τον γύρο του κόσμου σε ογδόντα μέρες και τώρα που μας γνωρίσαν τους βλέπω να ...μετακομίζουν!

Δυστυχώς όπως ήταν το πρόγραμμα μας δεν είχα την ευκαιρία να ξαναδώ την Λουκρητία πέρα από το συγκεκριμένο απόγευμα αλλά εύχομαι να το διορθώσουμε στο μέλλον. Η krot με τον ‘βέλγο’ της έμειναν μαζί μας για πάνω από δέκα μέρες και βέβαια τώρα πια μετράνε για μέλη της οικογένειας σε τέτοιο σημείο που όταν είπα πριν από λίγο κάτι η Δάφνη πήρε αμέσως χαρτί και μολύβι και της έγραψε γράμμα το οποίο παραθέτω σε δημόσια θέα για να νιώσετε τι σχέση αγάπης αναπτύχθηκε μεταξύ τους!

Τους οφείλω βέβαια και μια συγνώμη γιατί κάποιες στιγμές ήταν δύσκολες για μας μέσα στον κυκεώνα γιατρών και εξετάσεων που ζούσαμε και φυσικά με την αγωνία που έχουμε και οι δυνάμεις μου δεν μου επιτρέψαν να τους δείξω πολύ περισσότερα από όσα μπόρεσα.

Εδώ όμως τους οφείλω και ένα μεγάλο ευχαριστώ, παιδιά δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο καλό μου κάνατε. Βρεθήκατε κοντά μας μια δύσκολη στιγμή και η παρουσία σας μου έδωσε πραγματικά μια δυνατή ανάσα και μας τράβηξε όλους μακριά από μια μιζέρια που θέλαμε να αποφύγουμε με κάθε τρόπο. Οι μέρες που μείνατε μαζί μας και στο μέσο της βιοψίας ήταν πολύ σημαντικές για μας και οι ατέλειωτες συζητήσεις μας στο patio πραγματικά με γέμισαν. Σας ευχαριστούμε πολύ!

Η Krot και ο ‘βέλγος’ της τουλάχιστον για μένα ήταν μια ακόμα επιβεβαίωση το πόσο καλούς φίλους εχω κάνει σε αυτό το blog που σημειωτέον με το προηγούμενο post έκλεισε ένα χρόνο ζωής! Εύχομαι μια συζήτηση που κάναμε να ολοκληρωθεί και στην πραγματικότητα.

Επιστρέφοντας στους φίλους που εχω κάνει μέσω του blog και στην εμπειρία που είχα με τις φετινές επισκέψεις (Victoria και Μιχάλη για σας μιλάω) είμαι απλά ...ενθουσιασμένος και σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σας. Εδώ βέβαια πρέπει να σημειώσω ότι η πρόσκληση είναι για όλους σας και ειδικά για κάποιους ...Σουομέζους, ακόμα και για αυτούς που περάσανε στη Φιλανδία μερικές νύχτες / μέρες μπροστά σε μια λίμνη μιλώντας με τα troll! Σε έναν ειδικά (Φοίβο ακούς;) υπόσχομαι και βραδιά με παλιούς γνωστούς ...μουσικούς!

Τον Derek είχα αποφασίσει να τον κάνω ...λίγο ρόμπα αλλά τον συγχωρώ αυτή τη φορά ...και αυτή τη φορά μιας και έχει σύντομα φιλοξενουμένους από Ελλάδα και εάν στην εξέταση ανακαλύψω ότι δεν τους έδειξε ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ότι τους έστησε, η ότι ...κοιμήθηκε, θα τον τιμωρήσω ανάλογα!!!

Για την παραμονή της Krot στη Φιλανδία η πιο κατάλληλη να σας μιλήσει είναι η ίδια και θα το κάνει άμεσα. Εγώ απλά θα ήθελα και σαν απάντηση σε κάποια comments να συμπληρώσω μερικά πράγματα. Σαφώς η περιπέτεια της υγείας μου έδειξε ότι η Φιλανδία δεν είναι τέλεια, αλλά και καμιά χώρα δεν είναι τέλεια και εγώ ποτέ δεν πίστεψα κάτι τέτοιο. Απεναντίας πολλές φορές αντέδρασα ακόμα και μέσα από αυτό στο blog και πολύ περισσότερο μέσα στη Φιλανδία για του μύθους που στήνονται μέσα στη γενικότερη προσπάθεια των Φιλανδών για εθνική και ιστορική ταυτότητα. Ο λόγος που αγαπώ αυτή τη χωρά είναι γιατί ένιωσα σαν ένα κομμάτι ενός μεγάλου παζλ που εδώ βρήκε την θέση του. Λατρεύω τη φιλανδική φύση και το κάθε μου ταξίδι στη Λαπωνία μου δίνει ζωή. Και σκεφτείτε ότι πάντα ήμουν παιδί της πόλης που είδε για πρώτη φορά αγελάδα από κοντά όταν ήμουν 20 χρονών. έχω δυο φίλους, τον Trevor, εγγλέζο και την Kristen, αυστριακή που ζουν στην Ελλάδα μόνιμα και πιστεύουν ότι βρήκαν τον παράδεισο. Ακόμα και αυτές οι λεπτομέρειες της καθημερινότητα που κουράζουν τους περισσότερους από εμάς τις βρίσκουν απλά ...χαριτωμένες και δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί κάποιος ζει στις χώρες τους, σημειωτέον ο Trevor έρχεται από το καταπράσινο Yorkshire και τώρα ζει στην Αθήνα!!! Για τους δυο τους όπως και για άλλους φίλους που κάναν παρόμοιες κινήσεις δεν σημαίνει ότι δεν αγαπάμε την χώρα καταγωγής μας, απλά νιώθουμε πιο άνετα στη χώρα που μας φιλοξενεί ακόμα κι εάν (ίσως και αυτό ακριβώς να είναι ένας λόγος) εδώ η μόνη ετικέτα που κουβαλάμε είναι αυτή του ξένου!

Η Krot στη παραμονή της εδώ είχε την ευκαιρία να δει και την θετική και την αρνητική πλευρά της Φιλανδίας ακόμα και των Ελλήνων που ζουν εδώ συμπεριλαμβανομένου και του απαραίτητου ελληνικού ντεμεκ τύπου και του απίθανου του Κωνσταντή. Αυτό όμως που προσπάθησα να της δείξω όπως κάνω και με όλους τους φιλόξενους μου ήταν να τους δείξω την Φιλανδία που εγώ αγαπώ και που κρατάει μακριά της το ντεμεκ και παλεύει το άσχημο για να το αλλάξει.

Το ταξίδι στη Λαπωνία μας έκανε πραγματικά καλό και απλά δεν υπήρχε περίπτωση να συνεχίσω όλο αυτό τον αγώνα χωρίς ένα διάλειμμα. Ένας περίπατος στα νορβηγικά φιορδ και ο βόρειος άνεμος με γέμισε πραγματικά και φυσικά επανήλθε στο προσκήνιο ένα σχέδιο που έχουμε με την Katri καιρό τώρα και το ξανασκεφτόμαστε. Όταν η μπόρα περάσει μήπως αντί για να ψάχνουμε τα χωριά γύρω από το Ελσίνκι, μήπως την κάνουμε ...πιο βόρεια! Το σκεφτόμαστε σοβαρά και ήδη έχουμε δει κάτι λίγο έξω από το Rovaniemi.

Σήμερα στις οκτώ το πρωί κανονικά ξεκινούσα την θεραπεία μου, ο γιατρός αποφάσισε ότι δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλο και στην πορεία θα ψάχνουμε ταυτόχρονα και τα αίτια του πόνου που δεν έχει σταματήσει και κάποιες στιγμές με λυγίζει. Αλλά την Κυριακή γιορτάζουμε τα τρίτα γενέθλια της Δάφνης και δεν υπήρχε περίπτωση να είμαι σε ...περίεργη κατάσταση (με έχουν ήδη ενημερώσει για τα παρεόρτια της θεραπείας) ίσως ακούγεται εγωιστικό αλλά θέλω η Δάφνη να έχει τον πατέρα της όρθιο και χαμογελαστό στις φωτογραφίες των τρίτων γενεθλίων της και οχι καθισμένο σε κάποια καρέκλα. Την ημέρα των γενεθλίων της θα σας βάλλω φωτογραφίες και βέβαια είσαστε όλοι καλεσμένοι μας να το γιορτάσετε μαζί μας.

Αυτό ήταν το σχέδιο την δευτέρα το πρωί μαζί και με ένα καλοστημένο σχέδιο για τις επόμενες διακοπές μας το μεσοκαλόκαιρο όταν ...έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι μας.

Πριν από μερικές βδομάδες σε ένα κείμενο που έγραψα και φιλοξενήθηκε από το Φιλοξενειο της γλυκύτατης oistros μιλούσα για την αγαπημένη μου θεια και τον τελευταίο μου συγγενή εκτός από τον μικρό μου Γιαννάκη. Δυστυχώς αυτή η θεια που μεγάλωσα μαζί της, μαζί της χόρεψα για πρώτη φορά Beatles στο πρωτο μου πάρτι όταν ήμουν εννέα χρονών και με ξέρει όπως κανένας άλλος είναι σε πολύ κρίσιμη κατάσταση και έτσι ανέβαλα την θεραπεία για τις 4 Ιουνίου και έρχομαι στην Ελλάδα ξημερώματα Τρίτης 29 για τεσσερεις μέρες και επιστρέφω το Σάββατο 2/6 το πρωί (χρειάζομαι και δυο μέρες πριν τη θεραπεία για να προετοιμαστώ), γι΄αυτο και ο τίτλος του ποστ!

Τα συναισθήματα είναι ...ανάμικτα. επιστρέφω σε ένα ταξίδι αστραπή κάτω από δύσκολες συνθήκες και χωρίς εγώ να είμαι στα καλύτερα μου, κουβαλώντας μια σακούλα φάρμακα και ένα γιατρό που με προειδοποιεί ότι κάνω αυτό το ταξίδι με δικιά μου ευθύνη για να δω έναν άνθρωπο που υπεραγαπώ και μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια της τρέλας ήταν ο μόνος που με καταλάβαινε και που ποτέ δεν μου κόλλησε την ετικέτα του μαύρου προβάτου στην οικογένεια. Δεν ξέρω πόσο θα την βοηθήσει το ταξίδι μου, δεν ξέρει την κατάσταση μου, ελπίζω να νιώσει πόσο την αγαπάμε και πάνω από όλα ελπίζω να νιώσεις εσύ Γιάννη πόσο σε αγαπάμε.

Σε αυτό τα ταξίδι δεν θα εχω την ευκαιρία να δω πέρα από πολύ στενούς φίλους και λυπάμαι για τις συνθήκες γιατί τουλάχιστον αυτούς από εσάς που ζείτε στην Αθήνα θα ήθελα να σας δω, να σας γνωρίσω και να σας αγκαλιάσω.

Πριν από λίγη ώρα τέλειωσα με αυτό το κείμενο και το ξαναδιάβαζα, πήρα στην αγκαλιά μου την Δάφνη και ακούσαμε παρέα τον John Coltrane με τον μοναδικό Kenny Drew να παίζουν το blue train… δεν είμαστε μίζεροι άνθρωποι, ποτέ δεν υπήρξαμε και πάντα γλεντάμε το σήμερα και ονειρευόμαστε το αύριο και λυπάμαι αν τα τελευταία μου ποστ δίνουν κάποια άλλη εικόνα. Ίσως σε κάποια μελλοντική blog-συνάντηση στο Ελσίνκι να καταλάβετε τι εννοώ. Ίσως αυτό το blog για ένα χρόνο τώρα να έχει παίξει και το ρόλο του καθρέφτη και τον τελευταίο καιρό τον ρόλο του ακουστή.

Τώρα πρέπει να συνεχίσουμε το πρόγραμμα για το πάρτι της Δάφνης, πολλά φιλιά σε όλους σας.

Θάνος

********************

Οι φωτογραφίες, Kilpisjarvi με την λίμνη παγωμένη, το γράμμα της Δάφνης προς την Krot, προσοχή στις καρδούλες στο τέλος!!! Τραγουδώντας duet με τον Jouko, στο χωριό του Αι Βασίλη, το εστιατόριο στο Poorvo χωρίς τους συν-bloggers που θέλουν να κρατήσουν την ανωνυμία τους με η χωρίς κουβέρτες!!!

********************

Ρωξάνη ...ευχαριστώ!!!



Σχόλια

Ο χρήστης Derek είπε…
Θάνο δεν μου λες

έχετε το βιβλίο, "Herra Hakkaraisen aakkoset"?

μου το σύστησε μια γειτόνισσα για την Δάφνη αλλά δεν το αγόρασα από φόβο μήπως το έχετε ήδη
Ο χρήστης tassoula είπε…
Πολύ χάρηκα με την φωτογραφία των 3ων σας.Πολλά φιλιά στην Δάφνη!!Καλό βράδυ!
Ο χρήστης Кроткая είπε…
γκουχ γκουχ! το κοκκίνισμά μου δεν φαίνεται, έτσι; ωραία!

ας μην ξαναπώ ότι περάσαμε καταπληκτικά και ότι είμαστε πολύ χαρούμενοι που γίναμε μέλη της μεγάλης φινλανδικής οικογένειας και πως ελπίζουμε να μην σας αναστατώσαμε στα δύσκολα που περνάτε, μπλα μπλα μπλα... τα είπα ήδη 100 φορές!

Στέλνουμε μόνο πολλά πολλά φιλιά και πολλές πολλές θετικές σκέψεις, για όλους σας και για την θεία.

Ειδικά στη Δάφνη στέλνουμε πολλά παγωτά και πολλές καρδούλες και σμακ και ένα μεγάλο μπουκέτο λουλούδια για τα τρίτα της γεννέθλια! :)

πώς φτιάχνουμε καρδούλες με το πληκτρολόγιο, κρίμα που δεν ξέρω!

Υ.Γ. Αύριο λέμε να μαγειρέψουμε τάρανδο με... βραστές πατάτες!!!
Ο χρήστης phivos είπε…
Yks: για να μην τσακωθούμε για το συνέδριο, για να μη σε βάζουμε σε μπελάδες, για να μείνουμε όλοι σε ουδέτερο έδαφος, προτείνω τα Lofoten. Το πότε, το βρίσκουμε.

Kaks: παλιό, Ο.Κ.! Γνωστό, Ο.Κ.! Μουσικό..., μμμ! Το συζητάμε!

Kol: χάλασε ο κόσμος! Ο Θανς στην Αθήνα! Εκεί που φτάσαμε, τίποτε δεν αποκλείεται και για μένα! Πού βαδίζομεν κύριοι;

Nel: Τα λοιπά τα παρακάμπτω! Προσπαθείς να με κάνεις να ζηλέψω, άρα οφείλω να προσποιηθώ ότι μού περνούν αδιάφορα! Αλλά πού θα μού πας; Θα σε πιάσω κάπου! Στην έχω στημένη, κε Οβη!
Ο χρήστης Кроткая είπε…
Φοίβο, μη λες πολλά!
Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.

Βάζω στοίχημα πως θα κάνουμε Χριστούγεννα όλοι μαζί στη γαλάζια σκοτεινή Λαπωνία, κουβεντιάζοντας με τα τρόλ και τρώγοντας μάκαρα!

ΦΥΣΙΚΑ και ζηλεύεις -και πού είσαι ακόμα, χεχεχε!!!

Εμένα πάντως μου δίνω μια πενταετία περίπου για τη μετακόμιση!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Λαπωνία Ο'ΛΕ Ο'ΛΕ!! :)
έτσι μπράβο, όλοι μαζί, και βλογ μιτινγκς
i like, i like

and nice
πήρες τα πάνω σου
άααααντε :)
Ο χρήστης ovi είπε…
Βρε χαμένο Derek άσε τις μλκς και ...να είσαι εδώ την κυριακή στις τεσσερεις, αν σε πάρει ο ύπνος ...εσύ θα χάσεις το παγωτό!!!

tassoula μου πολλά φιλιά!!!

krot περιττό να σου πω ότι μας λείπετε ήδη!!! Btw αύριο θα σου στείλω την διεύθυνση που ζήτησες!!! Και για τη συνέχεια του άλλου comment, στο μεταξύ μπορούμε να περνάμε Χριστούγεννα μεσοκαλόκαιρο κλπ κλπ!!! ;)

Τρυφερέ phivo, yksi, πως σου φαίνεται η ιδέα για Rovaniemi τα Χριστούγεννα; Kaksi βραδιά με τον Λακόπουλο, kolme θα φάω τουλάχιστον ...σουβλάκι!!! neljä αδειάζει θέση στο τμήμα πληροφορικής στο αγγλόφωνο πανεπιστήμιο το Helia, σε δελεάζω; σημαντικό, το ότι σε περιμένω δεν είναι θέμα συζήτησης, το πότε συζητάμε!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
troll κι εσύ είσαι κλεισμένη για Rovaniemi!!! ;D
Ο χρήστης ovi είπε…
krot η Katri μου έκανε ανακοίνωση πριν από λίγο, ‘το ξέρω ότι τις 5 μέρες που θα μείνεις στην Ελλάδα θα τρως σουβλάκι πρωί μεσημέρι βράδυ, γι΄αυτο αύριο πατάτες βραστές με σολομό, την κυριακή τάρανδο με ...πουρέ και την δευτέρα πριν φύγεις σολομό σούπα!!!’
Ο χρήστης Aphrodite είπε…
HEY!!!!

Ελα ρε Θάνο κι έμπαινα κι έμπαινα και νέα σου δεν είχαμε... Κι από την άλλη με τους Καζαμίες που σου έχω γράψει λέω άσε τι να ξαναγράφω, θα βαρεθεί να με διαβάζει ο χριστιανός!

Πολλά φιλιά, χάρηκα πολύ με τα νέα σας, άντε καλές ετοιμασίες στη Δάφνη! (μα τι παιδί είναι αυτό!)

Α! Και ΤΟ κουφό- μπαίνοντας πριν καμμιά βδομάδα σε ασανσέρ σε πολυκατάστημα, έβγαινε ένας θεόρατος τύπος με salt and pepper μαλλί και μούσι, μιλώντας στο κινητό σε κάποια σκανδιναυική γλώσσα, που σου έμοιαζε καταπληκτικά (απ'όσο σε ξέρω από τις φωτος, έτσι?!) και ξωπίσω του ένα ξανθωπό κοριτσάκι με καρέ μαλλάκι και λέω "ΩΠΑ! Εδώ είμαστε! Μα πότε ήρθε?"

Κι ευτυχώς που δεν άνοιξα η ηλίθια το στόμα μου, γιατί στο κατόπι του ήρθαν άλλα δύο παιδάκια, πιο σκούρα, αγοράκια, και μετά μια κυρία (η μαμά φαντάζομαι), εντελώς σκούρη...

Είδες τι ρόμπα παραλίγο να γίνω για χάρη σου η μπλογκερού?!?!?!?

:O))))
Ο χρήστης Aphrodite είπε…
Και πειράζει να ευχηθώ ό,τι καλύτερο για τη θεία σου και την επόμενη φορά να μπορέσεις να μας δεις και να σε πάμε μέχρι και για clubbing?!

:)))
Ο χρήστης Кроткая είπε…
Τέλειο το Menu Katri!! Τέλειο!!
Καλή όρεξη!

Την επόμενη φορά που θα έρθουμε πάντως, ΑΠΑΙΤΩ να είναι και ο Φοίβος!

Ευχαριστώ για την διεύθυνση!
Ο χρήστης Кроткая είπε…
Δεν θα το πιστέψεις δε!

Κανονίζουμε weekend για Στοκχόλμη!!!

(ok, είμαστε βλαμμένα, i know!)
Ο χρήστης phivos είπε…
Κάτι μού λέει ότι προσπαθείς με πλάγιο τρόπο και με το μαλακό, να μού πεις ότι είμαι σουομικά ανορθόγραφος. Είναι όμως που μώχει μείνει από τας μουσικάς! Yks, kaks, kol, ja... ;)

Και... αυτό λέω και γω, το πότε συζητάμε!
Ο χρήστης ovi είπε…
Γλυκιά aphrodite ξέρεις ότι πάντα διαβάζω με χαρά ότι γράφεις, οπότε νιώσε άνετα!!! Το πάρτι είναι αύριο αλλά από το πρωί τραγουδάει στον εαυτό της και ρωτάει συνέχεια ...πότε θα σβήσουμε τα κεράκια!!! Όσο για τον θεόρατο τύπο ...σε λίγες ώρες θα είναι Αθήνα οπότε ...προσοχή!!! :D

Τώρα για το ...clubbing χμμμμ ... μάλλον προς ...ουζερί με βλέπω σε ανατολικές συνοικίες!!!

Άσε Krot μου, δυο μέρες τώρα γκρινιάζει που θα τρώω συνέχεια σουβλάκια!!! Όσο για τον Φοίβο ...ψήνεται αν και δεν νομίζω ότι χρειάζεται ...πολύ. το τρελό με τον Φοίβο είναι ότι ...αυτός θα μας ξεναγήσει και τους δυο μας!!!

Όσο για τη Στοκχόλμη ...στείλε ημερομηνίες!!! ;D

phivo άντε μπράβο, πες πότε και θα σε περιμένω στο αεροδρόμιο!!! Όσο για το φωνητικό των αριθμών, είπαμε ... εσείς οι ....ανατολικοί!!! :))))
Ο χρήστης dodo είπε…
Είναι φανερό ότι περάσατε καλά- λάμπει το... ποστ! ;-)

Θα έχεις συγκίνηση πολλή σ' αυτό το ταξίδι στην Αθήνα, αλλά θα σε συνοδεύει ο ενθουσιασμός τής Δαφνούλας από την γιορτή της!
Ο χρήστης kyriaz είπε…
Έναν χαιρετισμό κι από μένα-η αλήθεια είναι πως είχα καιρό να περάσω από εδώ και ξαφνικά,δεν ξέρω πώς,σε θυμήθηκα...
Διάβασα τα τελευταία σου ποστς.
Δε θα δώσω ευχές,γιατί βλέπω πως τα καταφέρνεις μια χαρά-ίσως θα έπρεπε από εσένα ν' αντλήσω δύναμη κι αισιοδοξία για όσα δυσάρεστα συμβαίνουν τελευταία γύρω μου.
Να ' σαι καλά εύχομαι.
Και φιλιά πολλά στη Δάφνη.
(εκτος από kyriaz,είμαι κι ο Τειρεσίας στο xrismoi.blogspot.com)
Ο χρήστης doctor είπε…
Ovi, κάτι που σε ενδιαφέρει αν και θα σε εξοργίσει (όπως και όλους μας).
Είχα ενδοιασμούς αν έπρεπε να το παραθέσω αλλά το κάνω γιατί είσαι heart of steel:

http://doncat.blogspot.com/2007/05/blog-post_26.html

doctor
Ο χρήστης Καπετάνισσα είπε…
(\__/)
(='.'=)
('.')_('.')

Για τη Δαφνούλα, μαζί με φιλί μου το τεράστιο-που θα ταξιδεύει μερόνυχτα να φτάσει, οπότε επαγρυπνείτε οικογενειακώς-
και για σένα και την καλή σου μια αγκαλιά να ξεχυθούν του κόσμου οι ευχές να σας τυλίξουν!

Όλα καλά αγαπημένε μου Ovi, όλα!
Ο χρήστης ovi είπε…
dodos, είναι ένα πραγματικά περίεργο ταξίδι για μένα αν το συνδυάσεις ακόμα και με την είσοδο μου στο νοσοκομείο που ακολουθεί. Δεν ξέρω, ένα παιχνίδι της μοίρας. Στη Λαπωνία περάσαμε πολύ όμορφα και ναι με γέμισε με κάθε τρόπο αυτό το ταξίδι. Όσο για τη Δάφνη, όλη μέρα σήμερα δοκιμάζει τι φόρεμα θα φορέσει αύριο, για το μόνο που έχουμε καταλήξει είναι τα παπούτσια τα οποία είναι ροζ και είναι και ...Barbie!!!

Καλέ μου φίλε kyriaz θα συνδυάσω αυτό που θα ήθελα να σου πω με τη σημείωση του doctor παραπάνω, τους τελευταίους δυο μήνες εχω βρεθεί πολύ συχνά σε ένα δωμάτιο που δίπλα μου ήταν ένας άλλος ασθενής πολλές φορές πέντε και έξη χρονών. Κάθε φορά εξοργιζόμουνα και έτρεμα από την αδικιά και δεν μου έχει περάσει. Τρέμω τη σκέψη του πόσα παιδιά υποφέρουν τόσο ώστε κάθε φορά που βρίσκομαι δίπλα τους να το βουλώνω γιατί όσο και να πονάω τουλάχιστον μπορώ να το εκφράσω, να το αντιμετωπίσω. Το παιδάκι τι μπορεί να κάνει.

Και για την Αμαλία λυπάμαι, λυπάμαι πάρα πολύ και η ανικανότητα μαζί με όλα τα άλλα με εξοργίζει και δεν μπορώ να διανοηθώ πως αυτοί οι άνθρωποι έχουν ακόμα ιατρεία. Εύχομαι το τέλος της Αμαλίας να βασανίζει τον κάθε γιατρό που δέχτηκε φακελάκι η καθυστέρησε έστω και μια φορά στη ζωή του.

Από τη δική μου πλευρά, ναι έχουν καθυστερήσει, ναι με οδήγησαν σε ιδιώτη γιατρό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι σταματήσαν να ασχολούνται μαζί μου, απεναντίας επειδή ξαφνικά από χτες αυξήθηκαν πάλι οι πόνοι έχουν δείξει ιδιαίτερη ανησυχία για το ταξίδι που ετοιμάζομαι να κάνω και τις πέντε ώρες που θα βρεθώ σε ένα κάθισμα.
Ο χρήστης ovi είπε…
Πολλά φιλιά γλυκιά καπετάνισσα και είπαμε ...σε περιμένουμε!!!
Ο χρήστης phivos είπε…
Πώς θα μπορούσε σήμερα, να σού μιλήσει κάποιος, με κάποιο νόημα; Ποιος θα μπορούσε να σού πει αυτό που σού πρέπει, καλύτερα από σένα τον ίδιο;

Δεν μπορώ να το πιστέψω πόσα πράγματα αλλάξανε στη ζωή μου αυτά τα [τρία] χρόνια. Το ξέρω όλοι μου το είχαν πει πως θα συμβεί, η ζωή μου θα αλλάξει από τη στιγμή που θα γίνω πατέρας αλλά η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν με είχε προειδοποιήσει για το τι θα συνέβαινε ή καλύτερα δεν μου είχαν πει την πραγματικότητα για το τι θα συνέβαινε.

Όλοι με προειδοποιήσανε για τις πάνες, το βραδινό κλάμα και το ξύπνημα τα ξημερώματα, όλοι επιμένανε για το πως πρέπει να κοιμάται, να ξυπνάει, να μιλάει και να γελάει αλλά κανένας δεν μου είπε ότι η καθημερινότητα θα ήταν μια συνεχής αναμονή για να την σφίξω στην αγκαλιά μου. Κανένας δεν μου είπε ότι θα ελέγχω κάθε δέκα λεπτά αν αναπνέει την ώρα που κοιμάται, οχι γιατί ανησυχώ για το τι συμβαίνει όσο για το ότι δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς τη Δάφνη.

Το ξέρω ότι ακούγεται εγωιστικό αλλά είναι η αλήθεια. Δεν μπορώ να θυμηθώ καν πως ήταν η ζωή μου πριν από την Δάφνη. Ζω με τις μικρές προόδους της, τις μικρές ιστορίες, την κάθε καινούργια λεξούλα ακόμα και το κλάμα της ή όταν μου λέει ‘πίπι’ που στα φιλανδικά σε μωρουδίστικα φιλανδικά για να ‘μαι ακριβής σημαίνει ‘χτύπησα’


Hyvää syntymäpäivää Δαφνί!
Ο χρήστης dodo είπε…
Να σού ζήσει η Δάφνη σου και να συνεχίσει πάντοτε να ομορφαίνει την ζωή τών υπερήφανων γονιών της!
Ο χρήστης ovi είπε…
Τρυφερέ μου φίλε, phivo ένα χρόνο μετά θα έγραφα ακριβώς τα ίδια πράγματα. Και εγώ και η Katri δεν μπορούμε να φανταστούμε την ζωή μας χωρίς Δάφνη και τώρα ξέρω ότι τόσα χρόνια περιπέτειας ήταν απλά γιατί υπήρχε αυτό το κενό που συμπλήρωσε αυτό το πλασματάκι. Kiitos paljon!!!

Σε ευχαριστώ πολύ dodos, τελικά βρήκαμε τι θα φορέσει σήμερα, ένα από τα πακέτα είχε ένα ...ροζ φόρεμα!!! :)
Ο χρήστης ci είπε…
Χρόνια Πολλά, Γλυκά και Όμορφα,
γεμάτα παιχνίδια και αγκαλιές
και με πολλά πολλά αστέρια στον Ουρανό σας:))

Να σας ζήσει η Δάφνη και να είστε γεροί να την χαίρεστε!
Πολλά φιλιά.
Ο χρήστης Кроткая είπε…
Με το ροζ φόρεμα σαν τούρτα φραμπουάζ θα είναι, χεχε!!!


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!
Ο χρήστης Jane E. είπε…
Χρόνια πολλά στον άγγελό σας -αυτό το παιδί είναι πραγματικά πανέμορφο :)
Ο χρήστης Loucretia είπε…
Ovi, πειραχτηρι αχαχαχαχα!! Κατ' αρχας χρονια πολλα στη πριγκηπεσσα σας, να της δωσεις ενα τεραστιο φιλι απο μενα (φανταζομαι η τουρτα της να ειναι ολη απο παγωτο)κι ευχομαι ολα να σας πανε καλα και να σας ξαναδω οικογενειακως στην Ελλαδα! Στην Katri ενα εχω να πω, Marimekko rulessss!! Το καλυτερο αξιοθεατο του Ελσινκι ;-)))

Υ.Γ. εχεις σκεφτει να γινεις πρεσβευτης της Φινλανδιας;; Μεταδιδεις τετοια αγαπη γι αυτη τη χωρα που μετατρεπεις τους επισκεπτες της σε μονιμους κατοικους!!
Ο χρήστης ovi είπε…
Γλυκιά citronella σε ευχαριστώ πολύ!!!

Γαλάζιο ήταν krot τελικά γιατί ...χορεύει καλύτερα!!!

jane_e. σε ευχαριστώ γλυκιά μου!

Μικρούλα loucretia το μήνυμα σου μετεφέρθη και η απάντηση ήταν ...γιατί είχε κανείς διαφορετική γνώμη; Εγώ ...No comment!!! Όσο για το θέμα πρεσβείας ... μα τώρα που με γνώρισες με φαντάζεσαι σαν δημόσιο υπάλληλο; ;D
Ο χρήστης Rodia είπε…
Θάνο, είσαι απίστευτος!:-)
Εχω ένα παγωτό που δεν λιώνει, ό,τι πρέπει για τη Δάφνη!:-ΡΡ
(λεπτομέρειες σε λίγες μέρες)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος