Βρέχει!

Πριν από λίγο έβαλα τη Δάφνη να κοιμηθεί, της διάβασα ένα από τα συνηθισμένα μας παραμύθια που κοιτάμε τις εικόνες και αυτοσχεδιάζουμε με ιστορίες που μόνο εμείς οι δύο ξέρουμε και στην τρίτη σελίδα είχε αποκοιμηθεί κρατώντας σφιχτά το χέρι μου, για την ακρίβεια δυο δάχτυλα μου και εγώ έμεινα να παρακολουθώ τις αναπνοές της.

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο ζήσαμε πάλι την περιπέτεια που νομίζαμε ότι σταμάτησε την άνοιξη, αλλά μαζί με τις βροχές και το σκοτάδι ήρθε κι αυτό για να στοιχειώσει για άλλη μια φορά τη ζωή μας κάνοντας μας να αφήσουμε στην άκρη ότι σχεδιάζαμε τους τελευταίους μήνες. Ταξίδια, μετακινήσεις, ίσως και μια οικογενειακή επίσκεψη στη Ελλάδα, όλα ακυρωθήκαν. Παρατηρώντας την καθώς κοιμόταν σκεφτόμουνα πόσο παράξενη ήταν αυτή η χρονιά που πέρασε, πόσο γεμάτη ακραίες καταστάσεις και συναισθήματα και πως δεν ξέρω πια πως να αντιδράσω και πως να σκεφτώ. Το μόνο που σκέφτομαι όλη την ώρα είναι ...μείνε ψύχραιμος και ότι είμαι πολύ κουρασμένος. Θα ήθελα να μπορούσα να κοιμηθώ για μέρες!

Τα τελευταία βράδια από το βράδυ του νοσοκομείο και ύστερα, πάει πια μιάμιση βδομάδα πια, πρέπει να περάσει αρκετή ώρα μέχρι να ...απελευθερώσω το χέρι μου από το σφιχταγκάλιασμα της Δάφνης όταν κοιμάται. Κάθε φορά που περνάμε αυτή την ιστορία, αυτό συμπεριλαμβάνεται στα μεθεόρτια, η Δάφνη κολλάει επάνω μου κυριολεκτικά και περνάνε αρκετές μέρες για να ξεκολλήσει. Όταν είμαστε μαζί απλά δεν ξεκολλάει από πάνω μου και όλη την ώρα θέλει να μου κρατάει το χέρι.

Όταν παθαίνει την κρίση η Δάφνη, η γυναίκα μου πανικοβάλλεται και φεύγει από το δωμάτιο αφήνοντας με να αντιμετωπίσω δέκα περίπου λεπτά εφιάλτη, που πρέπει να περιμένω δυο λεπτά να σταθεροποιηθούν οι σπασμοί, να της κάνω την ένεση πολύ αργά χρονομετρημένα δυο λεπτά και ύστερα να της μιλάω προσπαθώντας σιγά-σιγά να την συνεφέρω μέχρι να έρθει το ασθενοφόρο πράγμα που συνήθως συμβαίνει μέσα στα πρώτα δέκα λεπτά.

Μετά στο νοσοκομείο μένουμε δυο μέρες τουλάχιστον όπου η μικρή σιγά-σιγά συνέρχεται, της κάνουν μια σειρά από εξετάσεις και βέβαια εκτός από το ότι χάνει δυο με τρία κιλά μέσα σε είκοσι-τέσσερις ώρες πιάνεται από το χέρι μου και δεν με αφήνει καθόλου. Αυτές τις τελευταίες μέρες έχω δουλέψει λιγότερο από τρεις μέρες. Νιώθω ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα και έχω ακυρώσει και τον δικό μου γιατρό. Προηγουμένως κοίταζα το κίτρινο μπλοκ και είδα ότι έχω γράψει δυο ιστορίες που θέλω να περάσω στο μπλοκ αλλά δεν έχω τη διάθεση να τις γράψω. Κάθε φορά που κάθομαι μπροστά στο κομπιούτερ το μόνο που κάνω είναι να παίζω με την τράπουλα.

Έχουμε ξαναρχίσει όλες τις εξετάσεις πάλι με νευρολόγους γιατί θέλουν να σιγουρευτούν μιας και τώρα είναι μεγαλύτερη και εγώ απλά ...δεν μπορώ να αντέξω άλλο τα νοσοκομεία. Δεν ξέρω πια τι να κάνω για να ξεφύγουμε από αυτό το γαϊτανάκι που έχουμε μπλέξει και που οι γιατροί και τα νοσοκομεία κοντεύουν να γίνουν η καθημερινότητα μας.

Τι γελοίο, ακούω Carol King και οι στοίχους της...

Sometimes I wander if I’m ever gonna make it home again,

it is so far and out of sight.

I really need someone to talk to and nobody else knows how to comfort me tonight.

Snow is cold, rain is wet.

Chill my soul right down to the marrow…

Και αυτή τη στιγμή βρέχει έντονα στο Ελσίνκι!

Καληνύχτα σε όλους σας όπου και να είστε!

Σχόλια

Ο χρήστης Φωτούλα Τζιώντζου είπε…
Καλή νύχτα σε εσένα, στα δαχτυλάκια που σφίγγουν τα δικά σου και σε εκείνα τα δάχτυλα που σφίγγονται μοναχά τους.
Από όλους μας
Ο χρήστης ci είπε…
And I say it's all right
Little darlin' the smiles returning to their faces
Little darlin' it seems like years since it's been here
Here comes the sun, here comes the sun
And I say it's all right

Here comes the Sun!

Καληνύχτα με όμορφα όνειρα, σε όλους σας:)
Ο χρήστης Τυρολέζα είπε…
Den ksereis poso xarika pou ksana-vrika to blog sou! Se diavaza prin apo 6 mines...otan antimetwpizes kapoia provlimata. Meta ekana kati saxlamaritses me ton ipologisti kai exasa oles tis diefthinseis...Na sai kala...
Ο χρήστης phivos είπε…
Εδώ είμαστε! Ναι, βρέχει, βρέχει κι εδώ... σαν νάθελε να μάς πει ότι όπου και να'σαι, μόνο πέρα βρέχει δεν θα μπορέσεις να πεις!

Φιλιά
Ο χρήστης Derek είπε…
αυτή τη στιγμή εδώ δεν βρέχει αλλά ρίχνει κάτι τρομερούς κεραυνούς που κάνουν την ξύλινη ντουλάπα να αντηχεί και να τρέμει...

καλημέρα και περαστικά Θανάσ'!!!
Ο χρήστης trol είπε…
ε το ζουζουνάκι :-(
i have to say,
την μικρή την έχω συμπαθήσει πάρα πολύ, απ' ότι γράφεις,
και από την φατσούλα of course, of course,
(my mom (i showed her pics) says she looks like me when i was young hehe (yeah don t know what went wrong after :p ))
μην ανησυχείς καθόλου, όλα καλά θα πάνε, day by day, only,
και κάτι σχέδια που κάνετε για ταξιδάκια, ohh keep making them,
shine or rain, εδώ θα είμαστε :-)
καλημέρες!!
Ο χρήστης Кроткая είπε…
καλημέρες!
πέρασα να πω γεια, ελπίζοντας να διαβάσω απλά νέα και βλέπω αυτό.

ελπίζω να είναι η τελευταία φορά που συμβείνει αυτό το πράγμα.
και να είστε ολοι καλά.
πολλά φιλιά από μας!
Ο χρήστης jul είπε…
Καθε φορά που βλέπω και μια φωτογραφία της Δαφνης λέω από μέσα μου ποσο τυχεροί είστε που έχετε ενα τετοιο κουκλάκι ανάμεσά σας. Κάθε φορά που διαβάζω μια τέτοια ιστορία στεναχωριέμαι που πρέπει να τραβάτε όλα αυτά με το αγγελούδι σας....
Καληνύχτα και στους 3 σας και τα ονειρά σας να είναι ομορφα γεμάτα ταξίδια....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ολα μα ολα ειναι για εμας τους ανθρωπους Θανο.Δεν εχω περασει τετοιες καταστασεις,το ξερω οτι δεν μπορω να ερθω απολυτα στην δικη σου θεση,να ξερεις ομως οτι ειμαστε εδω ολοι οι φιλοι σου,παλιοι και νεοι,σ αυτους ανηκω και γω,και οτι καθε δυσκολη στιγμη σου ,ειναι και δικη μας.
Απλα,γιατι εισαι καλο παιδι,και το αξιζεις .
Κανε υπομονη,ολα σε λιγο καιρο θα ειναι παρελθον.Ειμαι απολυτα βεβαιος γι αυτο.
Γιωργος
Ο χρήστης advocatus diaboli είπε…
Κι αυτό θα περάσει, όπως κεντούσαν κάποτε τα κορίτσια για να το βάλουν πάνω από την πόρτα. Σας καταλαβαίνω όλους. Την αγάπη μου και στους τρεις σας.
Ο χρήστης Μαύρος Γάτος είπε…
Εϊναι μερικές φορές που νομίζω ότι υπάρχει θεός, και είναι ένας σαδιστής βρωμιάρης, που μάς ρίχνει τις κατραπακιές αποανωτά και διασκεδάζει την συντριβή μας. Πολύ πιθανόν να είναι έτσι, δεν ξέρω. Το μόνο που ξέρω είναι ότι αυτές οι καταστάσεις δεν κρατάνε για πάντα, κάποια στιγμή όλα φτιάχνουν. Αρκεί να αντέξεις την αναμονή.... Άντεξε, Θάνο!
Ο χρήστης tassoula είπε…
Την αγάπη μου και τα φιλιά μου και στους τρείς σας.Ενα παραπάνω στην μικρή θεά!Καλό και ήρεμο βράδυ!
Ο χρήστης Yannis H είπε…
Στη Μαίρη Πόπινς (που ξέρω ότι δεν σ’ αρέσει) είχαν εφεύρει μια λέξη που τη λες όταν δεν βρίσκεις κάτι άλλο να πεις. Την είχα μάθει μικρός, σουπερκαλιφραζζιλίστικεξπιαλιντόσιους. Στην ενήλικη εκδοχή της μεταφράζεται σαν άι σιχτίρ, γαμώτο, γαμώ την καταδίκη μου. Τις έμαθα κι αυτές. Κάποιες από τις πιο χρήσιμες λέξεις, είναι βρισιές. Αλλά να βρίζεις με όλο σου το είναι – να ξεσπάς.
Ai sihtir gamotious
Even though the sound of it
Is something quite atrocious
If you say it loud enough
You'll always sound precocious
Ai sihtir gamotious
Και μετά το ξέσπασμα...
Um diddle diddle diddle um diddle ay
Um diddle diddle diddle um diddle ay...
Ο χρήστης Ρωξάνη είπε…
Καλημέρα Θάνο μου!

Όλα να πάνε καλά!
Ο χρήστης Rodia είπε…
Κουράγιο ρε συ Θάνο! Εδώ είμαστε. Σε αγαπάμε. Την αγάπη μου σε όλους σας εκεί πάνω, ιδίως στη Δαφνούλα.
Εδώ, ψηνόμαστε ακόμα στη ζέστη. Ο καιρός τά 'χει παίξει για τα καλά.
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Δε σου κρύβω πως αιφνιδιάστηκα από την πανέμορφη ...κοπέλλα στη φωτο.
Δεν είναι πια το μωρό που ήξερα.
΄Ασχετο, αν εσύ, εγώ και όλοι μας, ως μωρά θα τα αντιμετωπίζουμε όσο υπάρχουμε.
Κράτησε το σφιχτά το τρυφερό και πολύτιμο χεράκι... είναι η δύναμή σου, οι αντοχές σου, το χαμόγελό σου, η ζωή σου ΟΛΗ!

Ζεστή, ήρεμη, φθινοπωρινή καλημέρα
και
Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε…
Πίστεψέ με Θάνο, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Αρχές Ιουνίου πέρασα κι εγώ κάτι αντίστοιχο (για 1η φορά) με τη δική μου κορούλα (13,5 μηνών τότε) κι ακόμη τρέμει η καρδιά μου... Να είσαι δυνατός & αισιόδοξος πως θα περάσει κι αυτό & δε θα ξανάρθει ποτέ! Σας το εύχομαι κι εγώ μέσα από την καρδιά μου!
Να μου τη φιλήσεις την κουκλίτσα σου! Πολλά χαιρετίσματα & στη μανούλα της!
Μαρία
Ο χρήστης Φωτούλα Τζιώντζου είπε…
Ελπίζω όλα να είναι καλά και εάν δεν είναι να γίνουν.
Καλό σας βράδυ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ακόμα βρέχει? ;)

περιμένω με αγωνία τα σχόλια σου για τα μαιλ που σου χα στείλει! ξέρεις ότι η γνώμη σου για μένα είναι ολύ σημαντική!

φιλάκια πολλά σε όλους σας!

Πωλίνα
Ο χρήστης Καπετάνισσα είπε…
Μη χάνεσαι αγαπημένε μου.
Να είναι όλα καλά...

Για το πλάσμα το πάνγλυκο, την κουκλίτσα σας, για σένα, για την καλή σου...

Πες, ε;
Πες.
Ο χρήστης ovi είπε…
Καλησπέρα, άργησα λίγο αλλά ...εδώ είμαι!!!

νερίνα μόλις μου είπε καληνύχτα!!!

citronella Μάιο θα μας έρθει πάλι ο ήλιος αλλά το χαμόγελο της Δάφνης είναι σαν ήλιος για μένα.

τυρολέζα, όλα πάνε καλά!!!

phivos στείλε μου τηλέφωνο!!!

Derek έριξε και το πρωτο χιόνι!!!

troll μου χρωστάς μια ...συνέχεια από ένα mail!!!

krot ξέρω, ξέρω, θα πάρω τηλέφωνο!!! ;)

jul φιλιά γλυκιά μου!!!

george εμείς θα τα πούμε ...από κοντά!!!

Πολλά φιλιά advocatus diaboli

Αντέχω φίλε μου μαύρε γάτε

Φιλιά tassoula

yanni_h … I will call soon!!!

hliodendron πολλά φιλιά και θα πάρω τηλέφωνο σύντομα!!! xxx

φύρδην-μίγδην καλησπέρα και πολλά φιλιά.

ηλιαχτίδα πραγματικά λυπάμαι που σας έτυχε, αν νομίζεις ότι θέλεις όποια πληροφορία γράψε μου να σου πω από φάρμακα μέχρι εξετάσεις.

Πωλινάκι ... θα τα πούμε από κοντά!!! ;)

καπετάνισσα …πολλά φιλιά!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
J2uwbH Your blog is great. Articles is interesting!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
JbX9zS Please write anything else!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Thanks to author.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Wonderful blog.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Magnific!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Please write anything else!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
actually, that's brilliant. Thank you. I'm going to pass that on to a couple of people.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Hello all!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Please write anything else!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
RTwwLm Thanks to author.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Hello all!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος