Χωρίς computer!!!

Αυτό πάει έτσι ...χωρίς εισαγωγή! Εδώ και πάνω από μία βδομάδα είμαι χωρίς computer!!! Η καλύτερα χωρίς ...PC. Ο κύριος (κύριος τέλος πάντων) Bill Gates σε ένα upgrade που έκανε με ...έπνιξε και για όσους με ξέρουν γνωρίζουν οτι αυτό είναι κυριολεκτικό και μην αρχίσουμε τώρα τις συμβουλές περί backup κλπ γιατί μεγάλος δεινόσαυρος είμαι και πολύ θα μου ανέβει η πίεση πάλι!!!

Λοιπόν στο χαμένο δίσκο, γιατί εκεί καταλήξαμε, υπήρχαν κείμενα, σκίτσα (ευτυχώς που ξεκινάω με μολύβι και έτσι σωθήκαν το πρώτυπα), φωτογραφίες, κείμενα, καποιες καινουργιες ιδέες, γράμματα, mails, passwords και θα βάλω τα κλάματα οπου να'ναι!

Γι'αυτό βοήθεια, εχω χάσει όλα τα mail σας, τηλέφωνα, διευθύνσεις τα πάντα. Σας παρακαλώ στείλτε μου mail στο γνωστό thanos ατ ovimagazine.com και μετά τη συμβουλή του Asa είμαι και στο facebook, www.facebook.com/ με ολόκληρο το ονομά μου Thanos Kalamidas

Τώρα όσο αφορά τον κύριο Gates, το καινούργιο PC έρχεται την Παρασκευή γιατί χρειάζομαι ένα, εχει μόνο Linux τα windows είναι μόνο virtual, όχι ότι καταλαβαίνω και πολλά και εγώ μεταφέρω τα πάντα πιά στο Mac.

Περιμένω τα mail σας!!!

Σχόλια

Ο χρήστης Derek είπε…
εύγε νέε μου (για την μετακόμιση στο mac)
Ο χρήστης ci είπε…
Δεν χανόμαστε ό,τι και να γίνει:)
Φιλιά!
Ο χρήστης ovi είπε…
derek έχεις πολλά νέα να μου πείς, θα τα πούμε σύντομα! ;)

Γλυκιά μου citronella πρέπει να τα πούμε απο κοντά την επόμενη φορά που θα έρθω Αθήνα!!!
Ο χρήστης philos είπε…
Μπορείς να κάνεις recovery στον κατεστραμμένο ή διεγραμμένο δίσκο.
Εδώ κοστίζει κανα 1000€ αλλά αξίζει αν είναι σημαντικά αυτά που έχασες.
Και φυσικά από εδώ και πέρα...
κάθε βδομάδα at least 1 backup!
Ο χρήστης ovi είπε…
philos ο 'γιατρός' μου είπε κάτι για 'cloning', θα δούμε αύριο. Πρός το παρών αυτό που με πονοκεφαλιάζει είναι πως θα ξαναπεράσω όλα αυτά τα προγράμματα και θα πρέπει να ξαναθυμηθώ και όλες τις ρυθμίσεις!!!
Ο χρήστης trol είπε…
whoahh asa is great, gave u the best advice ever....found u even before i read this post :D....damn facebook....is addictive
Ο χρήστης δ.σ είπε…
Αγαπητέ Ovi
Το όνομά σου φιγουράρει σήμερα στη σουηδική εφημερίδα SvD (svenska dagbladet) ΕΔΩ.. εύχομαι..να είσαι Εσύ
Ο χρήστης Πέτρος ΚΟΥΠΕΓΚΟΣ είπε…
Αγαπητέ Ovi, ο ΠΟΛΙΣ είναι ένας "λαθραναγνώστης" των post σου, εδώ και μήνες...
Πολλές φορές μας έδωσες το κίνητρο με απόψεις ή προσωπικές "νότες", να εκτιμήσουμε τη δουλειά που κάνεις στην επαγγελματική και προσωπική σου ζωή.
Μας συγκινεί η ευθύτητα και το θάρρος σου στην αντιμετώπιση των προβλημάτων της προσωπικής σου ζωής και στην αξιολόγηση των προκλήσεων στην κοινωνία.
Με ευχές για γρήγορη απαλλαγή από ασθένειες και εμπόδια θα σε επισκεπτόμαστε στις σελίδες σου για καινούργιες ιδέες και πληροφορίες για ένα κόσμο που αλλάζει όσο γρήγορα και όσο καλά τον αλλάζουμε εμείς....
All the best!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
Γλυκιά trol με το απίθανο avatar στο facebook, συναντιόμαστε παντού!!!

δ.σ. έχει πέσει πολύ γέλιο με αυτό, όλοι μου λένε να κάνω μήνυση και να ζητήσω μερικά δισεκατομμύρια!!! Δυστυχώς δεν είναι ανταγωνιστικά και να σου πω την αλήθεια εγώ αισθάνομαι πολύ περήφανος που ανακάλυψα το όνομα πριν από τέσσερα χρόνια και τώρα το έχουν μιμηθεί τόσοι και τόσοι!!!

Καλοί μου φίλοι από το πολισ, το λιγότερο που μπορώ να πω είναι ...αν χρειάζεστε βοήθεια ...σφυρίξτε!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος