Είμαι καλά και σπίτι

Μετά από 6 ώρες εγχείρηση και δύο μέρες μεταξύ ύπνου και ξύπνιου είμαι σπίτι. Βέβαια πονάω παντού αυτή τη στιγμή αλλά οι γιατροί λένε ότι ...αυτό ήταν! Οτι υπήρχε μέσα μου έχει αφαιρεθεί και βρήκαν και τον λόγο που προκαλούσε τον πόνο.
Έτσι ενός χρόνου ομηρία μάλλον τελείωσε, με τα όσα λένε, και σε δύο μήνες θα έχω επανέλθει κανονικά στη ζωή μου. Προς το παρών και για τους επόμενους δύο μήνες απαγορεύεται το κολύμπι, η σάουνα, ο μουσακάς και η πάλη με την Δάφνη. Τα πρώτα δύο τα καταφέρνω, μουσακά έχω να φάω πάνω από εικοση χρόνια αλλά την πάλη με την Δάφνη το βρήσκω δύσκολο να το αποφύγω!
Για το λόγο που ξεκινήσανε όλα αυτά και τον πόνο που από τύχη αποκάλυψε όλα τα υπόλοιπα πρέπει να σας πω μια ιστορία από το νεανικό μου παρελθόν που αυτή τη στιγμή δεν έχω τη δύναμη να γράψω. Κατά τα άλλα είμαστε όλοι καλά και από χθες που έρχισα να επικοινωνώ με το περιβάλλον σκεφτόμαστε καλοκαιρινές διακοπές.
Πολλά φιλιά σε όλους σας και ευχαριστώ πολύ που με σκέφτεστε καθώς και σε ένα τρελό Φιλανδό χειρούργο που εμπιστεύτηκα όσα έλεγε. Εγώ μόνο με τρελό γιατρό θα τα κατάφερνα!

Σχόλια

Ο χρήστης Laplace είπε…
ΧΑΙΡΟΜΑΙ φιλε που εισαι καλα κ ολα πηγαν καλα..
Ευχομαι να πανε ολα οπως πρεπει κ οπως θες..
Θα τα λεμε..
Καλη ξεκούραση
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλή ανάρρωση και νέα αρχή!
Ο χρήστης Πωλίνα είπε…
ετοιμάζουμε τα πανό και το κόκκινο χαχλί στο ΕΛ ΒΕΝΙΖΕΛ.!!! :D
Ο χρήστης advocatus diaboli είπε…
Επρεπε να σου απαγορέψουν και τα.... ρεβύθια!!!!!
Πετάω από τη χαρά μου. Φιλιά στην πριγκίπισσα και στην Κάτρη και ετοιμαζόμαστε για νέες τρέλες στην Καισαριανή.
Ο χρήστης Yannis H είπε…
Άααααντε μπράβο!!!!

Καλά, μάλλον τρελός παπάς σε βάφτισε, τρελός γιατρός θα σ' έφτιαχνε :))

Όλα καλά από δω και πέρα - κι ελπίζω κι από κοντά πλέον...!
Ο χρήστης ci είπε…
:)))
Φιλιά, με το καλό να ξαναρχίσετε την πάλη!!
Ο χρήστης lemon είπε…
Περαστικά φίλε μου, πολύ, πολύ χαίρομαι που είσαι καλά.
Καλή ανάρρωση να έχεις, να γράφεις και να σε χαιρόμαστε :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
"Επρεπε να σου απαγορέψουν και τα.... ρεβύθια!!!!!"

λέει η Advocatus.

Αμ δε, έπρεπε να σε ΥΠΟΧΡΕΩΣΟΥΝ να τα τρως για πρωινό, μεσημεριανό, βραδυνό (κολατσιό και midnight snack ελεύθερα) :)))))))

Αντε, με το καλό να ηρεμήσετε λιγάκι - θέλω να δω σε λίγα χρόνια που θα γίνει δυό μέτρα η Δάφνη, πώς θα τα βγάζεις πέρα που θα σου κάνει ένα "άσε μας ρε πατέρα!" και θα σε βγάζει νοκ-άουτ χωρίς να σε ακουμπάει...

Φιλιά πολλά, δεν έχω συνδεθεί εννοείται -πρέσσα κι εδώ με διάφορα- απλώς πέρασα να πω κι εγώ "Επιτέλους, τους ζυγούς λύσατε!"

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Αφροδίτη

ΥΓ1- και πού'σαι, δεν πρόλαβα να στο γράψω πριν, αλλά ήμουν μεγάλη φαν των "σκουληκιών" σου (οκ, με πάνες ήμουν τότε, μικρούλα LOL!) και είδες πόσο μικρός είναι ο κόσμος... :))))
ΥΓ2- "Καλά, μάλλον τρελός παπάς σε βάφτισε, τρελός γιατρός θα σ' έφτιαχνε :))" Καρα-ΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛ! Κι όλοι εμείς οι τρελλοί γύρω-γύρω... καλά, αν μας αφήσεις, έχουμε να σου κάνουμε υποδοχή στο Ελ-Βεν, που τύφλα νά'χει το havoc 5 μέρες στο Heathrow!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
θανο πολυ χαιρομαστε που ολα πηγαν καλα!
καλη αναρρωση!
φιλακια πολλα :-D
λενα + χριστιανα
Ο χρήστης karantze είπε…
Ευχομαι μεσα απ την καρδια μου περαστικα.Γιωργος
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλή αναρρωση !
Το καλοκαιρι σας περιμενουμε όλους.

Πολλα φιλια
Βαγγελης - Αλέκα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
περαστικά να είναι! καλό κουράγιο για την ανάρρωση!
Ο χρήστης ovi είπε…
Παιδιά σας ευχαριστώ ολόψυχα όλους για τις ευχές. Εδώ είναι σαν να έχουμε ένα συνεχόμενο πάρτυ τις τελευταίες μέρες και ακόμα και το ...νηπιαγωγείο έμαθε ότι ο μπαμπάς είναι τώρα καλά αλλά δεν κάνει να κάνει ...σάουνα και να σηκώνει βάρη όπως τη Δάφνη αλλά αγκαλιαζόμαστε συνέχεια!!!

Φιλιά σε όλους σας!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
AthanasiaPsycho:Επιτέλους λοιπόν και είχα μία αγωνία! Περαστικά πατερούλη, καλή ανάρρωση! Είχα δίκιο δηλαδή για το καλοκαίρι.Ποιος σας πιάνει! Θα βγάλετε όλα τα 'σπασμένα', τις στενοχώριες και τις εντάσεις!Ειλικρινά τα νέα σου μου έφτιαξαν την ημέρα!Πολλά φιλιά στην μικρή παλαιστή!
Ο χρήστης philos είπε…
Μπράβο! Αυτά είναι ωραία νέα!
:)))
Ο χρήστης DimiK είπε…
Πολύ χάρηκα με τα τελευταία νέα! Ήταν πολύ πολύ ευχάριστα ίσως πέρα από κάθε προσδοκία! Καλή ανάρρωση! Πάντα γερός και δυνατός!
Ο χρήστης Φωτούλα Τζιώντζου είπε…
Από τρελλό και δη γιατρό μαθαίνεις τελικά την αλήθεια :)))))
Πολύ χαίρομαι που τα καταφέρατε όλοι σας...
Ένα φιλί στην Κάτρη από εμένα (εάν μου επιτρέπετε/ται)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ελα το καλοκαιρι και σε περιμένουν τόνοι μουσακα ....ακόμα και ρεβύθια . Μετα απ΄όλα αυτά τι είναι ένα πιάτο ρεβύθια; ΣΤΕΛΙΟΣ
Ο χρήστης Jane E. είπε…
You're amazing... γι' αυτό σ' αγαπάμε :)))
Ο χρήστης oistros είπε…
Σκέφτομαι πως θα βρω τρόπο να σου στείλω μουσακά τον Ιούλιο. Φιλιά πολλά σε όλους σας. Πέρασε κι αυτό :-)
Ο χρήστης Ρωξάνη είπε…
Θάνο, χαιρόμαστε πολύ που είσαι καλά και είσαι σπίτι σου!!!

xxxxxxxxxxx
Ο χρήστης doctor είπε…
Περαστικά και εύχομαι το καλύτερο!

Δημήτρης
Ο χρήστης Кроткая είπε…
καλέ σας ψάχνουμε!
η lufthansa έχει πολύ καλά νέα για μας και το Santana! :)

έτσι είμαστε εμείς, τα κανονίζουμε όλα σε dt!!!
Ο χρήστης Aphrodite είπε…
Πώς πάει? Ολα καλά?
Ο χρήστης ΔΙΟΝΥΣΟΣ είπε…
Περαστικά καισιδερένια
Ο μουσακάς είναι ...."απώλεια" εύχομαι το λιγώτερο περαστική!
Ο χρήστης zouri1 είπε…
ελα καλη αναρωση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος