Monday, November 05, 2007,10:46 PM
Επιστροφή

Εδώ είμαι!!! Δηλαδή με το εδώ εννοώ Φιλανδία, εννοώ -4 και χιόνι και μην αρχίσετε να γελάτε όσοι με συναντήσατε στην ηλιόλουστη Αθήνα με κοντομάνικο!!! Καθυστέρησα λιγάκι να γράψω γιατί όπως σας έχω πει συχνά με τους φίλους μου μοιράζομαι τα πάντα, έτσι και αυτοί μοιραστήκανε μαζί μου τους ...ιούς τους και έμεινα στο κρεβάτι μερικές μέρες με πυρετό.

Πυρετός τώρα στο δικό μας σπίτι σημαίνει ότι μπαίνω σε καραντίνα με την πόρτα κλειστή για να μην κολλήσει η Δάφνη που κάθε τόσο έρχεται στη πόρτα και φωνάζει ...να μπω; Ο μπαμπάς όμως είναι ξαπλωμένος και στο κομοδίνο δίπλα του έχει ...27 βιβλία!!! 27 γιατί αν δεν με έπιανε η καρδιά μου μέσα σε κεντρικό βιβλιοπωλείο της Αθήνας θα ήταν κατά πάσα πιθανότητα 270 αλλά όπως είπα και στο νεαρό στα εισιτήρια δέκα χρόνια δικαιολογούν μερικά κιλά παρά πάνω!!!

Έχω να σας γράψω πάρα πολλά πράγματα για το πως πέρασα στην Αθήνα που με ενοχές παραδέχομαι ότι ήταν κα-τα-πλη-κτι-κά!!! Ο σκοπός μου μιας και αυτό το καιρό δεν δουλεύω είναι να κάνω μερικά αφιερώματα αλλά έτσι για να πάρετε μια γεύση σας λέω ότι ήταν ένας γαστρονομικός μαραθώνιος που βγήκα νικητής!!! Το πιο καταπληκτικό κοντοσούβλι που έφαγα και πιθανότερα το πιο καταπληκτικό κοντοσούβλι που έχω φάει στη ζωή μου ήταν σπιτικό και τρικαλινό και δεν κάνω καθόλου πλάκα. Πολύ στενός μου φίλος αποφάσισε να μας κάνει το τραπέζι με ...ικαριώτικους μεζέδες (μεγάλη ιστορία με επέτειο σε ένα μήνα αλλά που να σας τη λέω τώρα) έκανε μοναδικό ντιπ με πιπεριά και όπως ήδη είπα το πιο καταπληκτικό κοντοσούβλι.

Στην Αθήνα ανανέωσα τη φιλία μου με ένα ζευγάρι που γνώρισα την προηγουμένη φορά, είναι ένα ζευγάρι ...light, πως λέμε μια cola light, ένα post ολόκληρο χρειάζομαι γι αυτούς, γνώρισα μια καταπληκτική τύπισσα που κυκλοφορεί με το όνομα ...Πίτα, όπως λέμε τυρόπιτα, σπανακόπιτα, πίτα σουβλάκι με φανταστική προφορά στα γαλλικά και τέλος στη παρέα προστέθηκε μια κοπέλα που ...κοιμάται όπου βρει. Δίπλα σε πιάτο με κοτόσουπα, στον καναπέ, στην καρέκλα την ώρα που τρώγαμε. Σε αυτήν δεν έχω σκοπό να κάνω post αλλά σειρά από ...cartoons!!!

Ανακάλυψα τους ...emo!!! έκανα και μια φιλότιμη προσπάθεια να τους ...μοιάσω τουλάχιστον εμφανισιακά αφού κι εγώ μια ζωή μαύρα φοράω, έκανα και την ανάλογη κόμμωση αλλά το βαφτιστήρι μου ...αρνήθηκε να με εμφανίσει!

Τέλος συνάντησα κάποια avatar που πήραν μορφή και τη ζεστασιά τους την κρατάω μόνιμα μαζί μου. Η Πωλίνα μας είναι πια μέλος της οικογένειας μας, περιμένει από εμένα ένα mail αλλά έχω σκοπό να της απαντήσω με ένα post γιατί το ταλέντο δεν πρέπει να κρύβεται. Με την Advocatus Diaboli εκτός από την ημέρα γέννησης τώρα πια ξέρουμε ότι μας συνδέουν πάρα πολλά άλλα πράγματα και ξέρουμε ότι στην Αθήνα άρχισε μια φιλία που θα κρατήσει πολλά χρόνια. Ο αγαπητός μου υπουργός ο zouris έχει κλέψει από μένα μια υπόσχεση, την επομένη φορά που θα βρεθούμε να περάσουμε ώρες λέγοντας ιστορίες από το ένδοξο παρελθόν μας. Η Victoria και ο Μιχάλης τι να πω, παιδιά νιώθω ότι δεν σας χόρτασα και είναι πολλές οι ιστορίες που έχετε να μου πείτε για το τραμ ...Αθήνα Γιάννενα!!! Και άφησα τελευταία την Aphrodite που όπως τα γραπτά της αεικίνητη, πληθωρική, ακαταμάχητη και τρυφερή που φυσικά την περιμένω μαζί με τις πριγκίπισσες της στη Φιλανδία.

Με πολλούς άλλους δεν είχα την ευκαιρία να τους δω από κοντά αλλά να μιλήσω μαζί τους από το τηλέφωνο και που ξέρετε ...το Ελσίνκι δεν είναι τόσο μακριά πια όσο φαίνεται στο χάρτη ειδικά τώρα που αποκτήσαμε και απ’ ευθείας γραμμή Ελσίνκι Αθήνα.

Το άφησα για το τέλος αλλά για μια αγαπημένη ψυχή στη Θεσσαλονίκη, μια άλλη στη Κρήτη και μια στη Μυτιλήνη ...παιδιά αδύνατο. Το ξέρω ότι είναι μόνο ...35 λεπτά αλλά για να τα καταφέρω θα έπρεπε να μείνω περισσότερο από τις 7 ημέρες που είχα την δυνατότητα. Κι όχι τίποτα άλλο αλλά και έπρεπε να έχω και ...mustamakkara μαζί μου αλλά αυτό θα το καταλάβει μόνο ο παρά λίγο παραλήπτης!!!

Στέλιο και Μπέσυ, ευχαριστώ για τη φιλοξενία και την σημαντική για μας αγάπη σας. Γιάννη εμείς θα τα πούμε στο Ελσίνκι σε λίγες ...μέρες!!!

Σήμερα δεν έχει φωτογραφία αλλά ...έρχονται!!!

 
posted by ovi
22 comments