Κυριακή βράδυ

Σας έχει τύχει ποτέ εκεί που είσαστε να σταματήσετε ξαφνικά και να είναι σαν να είναι μπροστά σας πυκνή σκούρα γκρίζα ομίχλη και να μην ξέρετε γιατί βρεθήκατε εκεί, γιατί δεν μπορείτε να δείτε παραπέρα και περισσότερα από όλα ...γιατί εγώ;

Μην νομίσετε ότι συμβαίνει τίποτα, τίποτα τουλάχιστον έξω από τα συνηθισμένα, ο πόνος συνεχίζει να με τυραννάει άλλες φορές απλά υπενθυμίζοντας μου την παρουσία του και άλλες φορές κάνοντας με να μην μπορώ να περπατήσω. Και φυσικά ακόμα κανένας δεν ξέρει γιατί εγώ πονάω. Απλά συνεχίζουν να μου γράφουν παυσίπονα και να προσπαθούν να βρουν τι συμβαίνει.

Τις εξετάσεις τις περισσότερες φορές τις αντέχω αλλά υπάρχουν και μερικές άλλες φορές που... να την βδομάδα που μας πέρασε χρειάστηκε να κάνω μια εξέταση αρκετά επώδυνη για δεύτερη φορά και όταν πια βρέθηκα ξαπλωμένος στο κρεβάτι απλά δεν άντεξα. Χρειάστηκε η υπομονή και τα αστεία αγγλικά της νοσοκόμας για να με πείσουν μετά από μισή ώρα συζήτησης να κάνω την εξέταση. Και βέβαια όλα αυτά γίνονται παράλληλα με τις θεραπείες. Έτσι με το που συνέρχομαι από τη θεραπεία ορμάμε στις εξετάσεις και με το που παίρνω ανάσα από τις εξετάσεις προχωράμε στην επομένη θεραπεία και αυτό κρατάει από τα μέσα Μαρτίου.

Και σαν να μην έφταναν αυτά επειδή στη δικιά μου ζωή τίποτα δεν θα μπορούσε να είναι απλό, πριν από είκοσι μέρες δέχτηκα και μια επαγγελματική πρόταση που με καλύπτει από κάθε πλευρά σε σημείο να μην μπορώ να το πιστέψω και ο ίδιος και φυσικά ακόμα και η σκέψη να την αρνηθώ είναι απλά αδύνατη. Έτσι ξεκίνησα και μια ακόμα πρόκληση, πραγματική πρόκληση μιας και δεν μπορώ να παίρνω τα παυσίπονα κατά τη διάρκεια της ημέρας και απλά κάποια στιγμή φτάνω στα σωματικά και ψυχικά μου όρια, τρέχω και παίρνω τρία χάπια απανωτά ελπίζοντας ότι απλά δεν θα με πάρει ξαφνικά ο ύπνος.

Ξέρω, θα μου πείτε ότι το παρακάνω και το καλύτερο που είχα να κάνω ήταν να μείνω στο σπίτι και να συνεχίζω απλά το γράψιμο. Πρώτον το όνομα μου είναι Θανάσης και οχι Ωνάσης και δεύτερο ναι μεν έχουμε μέχρι στιγμής αντιμετωπίσει όλα τα έξοδα αυτής της ιστορίας αλλά παράλληλα δεν έχουμε και ιδέα πόσο θα συνεχιστεί μιας και η ιστορία πόνος είναι μέσα στο απόλυτο σκοτάδι ή καλύτερα στην απόλυτη ομίχλη.

Η ιστορία πόνος ... μάλλον καταλήξαμε ότι πάω για ...κόψιμο και η αλήθεια είναι ότι εγώ επέμενα να συνεχίσουμε τις εξετάσεις μιας και ιδέα πάμε ψάχνοντας δεν με συγκινεί ιδιαίτερα. Νιώθω σαν σφαγείο!!! Ας μην ξεχνάμε και τα παράλληλα αυτής της περιπέτειας. Έχουν έρθει στιγμές που νιώθω ότι δεν με πιστεύουν και αν δεν υπήρχαν κάποιες περίεργες ενδείξεις όπως αυτό με την έλλειψη αδρεναλίνης πολύ φοβάμαι ότι θα μου το είχαν πει και κατάμουτρα. Προς το παρόν έχουν περιοριστεί σε σπόντες όπως πόσο καιρό εχω εδώ, αν με ενοχλεί ο χειμώνας, αν έχει να κάνει με την ηλικία μου και μου έρχεται να ουρλιάξω ότι αν πέρναγα την κρίση της μέσης ηλικίας θα είχα βουτήξει μια Harley και θα είχα εξαφανιστεί στις στέπες της λαπωνιας αντί να μένω εδώ και να υποφέρω συνέχεια. εχω καταλήξει ότι αν δεν υπήρχε ο καρκίνος θα μου το είχαν πετάξει κατάμουτρα.

Όταν πέθανε ο πατέρας μου ήμουν πολύ νέος και υπάρχει μια στιγμή από όλα όσα συνέβησαν εκείνη την εποχή που έχει χαραχτεί με τον σκληρότερο τρόπο στην μνήμη μου. Όλοι πιθανώς ξέρετε τι σημαίνει ελληνική κηδεία με όλη την τραγικότητα της και πολλές φορές με τις ακραίες συμπεριφορές, τις συναισθηματικά υπερφορτισμένες. Μέσα σε όλα αυτά όλοι με πλησιάζανε για να μου πουν ότι τώρα ...είμαι άντρας και έπρεπε να το δείξω. Και εγώ δεν ήξερα τι να κάνω, δεν ήξερα πως κάποιος γίνεται μέσα σε ένα τόσο τραγικό απόγευμα άντρας, το μόνο που μπορούσα να κάνω για να δείξω ότι είμαι άντρας ήταν να ...κρατάω τα δάκρυα μου! Ήταν αυτή η πηχτή γκρίζα ομίχλη που σας έλεγα προηγουμένως, που απλά στέκεσαι μπροστά της και δεν ξέρεις προς τα που να πας, τι να σκεφτείς. Απλά την νιώθεις να σε τυλίγει.

Αλλά μην με παρεξηγείτε, είναι κυριακή βράδυ και ποτέ δεν μου άρεσαν τα κυριακάτικα βράδια!!! Καληνύχτα σε όλους σας!

**************************

Τη φωτογραφία την έβγαλα σήμερα το μεσημέρι γυρνώντας από τον ραδιοφωνικό σταθμό, είχε κάτι στις ...σκιές του που μου θυμίσαν τις σκέψεις μου!!!

**************************

Ρωξάνη, Αφροδίτη, Μαρίνα, Δέσποινα, Ελένη Βικτωρία δεν σας ξεχνάω, μόλις μπορέσω θα ...γράψω!!! πολλά φιλιά!

Σχόλια

Ο χρήστης dodo είπε…
Είσαι αρκετά μεγάλος πιά, ώστε να ξέρεις καλά τί κάνει κάποιον άντρα. Και άνθρωπο- ένα γερό κλάμα είναι λυτρωτικό γιά τον καθένα. ;-)
Αύριο ξημερώνει καινούργια ημέρα!
Ο χρήστης phivos είπε…
Eδώ κάνει ψύχρα, σχεδόν κρύο.
Εκεί κάτω, ψήνονται.
Κι εμείς, ψαχνόμαστε. Τόσα χρόνια τώρα, μέσα σ'αυτή την πυκνή ομίχλη. Στα τυφλά. Με τη μπουρού κάθε λίγο, μη και τσακιστούμε στα βράχια.

Παίζουμε το παιχνίδι που διαλέξαμε, αφού μόνο αυτό είχαμε σαν επιλογή.

Λες και γίνεται αλλιώς, από το να ζούμε χώρια!
Ο χρήστης Εαρινή Συμφωνία είπε…
Μπορεί να μην είσαι Ωνάσης στην τσέπη, αλλά είσαι Ωνάσης στην καρδιά. Καλή δύναμη. Το Δαφνάκι τι κάνει;
Ο χρήστης Кроткая είπε…
ούτε εσύ μας ξεχνάς, ούτε εμείς σε ξεχνάμε.
δεν χρειάζεται να λέμε 100 φορές ότι ολα θα πα΄νε καλά!
για μενά το πιο ιντριγκαριστικό ήταν το επαγγελματικό /και σιγά μην και δεν τα καταφέρεις!!
Ο χρήστης ci είπε…
Καλό μήνα, καλή νέα αρχή:)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
οι αντιδράσεις σου είναι απολύτως φυσιολογικές...σημασία έχει να είναι στιγμές περαστικές αυτές οι σκέψεις κι όχι γενική διάθεση. Όσο για την επαγγελματική πρόταση που σου έγινε...όχι μόνο σου αξίζει για την ποιότητα της δουλειάς σου αλλά γιατί κι εσύ με τη σειρά σου έχεις βοηθήσει πολύ κόσμο!!(ένα πουλάκι μου το πε δηλαδή εγώ δε ξέρω τίποτα!;)))Είσαι πολύ ξεχωριστός άνθρωπος κι έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεις τον εαυτό σου...

φιλάκια πολλά πολλλά και στους τρεις σας!!!

Πωλίνα
Ο χρήστης Aphrodite είπε…
"Το όνομά μου είναι Θανάσης κι όχι Ωνάσης"...

The story of my life... Ολων μας δλδ... Απίθανη συμπύκνωση νοήματος!

Να σου πω τώρα ότι κι εγώ στις πιο άγριές μου φάσεις ήταν που έβγαζα την περισσότερη δουλειά? Και μάλλον χωνόμουν στην εργασιοθεραπεία να ξεχνάω τον πόνο μου - καμμιά φορά τα αναλογίζομαι και λέω αν ήμουν στα καλά μου, όπως σε άλλες, πιο χαλαρές φάσεις, θα το έκανα με τόση ένταση? Μπααα...

Από την άλλη, ο πόνος σε καταβάλλει ώρες-ώρες τόσο που λες μα είναι δυνατόν, ΠΟΣΟ ν'αντέξω? Ειδικά όταν σε αμφισβητούν οι γύρω σου, και ακόμη ειδικότερα οι γιατροί...

Αλλά οι στιγμές που είσαι μόνος, σε αναμέτρηση με σένα, είναι πολύτιμες. Ζυγίζεσαι, κι αν καταφέρνεις να ανταπεξέρχεσαι, ε, τότε ό,τι παράγεις έχει διπλή αξία - και να σου πω, φαίνεται και στη δουλειά σου μέσα στα ζόρια, no shortcuts, only pure essence...

Οπότε μάλλον ξέρει η ζωή και σου στέλνει την πρόκληση τώρα, έχεις να βγάλεις φαίνεται πολύ υλικό!

Κι έχεις όλο το χρόνο μετά να μας γράφεις roadtrips with a Harley!

We are all this together δεν είπαμε?

(θ'αρχίσω να κοιτάζω για barbie-motorbikes, σιγά μη σ'αφήσει η κοράκλα να τρέχεις μόνος σου!)
:))))))))))))))))
Ο χρήστης Aphrodite είπε…
Και μην ξανακούσω για το φινλανδικό ΕΣΥ, γιατί θα σου πω εδώ για μια απλή εξέταση ρουτίνας τι γίνεται! Είναι να τραβάς τα μαλλιά σου, καλοκαιριάτικα, με καύσωνα, μες τα νοσοκομεία βρώμα και δυσωδία και ουρές και να λες δε μπορεί ρε παιδιά, κάποια λάθος πόρτα άνοιξα!...

Στο μπλογκ περί Υγείας, έχει και λινκ τι γίνεται με τις χημειοθεραπείες στο Αγ. Σάββας, που δε φτάνουν... Το διανοείσαι? Στην ουρά για χημειοθεραπείες... Οπότε κάτσε στ'αυγά σου, κάνε υπομονή και ΓΡΑΦΕ!!!!!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
Ο χρήστης ovi είπε…
dodos είναι τρελό κάτι τέτοιες στιγμές πράγματα που καρφώνονται στο μυαλό σου και στο τέλος μένουν και σαν την ...μοναδική ανάμνηση!

phivo κάψανε και την Πάρνηθα!!! Τι να πω πια!!! Εδώ είχαμε μια περίεργη βδομάδα που θύμιζε αρκετά ...φθινόπωρο αλλά τώρα είμαστε πίσω στα κανονικά μας. 18 βαθμοί!!!

Αυτό το: «...μόνο αυτό είχαμε επιλογή.» είναι μια μεγάλη και πικρή (!) αλήθεια! Όσο για το ..χώρια κάτι μου λέει ότι θα τα πούμε σύντομα!!! ;D
Ο χρήστης ovi είπε…
εαρινή συμφωνία η Δάφνη είναι σε ...καλοκαιρινές διακοπές! Πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να βρίσκουμε κάτι να την απασχολούμε συνέχεια. Το καλό είναι ότι παράλληλα έχει άδεια και η Κάτρη και έτσι ... γεμίζουμε τις ώρες της. Το καλό είναι ότι έχει καλό καιρό και έτσι βρίσκεται έξω συνέχεια, το κακό είναι ότι έχει ανακαλύψει ότι υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος έξω από τα διάφορα πάρκα ή παιδικές χαρές που την πάμε και έτσι είμαστε μόνιμα στο ....κυνηγητό!!! ένα άλλο κακό είναι ότι ανακάλυψε τα ...Entertainment parks και τα MacDonald’s’!!! Με ότι αυτό συμβαίνει

Φιλιά και στους δυο σας γλυκιά μου krot, τα νέα είναι ...μεγάλα!!! θα τα πούμε σύντομα!!!

citronella καλό μήνα γλυκιά μου!!!
Ο χρήστης ovi είπε…
Πωλινάκι ίσως αυτό που το κάνει πιο προκλητικό είναι η χρονική επιλογή!!! Παρ΄ επιπτόντως σε κάποια επίσκεψη που πήγαμε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο η Δάφνη φόραγε ...γνωστό φουλάρι!!!

Aphrodite ετοιμάσου, μπορεί να μην είναι Harley μιας και άλλη εχω βάλει στο μάτι αλλά ...έρχεται!!! όσο για τη σύμπτωση και αυτό το καρουζελ συναισθημάτων ...τελικά κάπως έτσι είναι όλη μας η ζωή αλλά και δεν σου κρύβω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος μιας και επαγγελματικά αυτή ήταν και είναι μια ευκαιρία ...ζωής!!!

Πάντως κάθε μέρα που περνάει νιώθω καλύτερα και αυτό το ότι βγήκα έξω και πρέπει να είμαι έξω αρκετές ώρες την ημέρα με έχει βοηθήσει πολύ ψυχολογικά παρ΄ όλους τους πόνους και την κούραση!

Όσο για το ...ΕΣΥ, εκεί πια δεν είναι η ομίχλη εκεί είναι η ...απέραντη ελαφρότητα του ΕΣΥ!!!
Ο χρήστης Ρωξάνη είπε…
Καλημέρα γλυκέ μου Θάνο!

Πολλά φιλιά!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αλήθειαααα δε ξέρεις πως χάρηκα τώρα!!βγάλτο μου το νινί μια φωτογραφία να το δω!!

Πάντως είμαι σίγουρη ότι θα ανταπεξέλθεις σε κάθε είδους πρόκληση που σου έχει παρουσιαστεί!

;D
Πωλίνα
Ο χρήστης ovi είπε…
Hliodendron πολλά φιλιά σε όλους!!! :D

Πωλινάκι xe xe xe!!! ;D
Ο χρήστης Καπετάνισσα είπε…
Φίλε μου αγαπημένε, θεριό πραγματικό, χάδια και φιλιά για τις δύσκολες στιγμές.
Κι αγάπη.
Ανοίγουν νέοι δρόμοι, ορίζοντας ξάστερος τα καινούργια επαγγελματικά σου!
Τα ωραία έρχονται, τα δύσκολα θ' αρχίσουν να περνάνε.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ignorant siblings in the congregation,gather around spewing symathy.Spare me....

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Περί Ελληνικής κοινότητας στη Φινλανδία ...ξανά!

Διάλειμμα με χιόνι

Κασσελάκιος ο λόγος